Unban hakemus - Marjastaja - 11000013674b694

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Marjastaja

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Lokakuu 2020
49
18
8
Käyttäjänimi: Marjastaja

Steam nimi: Marjastaja
Steam HexID: 11000013674b694
Koska sait bännit: 20 Toukokuu 2023
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873884308/

Bännien syy: "Toksinen käyttäytyminen yhteisöä kohtaan. Auttoi yhteisöstä poistettua henkilöä palaamaan takaisin."

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen:

Hei! Haen tässä hakemuksessa bännien muuttamista ostettavaksi. Olen siis jo ostanut unbännit, mutta vielä en tämän takia pääse pelaamaan.

Olen pahoillani jos olen jotenki toksisesti käyttäytynyt yhteistöä kohtaan, mutta missään vaiheessa ei ole ollut tarkoituksena auttaa bänneillä olevaa palaamaan takaisin. Olen myös pahoillani siitä, että olen turhanpäiväisesti spämminyt unbän hakemuksia, josta ei ole ollut hyötyä mihinkään suuntaan.

Todellisuudessa kaverini näki striimistäni, minne vein aseeni ja sen jälkeen teki omat johtopäätökset, että meni kiertämään bännit ja siinä en ollut mitenkään mukana. Aseen viemisen jälkeen lopetin siltä päivältä pelaamisen enkä sen jälkeen ollut enää yhteydessä bänniä kiertävään henkilöön. Huomasin vasta aamulla herättyäni, että olin saanut bännit enkä ollut silloinkaan varma, että mistä ne oli tullut. Tiedostan, että nämä bännit olivat omaa tyhmyyttäni ja en olisi halunnut näin käyvän.

Eli jos päätätte armahtaa minut tässä tilanteessa niin ainakin tästä opin, että en enää näytä mitään clippejä tai striimaa mitään servun asioita bänneillä oleville henkilöille. Sekä jatkossa otan yhteisön huomioon ja koitan parhaani mukaan olla tekemättä mitään tyhmää.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Moikka!

Mitäs kaikkea olet tässä bännien aikana kerennyt puuhastella?
Onko tullut pelailtua muilla RP palvelimilla ja jos, niin missä ja kuinka paljon suurin piirtein?

Mikä on se ydinsyy, miksi paluu juuri FarssiRP:lle kiinnostaa?
 

Marjastaja

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Lokakuu 2020
49
18
8
Hei!

Bännien jälkeen en juurikaan ole rp palvelimilla pelannut. Pari kertaa kaverin omalla servulla ja freeroam servulla. Bännien jälkeen aloin pelaamaan siegeä sekä fortniteä.

Syy palaamiseen on se, että olen kyllästynyt muihin peleihin. Tällä hetkellä en muutenkaan hirveästi kerkeä pelaamaan, koska olen intissä, mutta jos saan ub nii tulisin viikonloppusin pelaamaan farssilla.

Farssirp kiinnostaa, koska siellä pelaa kavereitani ja muutenkin siellä on hauska pelata. Aikoinaan kun aloitin roolipelaamisen niin farssirp oli eka servuni ja lokakuussa tuli 3 vuotta täyteen. Tämän 3 vuoden aikana olen muillakin servuilla käynyt kokeilemassa roolipelaamista, mutta ne eivät ole olleet yhtä kiinnostavia kuin farssi.
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Jos pääsisit takaisin FarssiRP:lle, millaista roolipeliä olisit palvelimelle tuomassa? Millä hahmolla pelaisit ja millaista roolipeliä tällä kyseisellä hahmolla lähtisit toteuttamaan? Esittele hieman hahmoasi sekä hänen tarinaansa.
 

Marjastaja

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Lokakuu 2020
49
18
8
Alkaisin pelaamaan ensimmäisellä hahmollani farssirp:llä joka on ollut aina puoliksi rikollinen ja puoliksi duunari. Hahmollani ei kummosta tarinaa ole, mutta aikoinaan kun tulin farssille tein hahmollani rikollisuutta, kuten kämppä tai kauppa ryöstöjä. Ensimmäinen työpaikkani tällä hahmolla oli taksi. Taksissa olin pari kuukautta töissä ja sen jälkeen menin bennysille töihin jossa kerkesin olla 2 vuotta. Tämän 2 vuoden aikana olen välillä myös ryöstellyt kämppiä ja ollut jengissä, mutta pääosin tällä hahmolla olen tehnyt bennysillä töitä ja ajellut autoilla.

