Unban hakemus - Lenni - 76561199386225806 (Dec) 110000154fe6c8e (Hex)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

AitoLenni

Uusi käyttäjä
20 Syyskuu 2023
21
0
1
Käyttäjänimi: AitoLenni

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Lenni
Steam HexID: 76561199386225806 (Dec) 110000154fe6c8e (Hex)
Koska sait bännit: 16 Tammikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/akfafaf9afa/

Bännien syy: RDM x2 alhainen roolipeli taso Ei kunnioitusta henkeä kohtaan.

Mitä tapahtui? Olin laittanut twitch liven päälle, ja halusin contenttia ensinmäiselle livelähetykselleni. Menin liven aikana myymään huumeita jengin Fallen angels alueelle. Minua alueella käskettiin lähtemään tai käy vitun huonosti, jolloin minua uhattiin ensinmäisen kerran. Tämän jälkeen myin vielä pari huumetta kunnes kyseiset jengiläiset näkivät minut kaupungissa, he lähtivät suoraan minun perään ja käski takaa-ajon aikana useasti pysäyttmään autoni. Pienen takaa-ajon jälkeen he alkoivat rämmäämään minua seinille joka vahingoitti hahmoni terveyttä, rämmäilyn yhteydessä yksi heistä sanoi " ulos siitä autosta homo" ja osotti aseella. Tässä kohtaa en nähnyt mitään muuta vaihtoehtoa kuin ampua heidät. Luulin ampumisen olevan sopiva ratkaisu ja tein tämän ratkaisun useiden uhkausten ja seksuualisensuuntaumiseni haukkumisen jälkeen. Aloitin tulen osuin useita heistä päähän joilla ei edes ollut aseita ja heitä ei hirveesti myöskään kiinnostanut että heillä on 9mm luoti kallossa, he silti jatkoi rämmäilyä ja jotkut yritti ampua minut tämän seurauksena tapoin heistä 2 ja lähdin ajamaan karkuun. Tarkoitukseni oli kokoajan lähteä karkuun mutta se ei onnistunut minun hitaamman autoni takia ja he kokoajan rämmäili minua seinille. En nää tätä ratkaisua rdm:mäksi mistä minut kuitenkin bannattiin sillä he olivat osoittaneet aseella, uhkaillut, haukkunut ja rämmäillyt minua. Muutama minuutti ampumisen jälkeen poliisit pysäyttää minut, minä pysähdyin tien varteen normaalisti koska tiesin että heillä ei ole tarpeeksi todisteita minun kiinniottoon. Poliisi kuitenkin pyysi minua ruutitestiin ja en nähnyt mitään muuta pois käyntiä kuin pois ajaminen. Poliisi kuitenkin lähdettyäni ajamaan sanoo jos lähden saan sähköä jossa antoi minulle alle sekunnin aikaa reagoida ja hän samantien yritti ampua. Otin tämän jälkeen aseeni käteen ammuin kuskia kerran päähän varoituksena ja yritin lähteä karkuun, poliisit kuitenkin ei päästänyt minua karkuun vain lähti perään. He saivat ammuttua minua kerran päähän jolloin käännyin 180 astetta ja ammuin heistä molemmat autoon. Otin poliisien aseet ja muut arvotavarat kantoon ja lähdin pois. Kuitenkin jotenkin en ollut kuullut poliisihelikopteria ja minut yhtäkkiä vain ammuttiin tarkkarilla kun olin vetämässä tukiani.

Miksi näin tapahtui? Olin juuri tullut banneilta ja halusin päästä heti tekemään konaa. Ja kun vielä minulla oli se live päällä niin se kannusti ja halusi minua vielä enemmän tekemään konaa, koska halusin viihdyttää muita farssin pelaajia.

