Unban hakemus - Neponen - 11000013b6a4840

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

moinennuu

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
10 Syyskuu 2023
17
0
1
Käyttäjänimi: moinennuu

Steam nimi: Neponen
Steam HexID: 11000013b6a4840
Koska sait bännit: 27 Lokakuu 2023
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198957086784/

Bännien syy: Syy: 1.11.Adminit pidättävät oikeuden pelaajan poistamiseen palvelimelta peliympäristön turvaamiseksi. Adminit myös päättävät sääntörikkeiden rangaistuksista tilannekohtaisesti. 1.7 Metagaming.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Näin Aurora hahmolla, kun olin metallinpaljastelemassa Jannin servulla last vikingsien tiloilla Artun eli joonan kanssa, minulla alkoi keittää päässä jne, että vaihdoin Lotta hahmolle ja olin menossa tiluksille tappamaan ne kaikki Jannin lisäksi, mutta sitten alkoi kaduttamaan nii en tehny mitään juurikun olin lähdössä niin sain bännit. Mietin jatkossa ennenkuin teen mitään ja jätän irl asiat servun ulkopuolelle. Juttelin voipissa ennenkuin menin Lotta hahmolle kill-joynkanssa asiasta mitä menen tekemään jne yritti sanoa et älä tee mitään ettei tule bännejä yms. En tule enää ikinä jatkossa tekemään näin, oli todella tyhmästi tehty anteeksi.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.