Unban hakemus - Möyhy / Horopoika - 1100001163f0dd8 (Hex)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Lappari99

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
11 Tammikuu 2020
13
12
3
Käyttäjänimi: Lappari99

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Möyhy / Horopoika
Steam HexID: 1100001163f0dd8 (Hex)
Koska sait bännit: 15 Toukokuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198333496792/

Bännien syy: RDM

Mitä tapahtui? En tarkalleen muista enään banneistä on niin pitkä aika ja rp taso on noussu niin paljon että Veikkaan siihen aikaan kun bannit olen saanut oli jotain 100h rp takana ja varmaan torilla hakannu tai ampunu jonkun.

Miksi näin tapahtui? Olin Nuori ja no en osannut sisäistää rp merkitystä silloin

Miksi luulet saaneesi bannit? Olen rikkonut rp sääntöjä ja RDM Jonkun online pelaajan jonka seurauksena olen saanut bannit

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Toimintani silloin siinä tilanteessa on varmastikin ressannut kyseistä pelaajaa joka on menettänyt iteminsä silloin kyseisen rdm seurauksena ja muutenkin ei se hyvää vaikutusta tehe pelaajasta/ serveristä jos serverillä pomppii huonosti käyttäytyviä pelaajia eli toisin sanoen perseilijöitä.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisin voinut toimi olla hakkaamatta/ampumatta kyseisen kaverin tiedän että toimintani ei ollut oikein siihen aikaan.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Voin sanoa suoraan sen että rp tasoni on noussut servereillä Hellcity X JA PP Sillä kantilla että olen pelannut yhteensä näillä palvelimilla noin about 1800h rp tunneistani ja olen nykyään omasta mielestäni helvetin hyvä rp ja syväydyn hahmooni erittäin hyvin.

Mitä tuot Farssille? Toisin farssille uusia ja mukavia/hauskoja rp tilanteita

Vapaa sana Olen erittäin pahoillani että olen Käyttäytynyt vuosia sitten paskamaisesti kyseisellä serverillä ja siinä ohessa haukkunut entisen yp porukan toivon että se ei tule vaikuttamaan tähän unban hakemukseen ja vielä suurimmat pahoitteluni. Tiedän että porttikieltoni saamis päivä ei ole oikein kun sitä ei näy missään ja en muista tarkkaa pv koska olen ne saanut

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Hei,

Ilmoittamallasi HEX id:llä ei löydy porttikieltoja meidän tietokannastamme.
Tarkista ja laita tähän oikea HEX ID.
 

Lappari99

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
11 Tammikuu 2020
13
12
3
Hei banda kiitos ilmoituksestsi kävin supportissa selvittelemässä oikian Hex ID joka on 11000015b0f7105 (Hex)
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Hei,

Porttikielto on tosiaan tarkalleen kirjattu 16.1.2020, syynä RDM. Tarkennuksena olit tuolloin ampunut varoittamatta pelaajan, ottanut tämän tavarat ja dumpannut pelaajan hahmon pöpelikköön.

Mikä sai mielenkiintosi FarssiRP:tä kohtaan palaamaan? Miksi haluat unbannit FarssiRP:lle?
Millaisia hahmoja sinulla on ollut muilla palvelimilla, ja millaista roolipeliä olet näillä luonut?

Selittäisitkö omin sanoin, mitä termi RDM tarkoittaa, sekä miten sitä FarssiRP:llä tulkitaan.
 

Lappari99

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
11 Tammikuu 2020
13
12
3
Hei banda

Mielenkiintoni on palannut tässä lähi päivinä kun minulla pelailee kavereita farssilla ja olen heiltä kuullut että farssin rp taso on tasoa siedettävä ja muutenkin mukava pitkästä aikaa pelata vanhojen devi pohjien sisältöä.


Unbannit haluaisin farssille koska olen tosiaan nuorena hölmöillu tän rp kanssa ja kadun syvästi mitä olen ennen ollut/tehnyt rp kun en ole sitä tosiaan sisäistänyt silloin Rp on aikaslailla helvetisti eri asia kuin gta v online mitä tuli siihen aikaan hakattua.


Olen Rp Monen laista hahmoa Poliisia Ensihoitoa Mekaanikkoa Duuneina Myös Olen rpttänyt niin keskiikäistä kuin pappaakin josta tulee oikiastaan mun fm nimikin ;:D Olen nyt lähi päivinä rpttänyt Ensihoitajaa Ja siinä ohella poliisia Suurimmaksi osaksi rp tuntini ovat puhasta joko poliisi sheriff FIB EH

RDM Tarkoittaa Random DeathMatch Elikkä tapat jonkun pelaajan ilman syytä/varoittamatta.


Farssilla tätä kyseistä termiä RDM Tulkitaan samalla lailla kun ylhäällä mainitsin ja seurauksien kera olen sen oppinut pisimmän reitin kautta. PS Varmaan pisimmät BAN yhestä RDM :D okei ei ole naurun asia mutta 4v aika pitkä aika.
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Millaisen hahmon toisit Farssille, mikäli sinulle unbannit suotaisiin?
Kuvaile hieman tämän hahmon tarinaa. Millaisia tavotteita tällä hahmolla on, millainen hän on persoonaltaan sekä millainen on hänen menneisyytensä?

PS Varmaan pisimmät BAN yhestä RDM :D okei ei ole naurun asia mutta 4v aika pitkä aika.
Farssilla meillä on käytäntö, että kaikki bannit ovat lähtökohtaisesti permabanneja, jotka joko tällä tavoin haetaan pois forumeiden kautta tai ostetaan pois Farssin kaupasta. Bannien pituus on toisin sanoen juuri niin pitkä, kuin bannatty henkilö itse haluaa.
 