Miksi luulet saaneesi bannit? En roolipelannut taidolla vain luodilla ja minä en tuntenut minkäänlaista kipua enkä pelännyt hahmoni henkeä vaikka oli 4 autoa perässä. Sekin varmasti vaikutti banneihini että adminit tietää kuinka paljon luotiroolipelaan serverillä.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Pilasin muiden roolipelit sillä että ammuin heti enkä antanut minkään laista roolipeli tilanteita muille. Olen erittäin pahoillani niille kaikille joilta pilasin roolipelit ja niille jotka tapoin. Se oli minun mokani että olin sen verran riippuvainen luodittamisesta.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Oisin voinut antautua falleneille koska heitä oli suuri määrä enemmän kuin minua. Ei oisi pitänyt vain luodittaa vain roolipelata sillä tavoin mille tämä serveri on tarkoitettu. Poliiseja vastaan ei oisi tarvinnut ampua vaan oisin voinut vain ajaa karkuun ja päästä ehkä sillä tavoin pois. Minun ei oisi kannattanut haaveilla vain aseita vaan vaikka autoja ja asuntoja. Ehdoittaisin asettaa minulle luoti/rikollis kielto jos tulen takaisin palvelimelle, uskon että se tekisi hyvää myös minulle että palvelimelle. Täten pääsisin roolipelaamaan ilman mahdollisuutta rikollisuuteen ja voisin tuoda hyviä roolipeli tilanteita ilman luotia. Voin alkaa ahkeraksi työntekijäksi, ja voin auttaa muita jos joillain ongelmia on.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Olen oppinut että aina kun luoditan se ei ole ikinä päättynyt mihinkään hyvään joten yritän minimisoida luotiroolipelin ja yritän lisätä hyvän laatuista roolipeliä palvelimelle. Ja kuten sanoin minulle vois heittää hetkellinen rikolliskielto, tämä varmistaa sen että kaltaisia tilanteita ei enään käy.

Mitä tuot Farssille? Tuon farssille tekemistä ja hyviä hetkiä, olen sijoittanut farssille rahalla hyvissä määrin, joka todistaa että haluan todella kovasti päästä pelaamaan servulle, mutta rahat on loppunut kesken joten päätin tällä kertaa hakea että ei tarvisi käyttää rahaa. Voin tuoda farssille uusia pelaajia jos siihen onnistun. Voin streamata farssia yleisölle ja ilman luotia joka tuo farssin yhteisöön enemmän aktiivisia pelaajia. Minut pitäisi päästää takaisin koska olen vasta nuori ja opin virheistäni. Opin tämän asian erittäin kantapään kautta ja tiedän nyt mitä tulee tapahtumaan jos jatkan samaa rataa. Olen käyttänyt todella paljon raha palvelimeen ja ei olisi kiva lopetus kaiken raha käytön jälkeen että pysyn banneilla.

Vapaa sana Anteeksi farssin ylläpito pahoittelen koko sydämmestäni tekojani ja en anna näiden enään toistua.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
Jahos. Eipä tosiaan tuon historiasi perusteella ole nuo konnailut kovin rennosti sujuneet.

Hienoa kuitenkin havaita, että bännit ovat saaneet sinut miettimään asioita edes sen verran, että olet kirjoittanut tämän kaiken sanomasi tähän hakemukseesi. Niinhän siinä usein käy, että rahalla rajoitteiden ohi tullessa ohittaa myös sen itsetutkiskelun siitä, ja tulee herkästi uusineeksi virheitään.

Selitäpähän meille alkajaisiksi, miten Farssilla toimii tuo sääntöjen alakynnessäolemispykälä?
 

