Unban hakemus - Paholaisen Juusto Hampurilainen - 1100001459a8f71

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Stugedi

Uusi käyttäjä
10 Lokakuu 2023
7
0
1
Käyttäjänimi: Stugedi

Steam nimi: Paholaisen Juusto Hampurilainen
Steam HexID: 1100001459a8f71
Koska sait bännit: en muista
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128022897/

Bännien syy: Clog Poliisin pysäytyksessä

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Pelasin ensimmäistä kertaa palvelimella ikinä, lähdin sairaalalta kaverin autolla ja poliisi heti pysäytti ja en olisi jaksanut ensimmäisen 5 minuutin sisällä saada suuria sakkoja ja kaveri ehdotti et lähe vaa servulta ja päätin tehdä niin ja nyt kaduttaa koska palvelin on kuulemma erittäin hyvä ja aktiivinen. Jos pääsisin takaisin en lähtisi palvelimelta koska haluaisin oikeasti rpttää tällä palvelimella.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Hei,

Porttikielto on tosiaan kirjattu 30.8.2022.
Oletko porttikieltojen voimassaolon aikana pelaillut muilla RP palvelimilla?
Jos kyllä, niin missä ja kuinka paljon, sekä millaisia hahmoja sinulla on ollut?

Selittäisitkö omin sanoin, mitä tarkoittaa CLOG, miten kyseistä termiä tulkitaan FarssiRP:llä ja miksi CLOGaaminen on väärin?

Täsmentäisitkö myös, miten kaverisi välitti sinulle ehdotuksensa poistua palvelimelta poliisin pysäyttäessä?
 

Stugedi

Uusi käyttäjä
10 Lokakuu 2023
7
0
1
Olen pelannut kaikennäköisillä palvelimilla kuten, Kontula Rp, länsimaa rp, hard city rp, pelikenttä rp, Jokasella servulla pelaillut useamman tunnin noin 90h yhteensä ja hahmot ovat olleet rentoja ja ystävällisiä persoonia jotka ovat työskenteleet muunmuassa Mekaanikkona, Ensihoitajana, Taxi kuskeina

Mielestäni Clog meinaa sitä että tilanteessa esimerkiksi juuri poliisi pysäytyksessä Henkilö tietää että poliisi antaisi sakkoja tai vankilaa joten Henkilö lähtee palvelimelta, Clog on väärin koska se vie koko rpn idean sillä jos toinen osapuoli lähtee kesken roolipeli tilanteen niin tilannetta ei voi suorittaa loppuun.


Pelasin palvelimella aluksi kaverin kanssa mutta hänellä kaatui peli sairaalalle ja ei halunnut tulla takaisin joten hän laittoi snapchatis viestin et mentäskö discord puheluun ja voisin striimata peliä hänelle koska hän ei päässyt takaisin. Sittenkun poliisi pysäytti minut hän sanoi että ''lähee vaa servult ja tuu myöhemmi takas ni pelataa'' ja minä tyhmänä päätin tehdä näin ja nyt ollaan tässä tilanteessa.
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Mikäli sinut unbannattaisiin, millaisen hahmon olisit tuomassa FarssiRP:lle? Millainen hahmon tarina on, millainen luonne ja persoona hahmolla on ja mitä tavoitteita hänellä on Farssistaniassa?


hän laittoi snapchatis viestin et mentäskö discord puheluun ja voisin striimata peliä hänelle koska hän ei päässyt takaisin. Sittenkun poliisi pysäytti minut hän sanoi että ''lähee vaa servult ja tuu myöhemmi takas ni pelataa'' ja minä tyhmänä päätin tehdä näin ja nyt ollaan tässä tilanteessa.
Tämä lausunto tässä mahdollisesti poikii nyt myös hieman lisäongelmia hakemuksen kannalta. Osaisitko itse päätellä, mitä tässä on mahdollisesti tehty väärin, onko jotain sääntöä rikottu ja miksi mahdollisesti rikottua sääntöä on syytä noudattaa sekä miten säännön noudattamatta jättäminen vaikuttaa muihin/itseesi palvelimella?
 

Stugedi

Uusi käyttäjä
10 Lokakuu 2023
7
0
1
Jos unbannattais tekisin hahmon joka on ystävällinen mutta voi myös tilanteen tulessa tehdä äkkisiä päätöksiä ja ryhtyä normaalia agressiivisemmaksi, hahmoni tavoite olisi todennäköisesti päästä johonkin työpaikkaan esimieheksi tai sitten vain töihin

ja tosta toisesta aiheesta niin ei vissii sais streamata peliä kaverille ku ois niinku meta gamea eli täs tilantees kaveri saisi tietää jotain rpstä mitä hänen hahmo ei ole selvittänyt rpssä ainoo vaan et ei se oikeen mitään saanu tietää ku olin servul ehkä sen 5 minuuttia.

Ja niin sanottu meta radio/meta game vaikuttaa muihin ja itseensä niin että roolipeli menee pilalle jos henkilö joka on saanut tietoa muualta kuin selvittämällä sitä rpssä käyttää sitä tietoa
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Tutustu vielä FarssiRP:n metagamea käsitteleviin säännöksiin ja kerro minulle, miten metagame sääntöä Farssilla tulkitaan. Onko metagamea koskevissa säännöksissä jotain poikkeuksia?
Tarkenna myös, miten Discord puheluissa oleskelu samaan aikaan palvelimella pelatessa on Farssilla säädetty.

