Unban hakemus - Munkki muistaakseni. - 110000109e2747c

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Munkki

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Heinäkuu 2019
22
0
1
Käyttäjänimi: Munkki

Steam nimi: Munkki muistaakseni.
Steam HexID: 110000109e2747c
Koska sait bännit: En muista tarkkaa päivämäärää.
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/Munkki69

Bännien syy: VDM + CLOG pankkiryöstön jälkeen.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin ryöstämässä pankkia ystävieni kanssa. Ryöstö menee hyvin, kunnes yksi ystävistäni teisataan. Samalla sekunnilla toinen ystävistäni huutaa ''PAKENE''. Ryöstö epäonnistuu ja lähden juoksemaan pakoautolleni. Menen autoon ja lähden ajamaan karkuun. Perääni kiitää kasa poliiseja. Lyhyen ajomatkan jälkeen minuun kolahtaa auto, jonka jälkeen pelini kaatuu. Tulen takaisin (Ilmoittamatta missään kaatumisesta) ja poliisit ovat lähteneet. Otan auton ja lähden ajamaan takaisin pankille ilmoittamaan, että kompastuin. Yhtäkkiä näen ystäväni raudoissa ja alan miettimään: ''Mitä, jos ajaisin poliisin päältä ja pelastaisin ystäväni''. Ajan autollani kovaa suoraan poliisia päin. Minut laitetaan rautoihin ystävieni viereen, jolloin he alkavat huutamaan mikkiin täysiä (Syytä tähän en tiedä). Samoilla sekunteilla he katoavat ja lähdemme kaikki saarille. Kyllä, toimin väärin ajettuani kyseisen poliisin päältä täysin tietoisesti ja ymmärrän, että se oli väärin. Tajuan, että saatoin pilata kyseisen poliisin pelikokemuksen jota kadun. RP kiinnostaa minua paljon ja olisi kiva päästä pelailemaan tänne. Olen nähnyt palvelimelta streameja jonka kautta olen kiinostunnut Farssista. Tajuan miten tyhmästi toimin tilanteessa.. Ymmärrän, että en saata saada unbanneja, mutta mielestäni olisi kiva pelata täällä ja pitää hauskaa joten päätän hakea itselleni toista mahdollisuutta.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
Olet saanut bännit 20.11.2019. Miksi valehtelet meille että pelisi kaatui? Näemme että olet poistunut omatoimisesti palvelimelta.
 

Munkki

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Heinäkuu 2019
22
0
1
Mielestäni kyllä pelini kaatui, eikö siellä näy jotain virhejuttua siitä kaatumisesta?
 

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
No tämäpä se on kun nään faktana sen että olet vain poistunut omin voimin palvelimelta. Pelisi ei ole kaatunut.

EDIT: Lisäyksenä Adminit eivät bannaa clogista ennne kuin ovat tarkastaneet että onko pelaaja poistunut itse vai onko peli kaatunut
 

Munkki

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Heinäkuu 2019
22
0
1
Ah selvä.. Pitäisköhän mun sitten tehdä uus unban hakemus, jos asia on näin? Itse kyllä muistan, että pelini kaatui..
 

eliel

Ylläpito
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2019
90
23
18
Hakemus hylätty hakemuksessa valehtelun vuoksi. Voit hakea uudestaan 01.01.2020
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.