AitoLenni

Uusi käyttäjä
20 Syyskuu 2023
21
0
1
No joo, ei ole minulla kyllä tosiaankaan rennosti sujunut konnaillut, mutta aion tätä kuitenkin parantaa jos sinne servulle se unbanni napsahtaa. Olen todella miettinytkin tekojani ja kadun niitä erittäin paljon. Haluan panostaa hakemukseeni todella paljon näyttääkseni kuinka paljon oikeasti haluan sinne servulle takaisin. Mut joo mä voisin nytten vastata tohon kysymykseen minkä sinä minulle heitit. Alakynnessäoleminen toimii näin. Ellet ole aktiivisessa tulitaistelussa tai ryöstämässä kohdetta sinun tulee pelätä jos sinua vastaan on kaksi kertaa enemmän henkilöitä. esim jos sinulla on neljä autoa perässä et saa alkaa ampumaan vaan sinun täytyy antautua ja nostaa ne käpälät kattoon. esim 2 : sinulla on ase taskussa ja 3 kaveria tulee sohii puukolla ja käskee tehdä mitä he sanovat, sinä et ole oikeutettu kaivamaan asetta taskusta vaikka olisit maailman paras ampuja ja tietäisit että saisit heidät hengiltä.
Sinun tulee roolipelata tilanne niinkuin sinulla oikeasti olisi se puukko kaulassa, et sinä lähde irl myöskään varmaan juoksemaan karkuun kun 3 puukkoa on sinun naamalla. Haluaisin vielä tähän perään toivottaa hyvää keskiviikkoa kaikille. ❤️
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
Kuvaile, millainen omasta mielestäsi on hyvä roolipelaaja.

Nimeä myös muutama esimerkki mielestäsi hyvin pelatuista hahmoista, ihan sama missä kaupungissa, selityksineen mikä saa ne erottumaan muiden hahmojen joukosta nimenomaan hyvin pelattuina hahmoina.
 

AitoLenni

Uusi käyttäjä
20 Syyskuu 2023
21
0
1
Minun mielestä hyvä roolipelaaja on. Pelaaja joka ei riko palvelimen sääntöjä, tekee hauskoja tilanteita muille roolipelaajille, hyvä roolipelaaja osaa sulautua tilanteeseen ja pystyy tehdä tilanteesta mahdollisimman hyvän/roolipelattavan. Hyvä roolipelaajalla on paljon kokemusta ja intoa roolipelillisiin tilanteisiin. Minun mielestäni Kake farssirp:eellä oli hyvin pelattu hahmo. Kaikki ei ehkä heidän mittakaavalla laskisi Kakea hyvin pelatuksi, mutta minun mittakaavallani Kake oli todella hyvin pelattu hahmo. Kake erottui suurimmasta osasta sillä tavalla että. Kake omisti katujengin, johon kuului muita rikollisia, joiden kanssa Kake teki rikollisuutta. Kakella oli todella hauskaa viettää farssilla aikaa ja aina koulussa odotin milloin pääsee takas taas farssille pelittelee. Kake oli hyvin pelattu ja erottui myös muista sillä tavalla että. Kakella aina oli tekemistä servulla, ei ikinä loppunut tekemiset kesken.. Paitsi sitten kun meni linnaan istumaan konnailuitten jälkeen. Kake oli myös mijönääri ja omisti hyvän rahan edestä pistooleja, luoteja ja rynnäkkökiväärejä. Kake kuitenkin kuoli banaanisaarilla ja Kaken ura loppui siihen. Yst : Lenni 💙🤍
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
Hyvä roolipelaajalla on paljon kokemusta
Huomiona: on nähty loistavia roolipelaajia, joilla ei ole juuri lainkaan ehtinyt kertyä roolipelikokemusta. On myös nähty sellaisia useita satoja tunteja palvelimella viettäneitä, jotka eivät osaa - tai halua - roolipelata erilaisia tilanteita juuri lainkaan. Kokemuksen paljous ei ole edellytys sille, että olisi hyvä roolipelaamaan, eikä kokemus yksin tee roolipelaajasta hyvää.



Minun mielestäni Kake farssirp:eellä oli hyvin pelattu hahmo. Kaikki ei ehkä heidän mittakaavalla laskisi Kakea hyvin pelatuksi, mutta minun mittakaavallani Kake oli todella hyvin pelattu hahmo. Kake erottui suurimmasta osasta sillä tavalla että. Kake omisti katujengin, johon kuului muita rikollisia, joiden kanssa Kake teki rikollisuutta. Kakella oli todella hauskaa viettää farssilla aikaa ja aina koulussa odotin milloin pääsee takas taas farssille pelittelee. Kake oli hyvin pelattu ja erottui myös muista sillä tavalla että. Kakella aina oli tekemistä servulla, ei ikinä loppunut tekemiset kesken.. Paitsi sitten kun meni linnaan istumaan konnailuitten jälkeen. Kake oli myös mijönääri ja omisti hyvän rahan edestä pistooleja, luoteja ja rynnäkkökiväärejä. Kake kuitenkin kuoli banaanisaarilla ja Kaken ura loppui siihen. Yst : Lenni 💙🤍
Miten tämä millään tapaa kertoi tämän "Kaken" pelaajan roolisuorituksesta ko. hahmona?