Ensimmäisenä kun pääsisin servulle niin menisin kysymään bennysiltä töitä ja jatkaisen siellä roolipelaamista. Mahdollisesti menisin myös jengiin, jos hahmoni tuttuja sellaisessa on, mutta suurimmaksi osaksi tekisin bennysillä töitä.
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Selittäisitkö kattavasti omin sanoin alla listatut termit.
Miten kyseisiä termejä FarssiRP:llä tulkitaan sekä miksi kyseiset termit ovat tärkeitä roolipelin sujuvuuden kannalta?
  • FailRP
  • Metagaming
  • RDM
  • VDM
Miten Farssilla suhtaudutaan palvelimen pelikuvan suoratoistamiseen ja/tai sen katselemiseen?
Onko kyseisessä säännössä mitään poikkeuksia?
 

Marjastaja

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Lokakuu 2020
49
18
8
FailRP: Epärealistisen asian tekeminen roolipelissä. Esim. Jos poliisi ampuu sinua teiserillä niin et sen vaikutuksen jälkeen nouse suoraan ylös ja ala hakkaamaan poliisia.

Metagaming: Et saa käyttää pelin ulkopuolista tietoa roolipelissä. Esim. streamissä kuulemasi tai näkemäsi asian käyttäminen roolipelissä.
Poikkeuksena yritysten yleiset informaatiot discordissa.

RDM: Pelaajan haakkaminen/ ampuminen ilman roolipelillistä syytä. Esim. hakkaat pelaajan, koska et tykkää hänestä.

VDM: Autolla ajaminen pelaajan päältä tai toiseen autoon törmääminen ilman roolipelillistä syytä.
Sallittu hyvällä syyllä. Esim. jos toinen pelaaja on ampunut sinua

Miten Farssilla suhtaudutaan palvelimen pelikuvan suoratoistamiseen ja/tai sen katselemiseen?

Sääntöjen mukaan striimejä saa katsoa samaan aikaan kuin pelaa, mutta roolipelisi ei saa muuttua kuullun tai nähdyn asian takia. Metagaming sääntö pätee tähän.

Yleisesti roolipelaamisessa säännöt ovat tärkeitä, koska muuten roolipelistä ei tulisi mitään. Muuten kaikki tekisivät mitä haluavat ja roolipeli olisi sama asia kuin gta online.
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Mihin kaikkialle FarssiRP:n pelikuvaa on sallittua striimata?
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Onko olemassa tilannetta, jolloin sinulla ei ole oikeutta seurata FarssiRP liveä joko twitchistä tai Discord voipista?
Mikäli on, mikä tällainen tilanne voisi olla?
 

Marjastaja

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Lokakuu 2020
49
18
8
Tietääkseni silloin kun striimaaja on samassa tilanteessa. En säännöistä ainakaan löytänyt milloin ei saa katsoa.

Silloin kun en ollut bänneillä niin sääntöjen mukaan ei saanut katsoa striimejä.
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Saataisko 5 hyvää mainoslausetta miksi juuri sinä olisit hyvä lisä FarssiRP:lle. Mitä sellaista tarjottavaa sinulla olisi, mitä muilla ei välttämättä ole?
 

Marjastaja

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Lokakuu 2020
49
18
8
Ei välttämättä ole sellaista tarjottavaa mitä muilla ei olisi, mutta tulisin ainakin olemaan aktiivinen bennysin työntekijä jos pääsen sinne takaisin. Sekä olisin kaikille pelaajille ystävällinen ja antaisin heille mahdollisimman hyvän roolipelikokemuksen mitä nyt mekaanikon työstä voi saada sekä muista tilanteista.

Lisäksi tekisin myös mahdollisesti uusia hahmoja kuten poliisi hahmon, jolla antaisin muille pelaajille hyviä tilanteita. Auttaisin myös uusia pelaajia alkuun roolipelissä mitä olen aikaisemmin tehnyt mitä välttämättä jotkut vanhat pelaajat eivät jaksa tehdä.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
307
63
Suomen Ateena
Moikka,

Muutin porttikieltosi ostettavaksi pois mutta huomaa se että mikäli vastaavia rikkeitä tulee tai minkäänlaista muuta toksisuutta yhteisöä kohtaan, sinut poistetaan sitten lopullisesti, myös täältä foorumeiden puolelta. Toivon että todella olet ottanut oppia tästä tilanteestasi ja olet jatkossa viisaampi. Ei kun ostoa kehiin ja peleille.

Tarkistin historiasi ja selkeästi vuosi 2023 on ollut edellisvuotta vahvempi pelaamisen osalta, toivon että tämä meininki jatkuu mikäli päädyt takaisin pelaamaan palvelimellemme.

ps. Siinä bannin syyssä kun koitat yhdistää palvelimelle, lukee tosiaan se että voitko ostaa vai etkö.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.