Unban hakemus - Nacho/Aamukahvi - 11000014d12f957

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kuukkeli102

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Huhtikuu 2023
6
3
3
Käyttäjänimi: kuukkeli102

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Nacho/Aamukahvi
Steam HexID: 11000014d12f957
Koska sait bännit: en muista päivämäärää eikä sitä näy bännien syyssä
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199253354839/

Bännien syy: Alhainen roolipelintaso + Failrp + clog

Mitä tapahtui? ei mitään hajua tulin käymäänpalvelimella pitkään aikaan joten näin vanhoja ystäviä sitten kiipesin toripankin katolle en hypännyt vaan jauhettin basaa sielä siitä tuli failrp vissii ja clog tuli siitä kun oli kiire reeneihin. Alhainen roolipelintaso tuli siitä kun sanoin väärillä termein asioita vc eli voicechattiin.

Miksi näin tapahtui? Oli huono päivä joten rpt meni vähän miten meni

Miksi luulet saaneesi bannit? Toi mitä kirjotin 2 slottia ylenpän.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? ei oikeistaan mitenkään

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? en olisi kiivennyt katolle ja pelleillyt sielä en olisi puhunut väärin termein enkä olisi clogannut mutta se oli vähän pakko.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Koska olen pelannut servua niin kauan olen ollut 2 eri työssä ja ei ole muuta servua mitä pelata koska kaikki muut vitun hökäle paskoja joten varmistan sen sillä että minä osaan kyllä rpttää mutta se oli vain huono päivä.

Mitä tuot Farssille? Olisi mukavaa päästä pelaamaan palvelimelle koska meikän kavereita pelaa siellä olen ollut kahdessa jengissä ja molemissa pärjäsin hyvin olin todella vakuuttunut servusta ja on todella kivaa jos pääsisi takaisin en tiiä tunnetteko Ewen mutta sen kanssa olin tekemisissä yhteen vaiheeseen nimittäin olin Hänellä töissä ja Hänen kanssa samassa jengissä ja mielestäni pärjäsin hyvin roolipelillisellä taidoillani hyvin.

Vapaa sana Haluan tuoda itselleni vanhan ajan takaisin kun pelasin Farssia Tein 1.5 vuoden aikana vaikka mitä olin Uwu/lux töissä tutustuin ainakin puoleen servusta olin Taksissa töissä ja kahdessa eri jengissä Olisi mukava päästä mukaan Vanhan kunnon Farssille pelaamaan en tiiä onko tää hyvä/pitkä hakemus mutta käytinpähän tunnin aikaa elämästäni kirjottamaan tätä hakemusta. Ystävällisin terveisin. Nacho :}

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
820
164
43
Länsi-Suomi
Moikka!

Meille kaikille tulee varmasti ajoittain huonoja päiviä. Miten kuitenkin ajattelit konkreettisesti estää sen, että tilanne ei kiihdy siihen pisteeseen että saat bännit? Mitä huonona päivänä kannattaa tai ei kannata tehdä (roolipelin ja sen tason näkökulmasta)?

Miten IRL-kiireiden tullessa tulee toimia, kun pitää äkkiä lähteä palvelimelta?
 

kuukkeli102

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Huhtikuu 2023
6
3
3
Minä en kyllä ole pelaamassa enää huonoina päivinä jos pääsisin serverille mutta ainakin sanoisin että ei kannata tehdä asioita mistä et ole varma esim se katolle kiipeäminen oli vähän yliliioiteltu ja siellä reunalla hyppiminen hahmoni näkökulmasta epärealistista minuna myös miettisin miten puhun termein.
 

kuukkeli102

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Huhtikuu 2023
6
3
3
Ja vielä jos on tosi kiire ilmoittasin varmaa ooc chattiin et irl kiire sit sinne dc kanaval ja sitte vielä sanoisin Voice chattiin että pitäisi päästä pikaisesti nukkuman päiväunia tai sinnepäin.
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
600
295
63
www.twitch.tv
Saat tasan yhden mahdollisuuden vakuuttaa minut miksi sinut pitäisi päästää palvelimelle takaisin. Pelkästään nyt kirjoittamasi asiat eivät todellakaan ole vakuuttanut minua. Mitä voit tuoda palvelimelle jote me juuri kaipaamme?
 

ckuppi

Uusi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Sin of Ink
FarssiRP-Sin of Ink Hallinto
6 Syyskuu 2022
17
4
3
Hei!

Sinulla on 24H aikaa vastata ylläolevaan kysymykseen tai suljemme tiketin ja joudut näin ollen uudelleen hakemaan unbanneja.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.