Unban hakemus - Neovyn2 - 11000010791cc11

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Neovyn2

Uusi käyttäjä
28 Marraskuu 2019
16
2
3
Käyttäjänimi: Neovyn2

Steam nimi: Neovyn2
Steam HexID: 11000010791cc11
Koska sait bännit: 25 Joulukuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198087261201

Bännien syy: Combatlog x2.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: minua ruvettiin ampumaan farssissa ja se osui minuun lähdin pelistä ja tulin äkkiä takaisin ja hän ampui minut se alkoi siis tästä ajoin auto kaupan lähellä ja näin mopo miehen hän tuli jotain huutelemaan minulle sitten kiilasin häntä autolla ja hän otti aseen esiin hän ampui ja minä ammuin takaisin hän lähti pakoon minä ja ystäväni menimme kujalle piiloon ja sitten se mies rupesi ampumaan jostain minua ja ammuin takaisin se rälläili siinä mopolla ja ampui koitimme puolustautua hän osui aseella ja lähdin pelistä ja tulin takaisin ja hän odotti minua ja ampui kun tulin takaisin sain hänet maahan ja ammui päähän lippaallisen mutta hän ei kuollut ja hän nousi ampui minut ja huusin hänelle kuolleena miten et kuollut sä olet Hacker mutta tuskin oli luen säännöt huolellisesti ja en tee jatkossa tuommoista siinä tulee vain ongelmia minulle koska pidän tästä servusta ja täälä on kaverit

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Hei, aloitetaan ihan tilanteen alusta. Tilanne alkoi siitä kun ajelit autolla ja mopoilija kysyi "onko vanhuksella edes korttia". Noin 5 minuuttia tämän jälkeen päätät ajaa kyseisen mopoilijan yli. Oliko tämä mielestäsi fiksua?

Sen jälkeen mopoilija lähtee sinun ja kaverisi perään yrittäen ampua teitä. Puolustaudutte molemmat aseilla. Toinen saa ammuttua mopoilijan hetkeksi maahan jonka jälkeen lähdette juoksemaan. Mopoilija nousee ylös ja ampuu teitä selkään. Tämän jälkeen sinä ja kaverisi combatloggaatte tilanteesta pois. Oliko tämä sinun mielestä fiksua ja perustele vastauksesi?

Tulette takaisin palvelimelle ja mopoilija odottaa teitä kulman takana. Mopoilija ampuu teitä hetken kuluttua jonka jälkeen ammut mopoilijan demo pistoolilla maahan. Tässä tilanteessa kaverisi vuotaa jo verta ja combatloggasi uudestaan. Lopetat ampumisen jonka jälkeen mopoilija nousee ylös ja ampuu sinut. Maassa makaavana huudat "Mikä vitun häkkeri sä oot kun et kuole" ja sen jälkeen combatloggaat palvelimelta. Oliko tämä sinun mielestäsi fiksua? Miksi toimit näin? Oletko perehtynyt palvelimen sääntöihin? Tiedätkö mikä on demo pistooli? Kuinka toimisit jatkossa vastaavanlaisessa tilanteessa?
 

Neovyn2

Uusi käyttäjä
28 Marraskuu 2019
16
2
3
niistä mikään ei ollut fiksua mutta minun mielestä en ajanut hänen yli vaan kiilasin kun hän jotain huusi ei minun mielestä huutanut onko korttia vaan jotain muuta en muista mitä jatkossa toimin niin että en huuda kuolleena ja en väitä toista hackeriksi kadun asiaa koska en rpttänyt tilannetta tiedän mikä on demo se on huonoa pistooli luen säännöt huolellisesti ja tarkkaan jos joku on hacker niin ilmotan jumalalle se ei ollut ollenkaan oikein vaan väärin tyhmää en pääse Helpommalla vaan vaikeammalla en huuda kuolleena ja en väitä muita huijaajiksi ja olen todella pahoillani
 

Neovyn2

Uusi käyttäjä
28 Marraskuu 2019
16
2
3
olisiko että minun ban otettaisiin pois lupaan että en tee sitä toiste se on tyhmää ja ilkeää
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.