Unban hakemus - Make ja Sumooooo - 110000142651ca1

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

make123

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Helmikuu 2023
10
2
3
Käyttäjänimi: make123

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Make ja Sumooooo
Steam HexID: 110000142651ca1
Koska sait bännit: 23 Huhtikuuta 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199074188449/

Bännien syy: Sääntö 1.13 - Adminit pidättävät oikeuden pelaajan poistamiseen palvelimelta peliympäristön turvaamiseksi.

Mitä tapahtui? Olin discord servulla jossa oltiin laitettu viestejä bännien kiertämisestä ja en ollut huomannut sellaisia viestejä ja lisäksi minua syytetään modaamisesta, vaikka kaikista tilanteista löytyy todisteet.

Miksi näin tapahtui? Koska siellä oli kerrottu että Rasse kiertää bännejä ja minä en ollut huomannut niitä viestejä, mutta ei olisi ikinä kannattanut liittyä kyseiselle servulle.

Miksi luulet saaneesi bannit? Sain bännit siitä kun olin mokkakikkelit discord servulla jossa puhuttiin bännien kierrosta ja modaamisesta.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Kyseinen bännien kiertäjä on mahdollisesti voinut pilata muiden roolipelitilanteita.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisin voinut katsoa viestejä ja ilmoittaa adminille tai olla olematta mokkakikkelit discord servulla niin mitään ei olisi tapahtunut ja en ole ikinä modannut.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Varmistan sen siten että en liity sellaisille servuille enää ettei käy samalla tavalla enää ikinä ja otan kaikista ampumis tilanteista klipin jotta voin todistaa etten modaa.

Mitä tuot Farssille? Tuon farssille aktiivisen roolipelaajan joka haluaa kehittyä roolipelaamisessa ja luoda hyviä tilanteita.

Vapaa sana Olen pelannut farssia yli vuoden ilman isoja sääntö rikkeitä ja nytten sain bännit yllä mainitusta syystä.

Haluaisin saada myös osto mahdollisuuden mikäli hakemus hylätään joten tässä on minun ampumis klippejä joista minua syytetään että olisin modannut.



Kiitos kun luit hakemukseni!

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
Sinällänsä hauska, että kaveria syytetään siitä, että on päästänyt modaajan modailemaan sen koneella ja siitä, että käyttäisi kyseisen modaajan koodeja. Sitten toimittaa meille clipit, missä ei kuulu hänen ääntä + osasta on trimmattu asioita pois. :)
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.