Unban hakemus - Mr.James - HexID:110000132314ED4

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jamesteri

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Kesäkuu 2019
13
1
3
Käyttäjänimi: Jamesteri

Steam nimi: Mr.James
Steam HexID: HexID:110000132314ED4
Koska sait bännit: 26 Kesäkuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198802357972/

Bännien syy: Likainen poliisi
Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen:
Tilanne meni sillee et kyseinen henkilö joka oli vankilassa kyseli et pääseekö joku juttelemaan hänen kanssaan ja mietti että miksi hänen kaverit sai sakot ja putkan mutta hän linnatuomion. lupasin katsoa hänen rikosrekisterinsä ja kuinka ollakkaan en löytänyt sitä mistään. joten hän ehdotti etttä maksaisi tuplasakot että pääsisi vapaaksi. mutta tultiin lopputulokseen että hän maksaa sen 40k minulle ja päästin hänet vapaaksi koska en löytänyt mistään rikosrekisteriä jonka takia hän istuisi vankilassa ja hän maksoi minulle sen 40k. varmistan asian ettei käy uudelleen on se että en tee toimmoisissa tilanteissa omia johtopäätöksiä. Ja en ota rahaa vastaan lahjuksina.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Tilanne meni sillee et kyseinen henkilö joka oli vankilassa kyseli et pääseekö joku juttelemaan hänen kanssaan ja mietti että miksi hänen kaverit sai sakot ja putkan mutta hän linnatuomion. lupasin katsoa hänen rikosrekisterinsä ja kuinka ollakkaan en löytänyt sitä mistään. joten hän ehdotti etttä maksaisi tuplasakot että pääsisi vapaaksi. mutta tultiin lopputulokseen että hän maksaa sen 40k minulle ja päästin hänet vapaaksi koska en löytänyt mistään rikosrekisteriä jonka takia hän istuisi vankilassa ja hän maksoi minulle sen 40k. varmistan asian ettei käy uudelleen on se että en tee toimmoisissa tilanteissa omia johtopäätöksiä. Ja en ota rahaa vastaan lahjuksina..... Olen miettinyt asioita tässä jo jonkun tovin ja olen tajunnut kuinka tyhmästi tein aikoinaan poliisina. Olen ottanut opikseni kyseisetä asiasta joka ei tule enää ikinä tapahtumaan ja toivon että saisin toisen mahdollisuuden kaupunkiin

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.