Unban hakemus - mirella lover <3 | ei ole fivem nimimerkkiä koska en ole koskaan ollut serverillä - 11000013d3edf93

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Rasmus88

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Tammikuu 2020
3
0
1
Käyttäjänimi: Rasmus88

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: mirella lover <3 | ei ole fivem nimimerkkiä koska en ole koskaan ollut serverillä
Steam HexID: 11000013d3edf93
Koska sait bännit: 1 Tammikuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/rassegg88/

Bännien syy: muilla palvelimilla modaaminen

Mitä tapahtui? Käytin crosshairia serverillä, jossa sitä ei olisi saanut käyttää. Olin tyhmä kun ikinä edes kokeilin crosshairia, ja ymmärrän virheeni.

Miksi näin tapahtui? Käytin crosshairia, koska kuulin että useat muut henkilöt olivat myös käyttäneet sitä useina kertoina. Kun kerroin että olin laittanut sen päälle, joku henkilö oli kertonut minusta adminille.

Miksi luulet saaneesi bannit? Sain bännit, koska käytin crosshairia toisella serverillä. Itse farssilla en ole ikinä pelannut ja olisi mukavaa päästä pelaamaan palvelimelle.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Toimintani ei vaikuttanut muiden roolipeliin mitenkään, koska en kohdistanut crosshairia muita pelaajia vastaan.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisin voinut unohtaa koko asian crosshairista, ja jatkaa roolipelaamista normaalisti niinkuin ennenkin.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Olen oppinut virheestäni ja lupaan jatkossa noudattaa jokaisen serverin sääntöjä mitkä niille on laadittu.

Mitä tuot Farssille? Tuon farssille nerokkuutta ja mukavia hetkiä jokaiselle. Osaan luoda laadukkaita rp-tilanteita niin, että jokainen voi nauttia niistä ja nauraa niille jälkikäteen.

Vapaa sana Vaikka bännien syy on muilla palvelimilla modaaminen. Lupaan ja vannon, että en ole ikinä modannut ja itse asiassa en ole ikinä edes harkinnut, koska se on aivan turhaa, koska nykyään jokainen serveri on niin kehittynyt että modaajat kyllä havaitaan. Haluaisin saada mahdollisuuden päästä farssirp:lle, koska en ole siellä ikinä ollut. Mahtavalla reilun 1000h rp kokemuksella osaan mahdollistaa jokaiselle mukavia rp hetkiä ja omalla toiminnallani pyrin nostamaan palvelinta ylemmäs.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
149
49
28
Hylätty. Emme kaipaa modaajia palvelimellemme.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.