Unban hakemus - Lenni - 76561199386225806 (Dec) 110000154fe6c8e (Hex)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

AitoLenni

Uusi käyttäjä
20 Syyskuu 2023
21
0
1
Käyttäjänimi: AitoLenni

Steam nimi: Lenni
Steam HexID: 76561199386225806 (Dec) 110000154fe6c8e (Hex)
Koska sait bännit: 5 Lokakuu 2023
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/akfafaf9afa/

Bännien syy: Erittäin alhainen roolipelin taso - Ei kiinnosta roolipelata tilanteita, ei kiinnosta aseella osoitukset. Rääpii turpaansa sen mitä kerkeää eikä tunne kipua

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Oltiin takaa-ajo tilnateessa poliisien kanssa. Hyppäsin ison loikan ja en ländännyt sitä kovin hyvin, tämän seurauksena autoni alkoi savuttamaan ja ei kulkenut enää niin lujaa. Moottoripyöräpoliiisi ajoi kokoajan minun edessäni ja tuli eteen, joten en voinut esimerkiksi ajaa jostain hyppyreistä koska poliisi blokasi ne ja mp poliisia ei kiinnostanut vähempääkään jos kolaan hänen yli. Yhdessä tilanteessä olin ajamassa rampista 120kmh vauhdeista alas jossa on 50m pudotus, mp poliisi kuitenkin ajoi minun eteeni ja en voinut ajaa sitä alas. Joten mp poliisi vain halusi että kolaan yli ja saan 12h tuomion virkavallan tappoyrityksestä, koska muut kytät oisi saanut anyway kiinni kun auto savutti niin paljon. Eikä poliisi esimerkiksi antanut ea pakkausta vaikka pulssini oli 20 ja vittuili ja sanoi "ei sattunut mukaan". Putkatiloissa minua vitutti koska kyttää ei kiinnostanut hänen henki, joten kelasin että ei sit varmaan minuakaan kiinnosta. Ymmärrän näin ei saa toimia jatkossa ja ymmärrän että tein väärin mutta silloin en sitä ajatellut. Kipuakaan en tuntenut koska jälleen vitutti niin paljon, eikä sitä siinä kiinnostellut roolipelatakkaan sitä tilannetta kun kytälläkin on semmonen motiivi että "juu antaa kolaa yli mut kuitenkin elvytetään ja tää hökäle saa 12h. Varmistan ettei näin käy uudelleen sillä että jos on vähänkin vittumainen fiilis en mene servulle.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Supatsup

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2019
111
47
28
Kerro minulle mitä sääntörikkeitä teit ja miten jatkossa tunteesi eivät saa sinua tekemään sääntörikkeitä ja rikkomaan roolipeliä sekä roolipelitilanteita.
 

AitoLenni

Uusi käyttäjä
20 Syyskuu 2023
21
0
1
Sääntörikkeet mitä tein oli: FailRP ja FearRP. Tunteeni eivät saa minua tekemään sääntörikkeitä enään sillä tavalla että otan lääkkeeni ennenkun tulen serverille.
 

Supatsup

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2019
111
47
28
Miten voi olla FearRP , kun Farssilla ei ole sellaista sääntöä? Käyppäs lukemassa säännöt. Yksi sääntörike sinulta jäi mainitsematta muutenkin. Mikäs se on?
 

Supatsup

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2019
111
47
28
Lue säännöt niin osaat vastata ja kertoa mikä sääntö on Farssilla hyvin samanlainen kuin FearRP sääntö. Vastauksen näihin kahteen kysymykseen löydät säännöistä lukemalla.
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Lue huolellisesti ja ajatuksen kanssa säännöt läpi ja varmasti löydät vastauksen, mikä termi Farssilla korvaa fearRP:n.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.