Unban hakemus - Neovyn2 - 11000010791cc11

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Neovyn2

Uusi käyttäjä
28 Marraskuu 2019
16
2
3
Käyttäjänimi: Neovyn2

Steam nimi: Neovyn2
Steam HexID: 11000010791cc11
Koska sait bännit: 10 Marraskuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198087261201

Bännien syy: Compatlog x2

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin ajamasssa autoa ja joku tuli huutelee jotain ja tönäisin autolla ja hän repäisi aseen ja ampui kohti meitä ja minä ja toverini otimme myös aseet taskuista ja aloimme ampua takaisin ja siis se kuka tuli huuteleen oli mopolla niin ajoimme kujalle ja aloimme ampua siellä me hyppäsimme pois autosta ja juoksimme piiloon ja hän tuli sinne siellä ammuimme toisiamme sitten olimme huonomassa asemassa joten juoksimme pois hän tuli vastaan ja siinä me sodittiin kunnes hän kaatui ja minulla teleporttasi taakseni joten hän ampui minua kaverini lähti pelistä joten minä myös sitten tulin takaisin ja hän odotti hän ampui minut minulla oli demo joka ei ole hyvä vaan ihan huono en tahdo huijata tai compatlogata mutta olin paniikissa olen oppinut rpttämään paremmin en tekisi toiste tuota virhettä koska itsekkin haluan pelata kunnolla ja rehellisesti olen pahoillani en tajunnut mitä tein kun olin sillein uus ja en osannut rpttää kunnolla jo vielä kerran anteeksi olen paaaahoillani

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Neovyn2

Uusi käyttäjä
28 Marraskuu 2019
16
2
3
en päässyt helpommalla ja se ei toistuisi jos se tapahtuisi en vaikka saisi enää koskaa tulla sille servulle
 

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
Hei!
Olet saanut bannit 25.12.2019.
Vastaisitko näihin alla oleviin kysymyksiin:

Kertoisitko vielä mitä tarkoittaa Combatlog?

Miten toimit tulevaisuudessa RP-tilanteessa, kun tulee paniikki?

Miten olet parantanut RP:täsi näiden bannien aikana?
 

Neovyn2

Uusi käyttäjä
28 Marraskuu 2019
16
2
3
eiks se oo et jos sua esim ammutaan niin disconnectaat

en disconnectaa vaan pysyn kärsivällisenä vaikka se vähän aina ärsyttää mutta se ei oikeuta minua tekemään niin ja ei mulla ees tuu paniikki koskaa

elän siellä aidommin esim jos ajan puuta päin niin jään siihen hetkeksi miettimään ja selkeentämään päätä en tee mitää ennen harkitsemista ja en compatloggaile enää
 

Neovyn2

Uusi käyttäjä
28 Marraskuu 2019
16
2
3
tai toho et mitä on compatlog niin et jos sä vuodan esim niin käynnistät pelin uudellee tai jos sua koitetaan ryöstää niin disconnectaat
 

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
Lainasin tuota paniikki sanaa omasta tekstistäsi, kun perustelit miksi combatloggasit.
Eli oliko syy nyt oikeasti se että sinulla tuli paniikki, vai se ettette halunnut ''hävitä'' tilannetta? :unsure:

Minä suosittelisin sua ainakin vielä käymässä kertailemassa noita sääntöjä, ja lukevan ne ajatuksella läpi.

Siirrän hakemuksen käsittelyn ja päätöksenteon toiselle adminille.
 

Neovyn2

Uusi käyttäjä
28 Marraskuu 2019
16
2
3
juu ja se oli paniikki luen säännöt mutta en voi vastata ennen kahta sillon minulta loppuu koulu ja minä olen vain niiin pahoillani oikeasti minä kadun
 

Neovyn2

Uusi käyttäjä
28 Marraskuu 2019
16
2
3
taino tulena aamulla katsomaan että mitä täällä tapahtuu varmaa klo 7.00 mut joo
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.