Hahmolla on ollut jengi, rahaa, aseita ja tekemistä, mutta niinhän tuolla on merkittävällä osalla muistakin hahmoista. Se ei siis kerro mitään roolisuorituksen tasosta, eikä edes vielä riitä erottumaan massasta.

Ja jos sen hahmon pelaaja on kerran joutunut bänneille, ja kun sinun mielestäsi hyvä roolipelaaja ei riko palvelimen sääntöjä, niin eikö silloin ollut ennemminkin erittäin huonosti pelattu tilanne kyseessä, kuin mikään hyvä esimerkki hyvin pelatusta hahmosta?
 

AitoLenni

Uusi käyttäjä
20 Syyskuu 2023
21
0
1
Huomiona: on nähty loistavia roolipelaajia, joilla ei ole juuri lainkaan ehtinyt kertyä roolipelikokemusta. On myös nähty sellaisia useita satoja tunteja palvelimella viettäneitä, jotka eivät osaa - tai halua - roolipelata erilaisia tilanteita juuri lainkaan. Kokemuksen paljous ei ole edellytys sille, että olisi hyvä roolipelaamaan, eikä kokemus yksin tee roolipelaajasta hyvää.




Miten tämä millään tapaa kertoi tämän "Kaken" pelaajan roolisuorituksesta ko. hahmona?

Hahmolla on ollut jengi, rahaa, aseita ja tekemistä, mutta niinhän tuolla on merkittävällä osalla muistakin hahmoista. Se ei siis kerro mitään roolisuorituksen tasosta, eikä edes vielä riitä erottumaan massasta.

Ja jos sen hahmon pelaaja on kerran joutunut bänneille, ja kun sinun mielestäsi hyvä roolipelaaja ei riko palvelimen sääntöjä, niin eikö silloin ollut ennemminkin erittäin huonosti pelattu tilanne kyseessä, kuin mikään hyvä esimerkki hyvin pelatusta hahmosta?

En laskisi itseäni hyväksi roolipelaajaksi silloin kun pelasin Kakea. Aion siihen tehdä kuitenkin muutoksen jos saan unbannit, aion roolipelata kuin hyvä roolipelaaja, joka ei riko palvelimen sääntöjä ja aion alkaa roolipelaamaan paljon paremmin kuin ennen. Ennen minä servulla vain luoditin mutta aion muuttaa tämän ja aion aloittaa servulla hyvän roolipelittelyn jos saan unbannit.
Ja jos sen hahmon pelaaja on kerran joutunut bänneille, ja kun sinun mielestäsi hyvä roolipelaaja ei riko palvelimen sääntöjä, niin eikö silloin ollut ennemminkin erittäin huonosti pelattu tilanne kyseessä
Käsitin kysymyksen sillä tavoin että. Olinko itse tyytyväinen hahmooni ja saavutuksiin joita saavutin, minun mielestä Kake oli erittäin huonosti roolipelattu hahmo, Kake ei tehnyt mitään muuta kuin ampui, ehkä joskus kävi torilla mutta that's it. Kake kuitenkin erottui massasti niin että. Kake oli mexicolainen ja hän pakeni farssistaaniaan piiloon sillä huumeorganisaatio oli hänen perässä maksamattomien velkojen takia. Kake tuli hakemaan farssistaaniasta suojaa ja siinä hän onnistui. Aluksi Kake myi kaupungissa huumeita mutta kokemuksen kertyessä hän aloitti isompien rikosten tekemisen ja saarella käymisen. Saarella käyminen tuotti hyvin aseita ja päätti perustaa katujengin jotta saisi enemmän ihmisiä mukaan saarelle ja pääsisi ampuu isommilla aseilla. Kakella oli myös isoveli jonka kanssa hän teki rikoksia. Mutta minulla ei kyllä mitään muuta ole eli jos tämä ei kelpaa niin Kake ei varmaan sitten erotu muista millään tavalla, eikä ole ainutlaatuinen. Kake on vain seurannut massaa että häntä ei luultaisi oudoksi.
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
293
107
43
kemi
Hyvää iltaa!

