Unban hakemus - OskuZ - 110000116cb9c4e

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

OskuZ

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Marraskuu 2019
11
0
1
Käyttäjänimi: OskuZ

Steam nimi: OskuZ
Steam HexID: 110000116cb9c4e
Koska sait bännit: 26 Joulukuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198342708302

Bännien syy: no siis annoin minun kaverini pelata hetken ajan serverillä ja hän kysyi että mitä tekisin tässä ja sanoin että korukaupan ryöstö ei ole hirmu vaikeaa ja hän meni varastamaan korukaupan ja minä sitten lähdin tekemään kotitöitä ja kun tulin takasin niin hän näytti minulle että oli tullut bannit sinne farssi serverille ja sitten kysyin että miksi ja hän sanoi että varasti poliisi auton ja jotain muutakin syytä siinä luki ja minähän kauhistuin koska haluaisin pelata vielä farssi serverillä koska olin tehnyt siellä myös paljon töitä nyt lähi aikoina ja kun on joululoma niin haluisin vielä joululomalla pelata koska tämä serveri on paljon parempi kuin muut serverit olisin todella todella kiitollinen jos voisitte unbannata minut kiitos! ja vielä sen verran että tämä on toinen yritys ja annoin kaverini pelata petri hänninen nimisellä ukolla ja tehtiin se silloin että ei pelaisi sitten minun omalla hahmollani

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: "Aikaisemmat sääntörikkeet + combatlog adminin puhuttelusta + combatlog korukaupan ryöstön jälkeen + failrp - varasti poliisiauton käsiraudoissa. "

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Hei! Kai tiedät, että olet kuitenkin itse vastuussa kaverisi tekemisistä, vaikka hän pelaisikin sinun koneellasi?

Olet myös aiemmin saanut varoituksen failrp/fearrp tilanteesta, jossa et kunnioittanut henkeäsi. Kerrotko minulle omin sanoin, mitä nuo termit tarkoittavat?

Miten toimisit jatkossa vastaavanlaisissa tilanteissa?
 

OskuZ

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Marraskuu 2019
11
0
1
Kiitos vastauksesta. Kyllä tiedän että olen vastuussa en vain silloin tiennyt mitä hän tekisi koska hän sanoi että on itsekkin vähän pelannut fivem jollain muulla serverillä. Failrp tarkoittaa sitä että ei pelaa niin sanotusti roolipeliä esim puhuu niinkuin pelaisi kysyy vaikka että mistä "napista" tapahtuu jotain kun sanotaan että mistä "lihaksesta" ja ei kunnioita omaa hahmoaan pelissä ja Fearrp ei pelkää tai osoita pelkäävänsä asetta jos sinua tähdätään semmoisella niinkuin pitäisi.
Minua silloin vitutti että jouduin taas ryöstön kohteeksi vaikka sitten olinkin loppujen lopuksi panttivanki pankkiryöstössä ja silloin kun olin panttivanki kyllä pelkäsin asetta. Ja estän tämän sillä että muistan säännöt vaikka vituttaisikin ja pelaan todella varovaisesti tästä edespäin koska farssi on minun mielestäni paras rp servu ja olen tehnyt paljon töitä sillä serverillä ja kuluttanut aikaa. Kiitos!
 

OskuZ

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Marraskuu 2019
11
0
1
Töitä töitä aika paljonkin olen aika tärkeässä roolissa kalaa myymässä tukku paketteihin juuri siksikin haluisin sinne olisin todella kiitollinen unbanneista siksi ja kyllähän siellä vois jotta muutakin tehdä kuhan viettää aikaa ja farssi rp vaan niin yksin kertainen käyttääkin tässä en oikeen muualla pelannukkaan ja kiitos taas ajasta vastata minulle.
 

OskuZ

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Marraskuu 2019
11
0
1
olen todella pahoillani tapahtuneesta olisin todella kiitollinen unbanneista vielä kun olen tehnyt paljon töitä serverillä paljon ja siellä on muutenki hyvää kansaa ja mukava pelata :) ja tämä ei todellakaan toistu enään koskaan anteeksi vielä todella paljon tapahtuneesta
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
939
173
43
Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

OskuZ

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Marraskuu 2019
11
0
1
laitoin vain lisää asiaa että hakemus menisi läpi anteeksi sitten tuosta
 

miksukin

joku tämmöne
Vanhempi jäsen
18 Huhtikuu 2019
102
22
18
bittiavaruudessa
Hei,

Minkä takia et varmistanut että tämä kaverisi tietäisi miten palvelimella toimitaan?
Miten varmistat että sinä tai kaverisi ette riko palvelimen sääntöjä uudelleen?
 

OskuZ

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Marraskuu 2019
11
0
1
No silloin oli yö ja olin väsynyt nii en tajunnut moista kysyä No siis en anna mun kaverin pelata enään ja itse tiedän hyvin säännöt ja pelaan viisastu serverillä kiitos vastauksesta.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Annan sinulle mahdollisuuden.

Ennen palvelimelle tuloa, lue ajatuksella säännöt läpi. Ensikerralla unbanneja ei tule näin helposti.

Poista myös hahmosi nimeltä "Jorma sukupuolitauti"

Oikein loistavaa uuttavuotta!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.