Unban hakemus - Maukkalinna - 1100001356d9db4

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mauno Ahonen

Uusi käyttäjä
18 Joulukuu 2019
16
0
1
Käyttäjänimi: Mauno Ahonen

Steam nimi: Maukkalinna
Steam HexID: 1100001356d9db4
Koska sait bännit: 19 Kesäkuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198856641972/

Bännien syy: Laiton radio (Discord, TS3 jne...)

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: olin tuunaamassa autoani pajalla ja olin samalla discordissa kavereiden kanssa ja tuunaamolla oli admin joka kuuli että puhuin discordissa ja otti minut puhutteluun kun hän oli selittänyt että mitä väärää olin tehnyt niin laittoi bänneille. ymmärrän tehneeni virheen ja otin siitä opikseni . haluaisin saada unbannit farssiin koska se oli niin hyvää aikaa kun pystyin pelata siellä koska siellä oli mukavia ihmisiä ja sain niin paljon aikaiseksi farssilla.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Mauno Ahonen

Uusi käyttäjä
18 Joulukuu 2019
16
0
1
voiko olla sitä et en oo vahvistanu sitä puhelin numeroo ku se on mun vanhal käyttäjällä sama puhelin numero nii ei anna tähä laitta sitä
 

Mauno Ahonen

Uusi käyttäjä
18 Joulukuu 2019
16
0
1
ettei pystyisi käyttämään kavereiden tietoja hyväksi/ ettei ne pystyisi käyttämään minun tietoja hyväksi .esim:pankkiryöstössä
 
J

jawwe

Guest
Miksi käytit discordin voippia kavereidesi kanssa, vaikka se on sääntöjen vastaista?
Luitko sääntöjä ollenkaan ennen palvelimelle tuloa?
 

Mauno Ahonen

Uusi käyttäjä
18 Joulukuu 2019
16
0
1
Kyllä luin säännöt mutta olin vasta silloin aloittanut rp:een ja en tiennyt että se olisi niin tarkaa nyt olen tajunnut tekemäni virheet ja rp tuntejakin on keräytynyt noin 550
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Jos pääsisit takaisin niin millaista kontenttia toisit palvelimelle sinun roolipelaamisella? Millaisen hahmon toisit palvelimelle? Miten vakuutat meidät siitä että osaat jatkossa säännöt?
 

Mauno Ahonen

Uusi käyttäjä
18 Joulukuu 2019
16
0
1
Minun hahmoni tulisi olemaan ystävällinen ja hauska. Uskoisin että minulla tulisi olemaan hauskaa farssissa tai ainakin viimeksi minulla oli ja toivoisin että olisisi jatkossakin.
 

Vilkku

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
128
20
18
Minun hahmoni tulisi olemaan ystävällinen ja hauska. Uskoisin että minulla tulisi olemaan hauskaa farssissa tai ainakin viimeksi minulla oli ja toivoisin että olisisi jatkossakin.
Vastaisitko noihin kaikkiin Masi:n esittämiin kysymyksiin. Suosittelen vastaamaan vähän laajemmin, kuin ainoastaan yhdellä lauseella.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Sinulla on 24h aikaa vastata kysymykseen tai hakemus hylätään automaattisesti
 

Mauno Ahonen

Uusi käyttäjä
18 Joulukuu 2019
16
0
1
minun hahmoni tulee olemaan romaani nimeltä frederik lindeman hän on todella mukava ja hauska mutta ei tykkää siitä jos sitä haukutaan. hän pitää autoista joita hän tykkää tuunata ja tykkää pitää pieniä auto skaboja ja välillä ryöstellä. työn teosta hän ei välitä yhtään. jos ette usko että osaan säännöt voitte pitää minua silmällä vaikka ensimmäisen viikon ja laittaa uusiksi bänneille jos teen jotakin väärin.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Sinua on useasti puhutettu laittomasta radiosta, miksi et ottanut opiksesi ensimmäisellä kahdella kerralla?

Laiton radio käytössä! Puhuteltu kahden adminin toimesta27.07.2019 23:04
Huomautettu toiseen kertaan laittomasta radiosta kahden adminin toimesta. Huono asenne admineja kohtaan. Sanoo, ettei ole aikaa lukea sääntöjä tai tutustua sääntöihin.27.07.2019 23:23
Huomautettu useita kertoja laittoman radion käytöstä. Luvannut joka kertaa lopettaa radion käytön. Tänään sheriffi ottanut kiinni ja kuullut Maunon äänen kaverinsa MC Rambon äänihuulien kautta, jolloin Mauno ei puhunut peliin. Pojat suunnittelivat sheriffin auton varastamista. Puhutin Maunoa ja kerroin, että hän voi hakea takaisin kaupunkiin hakemuksella, koska rikkeitä on useampia. Mauno ei halunnut keskustella asiasta ja totesi, että Discordin käyttäminen ei ole laitonta, koska hän ei saa asiasta sakkoja. Ei halunnut keskustella asiasta enempää.04.08.2019 15:47
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Miten voisit vakuuttaa meidät siitä, ettet jatkossa käyttäisi discordia? Et selkeästi aiemminkaan ole uskonut käskyä laittaa se pois.
 

Mauno Ahonen

Uusi käyttäjä
18 Joulukuu 2019
16
0
1
lupaan etten käytä dc:tä ja jos vaikka kuulette että käytän niin voitte heittää suoraan takaisin banaaneille
 
J

jawwe

Guest
Vastauksesi ei kyllä vakuuta laisinkaan. Panosta vastauksiin.

Hakemusta tehdessäsi, siellä näkyi myös selvällä suomenkiellellä seuraavat kohdat:

Älä tuhlaa aikaamme rivin mittaisilla vastauksilla.

Pidä huoli, että vastauksesi on kattava ja yksityiskohtainen. Yleisin syy hakemusten hylkäämiseen on liian lyhyt hakemus.


-Jawwe
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.