Kuvaile minulle jokin roolipeli tilanne missä olet tekemisissä poliisin kanssa, Miten tilanne etenee ja mihin se päättyy?
Kuvaile myös toinen itsesi valitsema roolipeli tilanne, miten tilanne etenee ja mihin se päättyy?

Kiiitoksia tulevasta vastauksesta.
 

AitoLenni

Uusi käyttäjä
20 Syyskuu 2023
21
0
1
Kuvaile minulle jokin roolipeli tilanne missä olet tekemisissä poliisin kanssa, Miten tilanne etenee ja mihin se päättyy

Olen mekaanikon pajalla ja minut on huomattu aseen kanssa ja minusta on otettu kuva. Poliisit tulee paikalle ja otan jonkun toisen henkilön panttivangiksi. Käsken poliiseja perääntymään ja päästää minut autolleni tai panttivanki kuolee. Lähden ajamaan karkuun poliiseja, saan etumatkaa poliiseihin ja teen stuntin autollani. Auto menee nokalteen päin maata ja en voi jatkaa ajamista, poliisit saa minut kiinni ja minut viedään kuulusteluihin. Kuullustelu päättyy että saan tuomion vapauden riistosta, laittoman ampuma aseen hallussapidosta ja liikennepaosta, saan 6h vankeutta, loppu.

Kuvaile myös toinen itsesi valitsema roolipeli tilanne, miten tilanne etenee ja mihin se päättyy?

Toinen katujengi on ryöstänyt ja murhannut yhden kavereistamme, saamme tämän asian tietoomme ja lähdemme etsimään tekijää. Löydetään jengini kanssa tekijän myymässä huumeita ja menemme kaappaamaan hänet. Tämän jälkeen me viemme tekijän syrjäiseen josta ketään ei tule löytämään meitä. puhuttelemme tekijää hetken verran, kunnes ammumme häntä rintaan ilman silua. Poliisit löytää tekijän ja vievät hänet sairaalaan, tekijä selviää vammoista juuri ja juuri. Tästä alkaa iso katujengien sota, vihollis jengi kuitenkin saa meidät alistuman ja voittavat sodan, jouduimme maksamaan korvauksia 500k ja jouduimme antaa heille pistoolin, Loppu. 💙🤍
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
293
107
43
kemi
Kiitoksia vastauksista!

Kertoisitko minulle mitä RDM tarkoittaa ja miksi se on kiellettyä, avaa aihetta mahdollisimman laajasti!

Kiitoksia tulevasta vastauksesta.
 

AitoLenni

Uusi käyttäjä
20 Syyskuu 2023
21
0
1
Rdm eli Random death match on toisen pelaajan tappamista, ilman tarpeeksi hyvää roolipelillistä syytä. Rdm on kiellettyä koska uhri ei saa maximaalista roolipeliä irti tilanteesta, roolipeli tilanteet pitäisi olla hauskoja joka osapuolelle, jos ammut toisen pienistä syistä ei se toinen saa siitä mitään roolipeliä irti. Aina ennenkun olet painamassa liipasinta, niin kannattaa miettiä 2 kertaa onko tarpeeksi hyvät roolipelilliset syyt ettet vain syyllisty rdm:ään. Esimerkkinä voisin käyttää vaikka jos joku vähän rämmää sun autoa niin et voi tappaa tai edes ampua häntä. Toisen pelaajan tappamiseen tarvitaan todella hyvät ja vahvat syyt, se on myös aika failrp jos ammut toista jonkun pienen takia. Irl:än puolella ampumiset on aika rankoista syistä koska ei kukaan täysjärkinen mene lusimaan sen takia että joku vahingossa tai vaikka tahalleen koski sinun autoa. Mutta vaikka juuri jos vaikka sinun viholliset on avannut tulen sinuun, saat aloittaa ampumisen, tuommoisessa skenaariossa tappaminen ei ole rdm.
 