Lappari99

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
11 Tammikuu 2020
13
12
3
Millaisen hahmon toisit Farssille, mikäli sinulle unbannit suotaisiin?: Toisin Pohjoisesta Erkki Hahmon joka puhhuu lapin mutheella. Erkki on 32V

Kuvaile hieman tämän hahmon tarinaa: Erkki on 32v keski ikäinen mies joka on muuttamassa farssi Kaupunkiin takaisin Erkillä on suurin osa kavereistaan muuttanut uusiin kaupunkeihin mutta lapsuuden vietettyään kuseisessä kaupungissa hän palaa sinne takaisin. Erkki on valmistautunut Uudessa kaupungissa jossa hän on asunut muutamat vuodet Poliisi korkea koulusta jonka seurauksena Erkki on hakemassa tulli pääsyn jälkeen Fars kaupunkiin Poliisi/eh hommiin.
Millaisia tavotteita tällä hahmolla on: Erkillä on tavoite alkuunsa kerätä rahaa laillisin keinoin jonkin verran jonka jälkeen Erkki hakee joko poliisiin tai Ensihoitoon. Erkin suurin tavoite on päässä korkia-arvoiseksi Popo/EH

millainen hän on persoonaltaan sekä millainen on hänen menneisyytensä?: Erkki on sisimmässään rakastettu ihminen. Erkin luonne on niin kuin tulisydän hän on kaikkien kanssa toimeen tuleva ja auttavainen ihminen. Erkin menneisyyden taustat ovat yksityisiä ja nesaa selville vain luotettavat henkilöt joihin Erkki tulevaisuudessaan tutustuu. .
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Anna Farssin yhteisölle 6 hyvää mainoslausetta, miksi yhteisömme tarvitsee juuri sinut osakseen.

olen nykyään omasta mielestäni helvetin hyvä rp
Täsmentäisitkö myös vielä, miten omasta näkökulmastasi koet hyvien roolipelitaitojesi konkreettisesti näkyvän itsellesi tai muille pelaajille?
 

Lappari99

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
11 Tammikuu 2020
13
12
3
Anna Farssin yhteisölle 6 hyvää mainoslausetta: Minä en ole mikään helvetin mainos alanyrittäjä ja en ole velvollinen keksimään teille mitään mainoslauseita olen tullut hakemaan unbannejä enkä mitään mainos yrityksen osaamista.


miksi yhteisömme tarvitsee juuri sinut osakseen: Koska olen helvetin hauska ihminen ja veikkaan että yhteisänne ei tarvitse minua mutta minä tarvitsen uusia rp kontakteja.

Täsmentäisitkö myös vielä, miten omasta näkökulmastasi koet hyvien roolipelitaitojesi konkreettisesti näkyvän itsellesi tai muille pelaajille? Konkreettisesti sanoen että Syväydyn hahmooni otetaan esimerkki X olin autokolarissa mulla murtu selkä jonka seurauksena olin irl 7-8kk pyörä tuolissa ja esitin vammasta ja pikku hiljaa siitä sain itseni ylös. toisen osapuolen kanssa jota en tuntenut silloin se toimi minun omana hoitajana sen koko 7-8kk ajan ja usko tai elä sinä aikana on sattunu vaikka ja mitä jos tulee jotain kysyttävää vielä mainos lauseista tai muusta niin laita vastaan sitten ku vastaa. Hyvää Uutta vuotta banda sinulle ja muulle ylläpito / omistajille.
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Minä en ole mikään helvetin mainos alanyrittäjä ja en ole velvollinen keksimään teille mitään mainoslauseita olen tullut hakemaan unbannejä enkä mitään mainos yrityksen osaamista.
Käännetään pyyntö sitten selkosuomelle;
Anna kuusi (6) hyvää syytä, miksi juuri sinut tulisi unbannata ja päästää takaisin palvelimelle.

Mainostamisella tässä viittasin lähinnä siihen, että nyt on se hetki, kun vakuutat Farssin adminit sekä muut yhteisön jäsenet sillä, että olet unbannisi ansainnut ja yhteisön arvoinen. Eli lähinnä heittelet hyviä pointteja omasta osaamisestasi ja tarjottavista asioistasi yhteisöä kohtaan, mitä mieleen nyt sattuukaan juolahtamaan.

Vastaamisen nopeuden suhteen ei tarvitse stressata, kunhan mielellään viikon sisään käyt jotain vastailemassa. :)
Hyvää uuttavuotta
 

Lappari99

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
11 Tammikuu 2020
13
12
3
Rp tasoni on noussut huomattavasti viime käynnistäni farssilla Jonka seurauksena olisin oikeutettu unbanneihin myös kadun tekojani mitä tein aikanaan. Miksi minut haluttaisiin farssille takaisin uutena hyvänä pelaajana. Syynätähän esim Huumorintajuni Oppiminen seurassani Hauskanpito ja Mahtavat keskustelut/aiheet.
Jos ei riitä niin toivon että ette jatka tätä unban keskustelua vaan tekisitte päätöksen jos ei mene läpi niin se ei minua haittaa mutta olisi mahtava päässä takaisin teidän yhteisöönne.
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Hei,

Farssin adminit ovat päättäneet armahtaa sinut rikkeistäsi ja myöntävät sinulle unbannit palvelimelle.
Ennen palvelimelle liittymistä, käythän kertaamassa vielä varmuuden vuoksi säännöt huolellisesti.

Tervetuloa takaisin!
 
  • Like
Reaktiot: Lappari99
Status
Ei avoinna uusille viesteille.