Unban hakemus - ogbellinee - 11000013519c97b

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

bellinee

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Joulukuu 2019
32
1
8
Käyttäjänimi: bellinee

Steam nimi: ogbellinee
Steam HexID: 11000013519c97b
Koska sait bännit: 29 Joulukuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198851148155/home

Bännien syy: rdm ja metagaming

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: tapoin porukkaa rdm tapaisesti koska en ymmärtänyt kunnolla sääntöjä mutta olen lukenut säännöt että en tekisi enää mitään kielettyä tällä servulla.Ja jos pääsen takasin ni alan olemaan kohteliaampi muille tällä servulla.ja hakisin ensihoitoon koska ensihoitajia ei ole koskaa servulla ku niitä tarviais. ja rdm tarkoittaa randomisti tapnan jonkun tai lyön tai vastaavaa ja metagaming tarkoittaa Pelin ulkopuolisen tiedon kerääminen ja sen käyttäminen itse pelissä.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

bellinee

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Joulukuu 2019
32
1
8
+rikoin myös kaapin paikkaa mutta vaihettiin sen paikka oikeeseen paikkaan.
 

ZeretZu

PandaUcco
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
47
32
18
Selittäisitkö minulle TODELLA hyvän syyn miksi teit näin ja miten toimisit jatkossa
 
J

jawwe

Guest
Hei,

Olet siis rikkonut seuraavia sääntöjä:

3. Pelin kulku
1. RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt). Poikkeuksena pankin/kaupan ryöstö.
3. Metagaming: Pelin ulkopuolisen tiedon kerääminen ja sen käyttäminen itse pelissä.
4. Poikkeuksena metagaming sääntöön toimivat palvelimen omassa discordissa olevat “radiokanavat”, jossa pelin sisäistä tietoa voidaan vaihtaa.
Miksi olet ollut kaverisi kanssa discordissa samanaikaisesti kun pelaat?

Miksi olet saanut tämän "mahtavan" idean käyttää discordia kaverisi kanssa hyväksi, tietääksenne missä toinen on kuolleena?

Miksi vedit RDM?

Onko säännöissämme jotakin epäselvää, kun mielestäni ne lukee siellä selkeällä suomen kielellä?
 

bellinee

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Joulukuu 2019
32
1
8
en lukenu ajatuksella kun menin pelaamaan,mutta nyt olen lukenut säännöt tarkasti ja ei ole epäselvää säännöissä.
 

bellinee

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Joulukuu 2019
32
1
8
oli helppo keskustella discordissa ja tapain rdm maisesti koska luulin että se on varastamassa meidän kaappia,koska oli tullu riitoja yhden pelaajan kanssa joka tiesi kaapin sijainnin ni luulin että se varastaa sieltä ja sillä oli saman laiset vaatteet kun kenenkanssa tuli riitaa.ja en jatkossa juttele discordissa kun pelaan ja enkä enää pelaa rdm tapaisesti.
 

bellinee

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Joulukuu 2019
32
1
8
1.koska haluan hakea ensihoitoon koska siellä ei ole tarpeeksi pelaajia ikinää paikalla.
2.ja olen lukenut säännöt niin tiedän mitä saan tehdä ja mitä en.
3.ainuit hyvä servu missä jaksaa pelata kunnolla.
4.ja olen oppinut teoistani niin en pelaa enää rdm enkä metagamin tapaisesti.
5.olen aiallinen muille ja rpeetän kunnolla.
6.Yrittäisin parhaani tuoda hyviä rp tilanteita.
 

eliel

Ylläpito
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2019
90
23
18
oli helppo keskustella discordissa ja tapain rdm maisesti koska luulin että se on varastamassa meidän kaappia,koska oli tullu riitoja yhden pelaajan kanssa joka tiesi kaapin sijainnin ni luulin että se varastaa sieltä ja sillä oli saman laiset vaatteet kun kenenkanssa tuli riitaa.ja en jatkossa juttele discordissa kun pelaan ja enkä enää pelaa rdm tapaisesti.

Kaappihan ei ollut edes tuossa paikassa enää silloin itsesi mukaan kun olitte "siirtäneet".
Tapatteko kaikki pelaajat jotka on yhtään lähellä kaappejanne ? Itsehän en ollut kaapilla vaan talon nurkalla jonka takana kaappi oli.
 

bellinee

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Joulukuu 2019
32
1
8
ei mut se tilanne oli siinä niin sekava,koska oli tullut sen yhdenkassa riitaa.
 

eliel

Ylläpito
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2019
90
23
18
ei mut se tilanne oli siinä niin sekava,koska oli tullut sen yhdenkassa riitaa.

Mikä siinä oli sekavaa, ammutte tuntemattoman henkilön kylmiltään, ilman mitään varoituksia, josta ette edes tiedä kuka on, paikassa jossa teidän kaappi ei ollut.
 

bellinee

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Joulukuu 2019
32
1
8
se sano että se on pistäny jotai tyyppejä meidän perään ni oltiin iha hädäs koko aika.ja ei ammuta tuntematonta henkilöä kylmiltään rdm tapaisesti.mut se muistutti jotenkin niin paljon siltä pelaajalta kenellä tuli riitaa niin sen takia ammuin noin vammasesti sen.
 
J

jawwe

Guest
Muistuttaisin vielä tähän väliin RDM -koskevaa sääntö kohtaa:
Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).


Tämä tekosi kuitenkin kostautui sinulle bänneillä. Et ollut lukenut sääntöjä edes siitä huolimatta, että sinua on käsketty adminin toimesta jo lukemaan muutaman kerran ne uudestaan, ennen tätä tapausta.

Kuinka voit vakuuttaa meille tällä kertaa, että ne säännöt on luettu ja ymmärretty?
 

bellinee

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Joulukuu 2019
32
1
8
kyllä miunun sanaa voi luottaa.ja enkä halua ikinä haluu saada banneja koska ei pääse viettämään kivaa servulla vaa pitää selvittellä tekojani. ni en ikinä riko sääntöjä jatkossa ettei joudu ongelmiin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.