Viimeksi muokattu:

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Kuvitellaan tilanne jossa sinulla olisi täysi ase / konnailukielto, minkälaista hahmoa aikoisit ruveta roolipelaamaan?

Kerro myös 5. Todella hyvin perusteltua syytä miksi sinulle pitäisi antaa vielä uusi mahdollisuus.
 

AitoLenni

Uusi käyttäjä
20 Syyskuu 2023
21
0
1
Kuvitellaan tilanne jossa sinulla olisi täysi ase / konnailukielto, minkälaista hahmoa aikoisit ruveta roolipelaamaan?

Alkaisin luultavasti roolipelaamaan mekaanikkoa tai baarimikkoa, sillä nuo työt on helppoja mutta silti kivoja roolipelata. Mutta tarkoituksenani kuitenkin vähän olisi kerätä työkkärillä hyvät rahat, käydä ostaa asuntoja ja autoja ja mennä torille leijumaan niillä. Baarimikon duuni kyllä oisi aika hyvä minulle sillä on kivaa aina kun tulee iso porukka väkeä tiettyyn paikkaan josta saa hyvät jutustelut aluilleen.

Kerro myös 5. Todella hyvin perusteltua syytä miksi sinulle pitäisi antaa vielä uusi mahdollisuus.

1. Olen sijoittanut farssille paljon rahaa joka on edistänyt farssin toimintaa.

2. Servun lasettajille tulisi enemmän tekemistä, koska olen aktiivinen saarella kävijä. Koska miettikää tämä lasettajan kuvakulmasta. Kello on noin 20:00 servulla on noin 50 ihmistä, mutta silti ei mitään tekemistä. SInun koko jengisi on paikalla mutta teillä ei ole mitään tekemistä, mietitte että "pitäskö lähtee tekee työkkäriä?" Sitten näette minimapista kun ajatte että saari alkaa vilkkumaan. Kun pelaat sulla on semmonen 0,5l cocacolaa jäillä ja karkkipussi, keräätte porukan kasaan ja lähdette saarelle, ja kaikki tietää lasetus porukassa on kivaa, Niinkun ai että napsuis.

3. Alan roolipelamaan kunnollisesti ja servulle tulee lisää hauskoja tilanteita. Ja jos mulla jossain kohtii ei oo sitä konnailukieltoa niin poliisitkin saa kaikkea tehtävää, esim lähteä selvittämään huumenmyynti keissiä. Koska tästäkin minä pidän ja olen valmis sitä tekemään.

4. Farssin palvelufirmat saisi minut heille töihin joka on, yksi uusi ahkera työntekijä lisää.

5. Olen hauska kaveri joka voi viihdyttää muita farssin pelaajia, joka taas antaa lisää aktiivisuutta pysyä servulla kaikille. Kun heille selviää kuinka hyvä community farssilla on.

extra 6. Voisin striimata farssia jolla farssi saa lisää aktiivisuutta servulle. Mutta en ole ainakaan tällä hetkellä liian motivoitunut striimaamaan.
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Mielestäni kaveri on panostanut unban hakemukseen hyvin, on ollut aktiivinen voipeissa banneista huolimatta ja hyvällä fiiliksellä, eikä ole kiirehtinyt hakemuksen käsittelyä. Puollan unbannien puolesta, mutta historian huomioiden ehdotan 6 viikon konna / asekieltoa. Nähdään alkaako roolipelaaminen maistua.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
Nimeä myös muutama esimerkki mielestäsi hyvin pelatuista hahmoista, ihan sama missä kaupungissa, selityksineen mikä saa ne erottumaan muiden hahmojen joukosta nimenomaan hyvin pelattuina hahmoina.

Käsitin kysymyksen sillä tavoin että. Olinko itse tyytyväinen hahmooni ja saavutuksiin joita saavutin, minun mielestä Kake oli erittäin huonosti roolipelattu hahmo, Kake ei tehnyt mitään muuta kuin ampui, ehkä joskus kävi torilla mutta that's it.

