Unban hakemus - Muhamef - 1100001398e2258

Jamall

Uusi käyttäjä
18 Heinäkuu 2023
12
0
1
Käyttäjänimi: Jamall

Steam nimi: Muhamef
Steam HexID: 1100001398e2258
Koska sait bännit: 12.06.2019 23:59
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/7777i/

Bännien syy: 3x vdm

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: En muista oaljoa koska bannit saatu 2-3vuotta sitten suunnilleen olen varmaan perseillyt kun aloitin sillon rp:n pelaamisen kavereideni kanssa, enään en tälläistä tee koska en ole enään yhtä tyhmä ja tiedän miten tilanteet hoidetaan, ja voin sen luvata että näin ei käy enään koskaa, kaikki ansaitsevat toisen mahdollisuuden. :)

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Nituzi

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2021
288
43
28
Lahti
Miksi teit niin?

Miten tekisit jatkossa?

Selitä käsite VDM
 

Jamall

Uusi käyttäjä
18 Heinäkuu 2023
12
0
1
Miksi teit niin?

Miten tekisit jatkossa?

Selitä käsite VDM
1 :en osaa varmaksi sanoa, mutta veikkaan koska olin silloin aika uusi rp:n pelaamisessa että en oikein sääntöjä silloin tiennyt että mitä sai ja mitä ei saanut tehdä. Nyt olen kumminkin pelannut muilla palvelimilla ja en ole saanut bännejä muille palvemille, ja tiedän säännöt nyt todella hyvin ja lupaan että tälläinen ei toistu koskaan.

2:jatkossa en perseile ja tottelen kaikkia sääntöjä ja lupaan etten tee mitään tyhmää tai hanki bännejä, olen tänne tulossa rp:tämään kunnolla kodka kaverini pelaavat täällä ja haluan pelata heidän kanssaan.

3: ajoneuvolla toisen tappamista, eli ajamalla toisen yli tahalleen ilman minkään laista syytä.
 

Nituzi

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2021
288
43
28
Lahti
Millä palvelimella olet pelannut bänniesi aikana?
 

Nituzi

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2021
288
43
28
Lahti
Onko farssilla FearRp sääntöä?
 

Esmotti

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
18 Kesäkuu 2022
58
26
18
Minkälaista hahmoa lähtisit luomaan jos saisit uuden mahdollisuuden?

Selittäisikö myös seuraavat käsitteet mahdollisimman selkeästi:
-RDM
-FailRP
-Metagame
-Metaradio
-Clog
-Ooc-puhe
 

Jamall

Uusi käyttäjä
18 Heinäkuu 2023
12
0
1
Minkälaista hahmoa lähtisit luomaan jos saisit uuden mahdollisuuden?

Selittäisikö myös seuraavat käsitteet mahdollisimman selkeästi:
-RDM
-FailRP
-Metagame
-Metaradio
-Clog
-Ooc-puhe
Hahmoni olisi: jacob wall 33 vuotias mies joka asui ennen amerikoissa, jacob halusi elämäänsä jotain jännitystä ja uutta koska kyllästyi entiseen kaupunkiinsa ja nyt haluaa aloittaa alusta jossain muualla ja etsiä kavereita ja jacob on aina unelmoinut pääsevänsä mekaanikon hommiin ja toivoo että se onnistuisi täällä. Jacob on luonteeltaan mukava, hauska ja tulee toimeen kaikkien kanssa ja auttaa aina kaikkia ja koittaa löytää ratkaisun kaikeen. Jacob toivoo että pääsisi tähän kaupunkiin.


Rdm: toisen tappaminen ilman hyvää rp syytä esim, toinen haukkuu/kiusaa vähäsen ja tapat hänet.
Failrp:teet sellaisia asioita mitä ei ole mahdollista tehdä/ leikit supersankaria jota ei satu koskaan,ajat autolla sellaisella tiellä mihin sitä wi ole tarkoitettu.
Metagame:Esimerkiksi katsot striimiä ja näet sieltä jotain paikkoja ja käytät tätä tietoa hyväksi/ käytät dc/foorumilta saatuja tietoja hyväksi.
Metaradio:Olet esim dc puhelussa kavereittesi kanssa ja he pyytävät apua johonkin tai kertovat jotain tietoa siellä ja käytät tietä hyväksi ja menet sinne, ja ette puhu ollenkaan rp:ssä vaan jodsain muussa puhelussa.
Clog:lähdet servulta kesken tilanteen välttääksesi rangaistukset yms
Ooc puhe:puhut pelin ulkopuolisia asioita/puhut hahmosi ulkopuolisia asioita, esim mitä oikeassa mailmassa tapahtuu yms.
 