Pikalinkki sääntöihin ja ohjeisiin
 

Stugedi

Uusi käyttäjä
10 Lokakuu 2023
7
0
1
Farssilla metagame sääntöä tulkitaan niin että, et saa hyödyntää asioita mitä näet tai kuulet RPn ulkopuolella esim. Discord puhelussa etkä myöskään saa olla puhelussa samaan aikaan kun olet pelaamassa Farsilla, jos puhelu ei ole Farssi RPseen liittyvä puhelu missä saat olla RPn aikana kuten joidenkin Palveluammattien erilliset Discord palvelimet missä pidetään puheluita, mutta vaikka saat puhelussa olla et silti saa mennä muuttamaan omaa RPtäsi sen perusteella mitä näet tai kuulet puhelussa.


Tosta toisesta aiheesta mistä jo menin mainitsemaan Farsilla et saa olla discord puheluissa samaan aikaan jos puhelu ei ole Farssiin liittyvä niin kuin palveluammatin oma Discord servu, siellä saat olla puhelussa saman aikaisesti kun olet pelaamassa mut et saa silti mennä muuttamaan rptäsi puhelusta opittujen asioiden perusteella
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Metagame määritelmä mielestäni riittävä.

Otahan vielä uusiksi tuo discord puheluita käsittelevä säännös, sillä kertomasi asiat eivät täsmää Farssin säännöksiin.
 

Stugedi

Uusi käyttäjä
10 Lokakuu 2023
7
0
1
FarssiRpllä pelatessa et saa olla Farssin ulkopuolisilla puhekanavoilla/puheohjelmissa. Mutta Farssin oman Discord servun puhekanavalla saat olla saman aikaisesti kun olet palvelimella pelaamassa.
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Kerro viisi(5) rakentavaa ja kattavaa syytä, miksi meidän pitäisi unbannata juuri sinut. Mitä tarjottavaa sinulla on yhteisölle?
 

Stugedi

Uusi käyttäjä
10 Lokakuu 2023
7
0
1
1. Pelaan rptä useasti ja minulla on paljon kokemusta monilta palvelimilta kuten Finlandia, PelikenttäRp, KontulaRp, UusimaaRp, ja nyt haluaisin päästä Farsille sillä lähes kaikki mainitut palvelimet ovat suljettu

2. Voisin tuoda Farsille uusia firmoja sillä Minulla on paljon kokemusta monilta palvelimilta uusien ja ennenäkemättömien Firmojen teosta ja niiden ylläpidosta.

3. Olen asiallinen asiallinen ihminen en turhaan vittuile tai kiusaa ihmisiä.

4. Olen Farssi bannien saannin jälkeen pelannut useilla palvelimilla joten olen oppinut virheistäni ja osaan noudattaa kaikkia Farssin sääntöjä ja tiedän yleiset Fivem termit.

5. Omasta mielestäni tietty ansaitsin saada bännit sääntörikkeen takia mutta rike minkä tein oli aika lievä se ei vaikuttanut mitenkään useaan ihmisen Rpseen ja rike ei tietenkään toistuisi sillä se on väärin ja todellakin haluaisin päästä Farsille koska se on lähes ainoa hyvä suomiRP palvelin olemassa tällä hetkellä
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Kerro vielä pari konkreettista esimerkkiä, miksi juuri FarssiRP on yksi ainoista hyvistä suomiRP pelvelimista tällä hetkellä.
 

Stugedi

Uusi käyttäjä
10 Lokakuu 2023
7
0
1
Omaa kokemusta minulla ei ole Farssilta mutta olen kuullut paljon hyvää palvelimesta ja voin olettaa että kehut olivat totta ja uskon että palvelin on huomattavasti parempi kuin suurinosa tämän hetken suomiRp servuista sillä lähes kaikilla tämänhetkisistä servuista mistä minulla on kokemusta niin siellä pelaavat useasti hökälöivät,
Eikä rpn ole mitään hyvää
Scriptit tehty useasti huonosti
Huonot Anticheatit jos edes sellaisia on ollut
on jopa ollut Admin abusea mille ei tehty mitään.

Tuomoisilla servuilla Rpttäminen on lähes mahdotonta koska melkein aina tilanteissa jonkin sortin jonne tulee häiritsemään muutenvaan taikka jopa ampumaan ja adminit eivät useasti tee asialle mitään.
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Hei.
Olen päättänyt armahtaa sinut synneistäsi. Luethan vielä säännöt ennen palvelimelle paluuta.

Arvostan, että viimeisessä vastauksessasi jätit turhan perseennuolennan pois ja keskityit asioihin jotka oikeasti ovat olennaisia hyvässä roolipelipalvelimessa. Usein hakijat täyttävät viestinsä siirappisilla rakkaudentunnustuksilla palvelinta ja meitä admineita kohtaan. Vaikka se on tosi kiva juttu että me olemme heille niin rakkaita, niin se ei varsinaisesti ole se vastaus mitä kaipaamme.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.