Joo, pahoittelut epäselvyyksistä. Tarkoitin että listaisit ylipäänsä ihan kenenkä tahansa pelaajan hahmoja, sellaisia missä hahmoa pelaava on selkeästi eläytynyt kunnolla ja panostanut rooliinsa sinä hahmona, ja erottunut nimenomaan roolipelin tasossa selkeästi muista ympärillään. Ja siitä analyysit, että mikä heidän toiminnassaan saa heidät erottumaan muista edukseen.

Jos otetaan siis uusi yritys, listaapa muutama esimerkki perusteluineen.



Kake kuitenkin erottui massasti niin että. Kake oli mexicolainen ja hän pakeni farssistaaniaan piiloon sillä huumeorganisaatio oli hänen perässä maksamattomien velkojen takia. Kake tuli hakemaan farssistaaniasta suojaa ja siinä hän onnistui. Aluksi Kake myi kaupungissa huumeita mutta kokemuksen kertyessä hän aloitti isompien rikosten tekemisen ja saarella käymisen. Saarella käyminen tuotti hyvin aseita ja päätti perustaa katujengin jotta saisi enemmän ihmisiä mukaan saarelle ja pääsisi ampuu isommilla aseilla. Kakella oli myös isoveli jonka kanssa hän teki rikoksia. Mutta minulla ei kyllä mitään muuta ole eli jos tämä ei kelpaa niin Kake ei varmaan sitten erotu muista millään tavalla, eikä ole ainutlaatuinen. Kake on vain seurannut massaa että häntä ei luultaisi oudoksi.

Paljonko olet ammentanut tästä taustatarinastasi pelissä, vai onko se vain hätinänsä tähän unbanhakemukseen sepitettyä?

Ja oli kumpaa tahansa, miten toisit roolipelissäsi ilmi tätä tarinaa? Miten hahmosi olemuksesta, käytöksestä, puheista jne. huomaa, että nämä mainitut asiat ovat vaikuttaneet siihen, millainen henkilö "Kake" on takaisin palvelimelle päästyäsi?
 

AitoLenni

Uusi käyttäjä
20 Syyskuu 2023
21
0
1
Joo, pahoittelut epäselvyyksistä. Tarkoitin että listaisit ylipäänsä ihan kenenkä tahansa pelaajan hahmoja, sellaisia missä hahmoa pelaava on selkeästi eläytynyt kunnolla ja panostanut rooliinsa sinä hahmona, ja erottunut nimenomaan roolipelin tasossa selkeästi muista ympärillään. Ja siitä analyysit, että mikä heidän toiminnassaan saa heidät erottumaan muista edukseen.

Jos otetaan siis uusi yritys, listaapa muutama esimerkki perusteluineen.
Minulla tätä kysymystä miettien on lyönyt tyhjää aika kauan, mutta lopullinen vastaukseni on tämä. mc seniilit (en ole varma kirjoitinko oikein) moottoripyörä jengiin kuuluvat on minun mielestä eläytynyt todella hyvin heidän roolipelihahmoihinsa, heidän roolipeli taso on minun mielestä erittäin hyvä. Nehän on siis vanhuksia jota on kiva nähdä koska en ole hirveästi ainakaan farssilla nähnyt että jengi roolipelaa vanhuksia. Minun mielestä he erottuvat jo heidän vanhus roolipelillään muista pelaajista ainakin farssilla, he ovat myös perustanut oman vanhusten moottoripyörä jengin :). Sekin eroaa aika hyvin muista jengeistä farssilla.

Paljonko olet ammentanut tästä taustatarinastasi pelissä, vai onko se vain hätinänsä tähän unbanhakemukseen sepitettyä?

En ole muutellut tarinaani yhtään siitä mikä on ajatuksena aina ollut, kaverini Tatun, Roolipelissä veli unban hakemuksessa luki juuri tämä sama tarina jonka minä ja Tatu olemme säilyttäneet hahmojemme tarinassa.
Joten ei, en ole keksinyt tätä vain tähän hakemukseen vaan se on ihan aina ollut tämä tarina minun roolipelihahmollani.