Esmotti

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
18 Kesäkuu 2022
58
26
18
Kertoisitko 8 hyvää syytä miksi meidän pitäisi päästää sinut pelaamaan palvelimellemme?
 

Jamall

Uusi käyttäjä
18 Heinäkuu 2023
12
0
1
Kertoisitko 8 hyvää syytä miksi meidän pitäisi päästää sinut pelaamaan palvelimellemme?
Kertoisitko 8 hyvää syytä miksi meidän pitäisi päästää sinut pelaamaan palvelimellemme
1 olen oppinut virheistäni ja haluan sen näyttää.
2 osaan roolipelata
3 tuon hyvää kontenttia palvelimelle
4 en tule hökälöimään vaan hankkimaan kavereita ja töitä
5 tykkään teidän palvelimesta koska olen kuullut siitä vain hyvää
6 servulla on kuulema tiukka kuri ja siitä tykkään koska kukaan ei tykkää perseilijöistä
7 haluan päästä pelaamana kunnon rp servulle
8 lupaan noudattaa tedän sääntöjän
 

Nituzi

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2021
288
43
28
Lahti
Millaisia rp tilanteita voisit tuoda pelaamalla palvelimella?
 

Jamall

Uusi käyttäjä
18 Heinäkuu 2023
12
0
1
Millaisia rp tilanteita voisit tuoda pelaamalla palvelimella?
Loisin rp tilanteita alussa paljon peruskansalaisten kanssa, kun tutustun muihin ihmisiin ja koitan selvittää mistä voisin etsiä mekaanikon töitä, ja kun töitä olen löytänyt niin luon tilanteita kun autoja korjaillen ja olen pajalla hommissa, ja jacob on tapahtuma rikas ja on melkeen aina eh:n kanssa tekemisissä ja tämä tuo tilanteita eh:n ja minun kanssani varmasti paljon ja näistä tulee varmasti olemaan jokainen hauska ja erikoinen kokemus jokainen.
 

Nituzi

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2021
288
43
28
Lahti
Miten toimisit mikäli näet että joku tekee sääntö rikkeen?
 

Jamall

Uusi käyttäjä
18 Heinäkuu 2023
12
0
1
Kysyttäessä, onko Farssilla FearRP sääntöä, vastasit:


Kerropa siis, miten tuo sääntö kuuluu, ja anna myös esimerkkitilanne, johon kyseinen sääntö pätee.
Kunnioita hahmosi henkeä. Mikäli et ole aktiivisessa tulitaistelussa tai ryöstämässä kohdetta ja vastassasi on kaksi kertaa enemmän henkilöitä, esim olet ryöstämässä pistoolilla kahta henkilöä kenellä on myös pistoolit et silloin ryöstä heitä vaan kunnioitat hahmosi henkeä, 2ihmistä on ryöstämässä sinua et vedä asetta esiin vaan annat heidän ryöstää sinut.
 

Supatsup

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2019
111
47
28
Väärin. Farssilla ei ole FearRP sääntöä, mutta mikä on vastaavanlainen sääntö Farssilla ja miten sääntö menee? Ei copypastea vaan itse kerrottuna.
 

Jamall

Uusi käyttäjä
18 Heinäkuu 2023
12
0
1
Väärin. Farssilla ei ole FearRP sääntöä, mutta mikä on vastaavanlainen sääntö Farssilla ja miten sääntö menee? Ei copypastea vaan itse kerrottuna.
voit haastaa vasta rintaa jos oot 1v2 tilanteessa mutta jos niitä on esim 1v3 niit sillon et voi haastaa vastarintaa
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
voit haastaa vasta rintaa jos oot 1v2 tilanteessa mutta jos niitä on esim 1v3 niit sillon et voi haastaa vastarintaa
Nimenomaan et saa haastaa 1v2 tilanteessa. Kaikissa 1v2, 2v4, 3v6 jne-tilanteissa tulee nöyrtyä ja ymmärtää tappiosi.