Unban hakemus - LL9GY9GI0JK9 - 110000152779226

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

_jarkko__

Uusi käyttäjä
17 Helmikuu 2024
1
0
1
Käyttäjänimi: _jarkko__

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: LL9GY9GI0JK9
Steam HexID: 110000152779226
Koska sait bännit: 1 Tammikuu 1970
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/lekosuv0009/

Bännien syy: emoteabuse

Mitä tapahtui? no olin putkaassa ja en jaksanut olla siellä yritin päästä pois ja en pääsyt mutta admini tuli sinne ja sanoi laita tämä ja tämä emote niin ja kirjoita t / joku f alkava ja sitte tein ja pääsin putkasta pois ja sitten siihen tuli toinen aadmini nauroi ja sanoi onko viimeisiä sanoja ja pääsin pois koko putkasta ja en kerennyt sanoa viimeisiä sanoja vaan heitti bänneille

Miksi näin tapahtui? koska en jaksanut olla putkassa koska oli 15 minuuttia putkaa

Miksi luulet saaneesi bannit? koska rikoin sääntöjä anteeksi

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? no ei hirveästi mitenkään

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? että en olisi emoteabusenut ja että oisin istunut kiltisti putkassa

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? siten että olen oppinut teoistani ja lupaan kautta kiven jaa kannon että ei tule toistumaan ja olen todella pahoillani

Mitä tuot Farssille? no lisää hauskoja rpee hetkiä ja hyviä rp tilanteita

Vapaa sana olen todella pahoillani mitä tein ei tule toistumaan ja olette tosi hyvä ylläpito :)

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
118
86
28
30
Hakemus hylätty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.