Ja oli kumpaa tahansa, miten toisit roolipelissäsi ilmi tätä tarinaa? Miten hahmosi olemuksesta, käytöksestä, puheista jne. huomaa, että nämä mainitut asiat ovat vaikuttaneet siihen, millainen henkilö "Kake" on takaisin palvelimelle päästyäsi?

Kaken nimestä huomaa jo että hän on mexicolainen. Kaken koko nimi on Kake-Andreas Santos, joka ainakin minun korvaan kuullostaa hyvin mexicolaiselta. Ja kun Kake tuli kaupunkiin hän ei alussa osannut puhua suomea kovin sujuvasti vain puhui aksentilla. Nykyään Kake osaa jo suomea ja puhuu sitä erittäin sujuvasti. Kake ja hänen veli myös tykkäsi mexicolaiseen tapaan polttaa kannabista, Kake ja Pablo huuteli twitterissä sanoen: legalize weed, Kake myös tykkäsi soittaa bassoa, mutta kun Kake kerran meni mekaanikon paikalle soittaa bassoa hänet hakattiin, joten Kake sai traumat ja lopetti. Kake on nykyään kova kuorinen ihminen, ja osaa käyttäytyä farssistaaniassa.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
Jees, MC Seniilit tosiaan ovat olleet ihan hyvin rooliinsa orientoituneita sen vähän perusteella mitä itse olen heitä nähnyt.

Millaista hahmoa tulisit pelaamaan palvelimella unbannien jälkeen?
 

AitoLenni

Uusi käyttäjä
20 Syyskuu 2023
21
0
1
Millaista hahmoa tulisit pelaamaan palvelimella unbannien jälkeen?
Aloittaisin roolipelaamisen tämän hetkisellä päähahmollani, Hansilla. Hans on vasta tullut kaupunkiin ja hänellä on vielä pitkä elämä edessä. Hans haluaisi irtautua ainakin hetkellisesti rikollisuudesta, ja alkaa paiskimaan rehellisen ukon töitä. Hanssia kiinnostaisi työ, jossa pääsee tekemään töitä niin että muutkin hyötyvät/saa siitä iloa. Hansia kiinnostaisi kovasti mekaanikon duuni, tai baarimikko sillä molemmat ovat hyvin rentoja. Hans haluaa rentoa työtä sillä hän aikoo myös tehdä työkkäriä, ja jos Hans alkaa työkkäriä tekemään hän myös tekee sitä ja kunnolla, joten se on jo niin puuduttavaa ja raskasta että Hans haluaa rennon työpaikan, jossa pääsee rentoitumaan työkkärin jälkeen, mutta silti saa rahaa. Hans on todella nuori ja Hanssia kiinnostaa jännittävät tilanteet vaikka poliiseja vastaan. Hans ei linnatuomioista piittaa sillä Hans on aktiivinen ja tekee töitä vankilalle jotta pääsee pois nopeammin, ja Hans on myös niin nopea siinä että on jo hetkessä pihalla. Mutta ei Hans kuitenkaan tule vain kyttiä ampumaan servulle.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
Otetaanpas vielä yksi kysymys:

Jos sinut olisi tuomittu vankilaan, mutta karkaisit vankilasta, niin mitä kaikkea tekisit karkaamistasi seuraavien 24h aikana?
 

AitoLenni

Uusi käyttäjä
20 Syyskuu 2023
21
0
1
Otetaanpas vielä yksi kysymys:

Jos sinut olisi tuomittu vankilaan, mutta karkaisit vankilasta, niin mitä kaikkea tekisit karkaamistasi seuraavien 24h aikana?
En luultavasti kummempia, menisin laittamaan valeasun ja tekemään työkkäriä koska edistän omaa pankkitilin summan numeroa sillä. En ainakaan lähtisi kaupungille sillä minulla on isommat todennäköisyydet jäädä kiinni. Tämä ei ollut kovin kattava vastaus mutta en kyllä osaa sanoa mitä muuta mahdollisesti tekisin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.