Unban hakemus - Pallithies333 - 110000144de35f5

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Gaxf

Uusi käyttäjä
6 Joulukuu 2023
7
0
1
Käyttäjänimi: Gaxf

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Pallithies333
Steam HexID: 110000144de35f5
Koska sait bännit: 6 Joulukuu 2023
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199115679221/

Bännien syy: Failrp - alhainenroolipelintaso /me väärinkäyttö

Mitä tapahtui? No siis olin torilla ja mut elvytettiin sit siinä ku olin hukkunu. Sit siihen tuli joku iha asiaankuulumaton ihminen ja alko vaa haukkuu (miten voi ol noin paska roolipelaa) Ja sitten kun mut elvytettiin se sama äijä tuli taas valittaa siihen ja sit se löi mua pesäpallomailalla kuoliaaks. Sit ne meni heittää mun ruumiin tori pankin katolta alas, ja alko taas elvyttää mua. Ja sit kesken sen elvytyksen ni bännit tuli. Ja sit siinä ku se kanto mun ruumista sinne toripankin katolle, ni laitoin vaa /me että (Onkos nyt 11vuotiaan pojan mielestä hauskaa larpata roadmania ja esittää kovaakin poikaa roolipelissä)

Miksi näin tapahtui? No sain bännit/rikoin sääntöjä siten, että käytin /me komentoa väärin. Käytin siis /me komentoa kuolleena ja aivan turhaan asiaan.

Miksi luulet saaneesi bannit? Luulen saaneeni bännit siitä kun käytin /me komentoa väärin kun olin kuolleena. Eli siis vähän meni hermot kun hakattii torilla kuoliaaks ja elvytettii ja sit taas tapettii.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Toimintani vaikutti negatiivisesti muiden roolipelaamiseen, sillä olin hyvin lapsellinen kun käytin /me komentoa asiaan joka ei liittynyt/kuulunut roolipelaamiseen yhtään.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisin voinut toimia eritavalla tilanteessa olla kirjoittamatta /me komentoon jollekkin random 12vuotiaalle pojalle, ja olisin voinut yrittää lähteä aikasemmin tilanteesta pois. Mutta en siinä tilanteessa älynnyt sitä.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Varmistan että kyseistä asiaa EI tapahtuisi uudestaan, sillä minun ystävät myös pelaavat Farssia, joten minulla/meillä on paljon tekemistä palvelimella. Ja lupaan että jatkossa en ala vinkumaan /me komennossa. Varmistan että tapahtumaa ei tapahdu uusiksi siten, että yritän lähteä tappelutilanteista ja haukkumisista pois mikäli mahdollista.

Mitä tuot Farssille? Farssille toisin lisää rikollisuutta, mutta aloitan sen ihan pohjalta, sillä joudun tekemään ahkerasti rahaa ja töitä, jotta tulisin saavuttamaan rikollisuuden huippupisteen. Farssille toisin myös mukavia tilanteita ja hetkiä, ja parempaa Roolipeli kokemusta muille. Farssilla tulisin pelaamaan aktiivisesti, ja hahmoni tarina pysyisi myös siinä mistä se alkoi. Eli siis kovan työn jälkeen tulisin hallitsemaan aseita ja muita bisneksiä!

Vapaa sana Vaikka tänään vasta Farssin aloitin. On tämä mielestäni todella mahtavasti tehty palvelin! Paljon tekemistä ja tilanteita.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Hei,

Selostaisitko minulle omin sanoin, miten FarssiRP:llä suhtaudutaan OOC puheeseen palvelimen sisällä.

Mitä varten mielestäsi /me komento on tarkoitettu?
Onko olemassa tilannetta, jossa /me komennon käyttö olisi sallittua myös kuolleena?
 

bessicec

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
15 Kesäkuu 2020
59
29
18
Hei,

Selostaisitko minulle omin sanoin, miten FarssiRP:llä suhtaudutaan OOC puheeseen palvelimen sisällä.

Mitä varten mielestäsi /me komento on tarkoitettu?
Onko olemassa tilannetta, jossa /me komennon käyttö olisi sallittua myös kuolleena?
Kun olet vastannut tähän niin kertoisitko minulle miksi OOC puhe on tärkeä jättää pois roolipelipalvelimelta.

Haluaisin myös tietää minkälaista hahmoa ajattelit alkaa pelaamaan, jos pääset takaisin palvelimelle?
 

Gaxf

Uusi käyttäjä
6 Joulukuu 2023
7
0
1
No kuten hakemuksessa sanoin että tää on eka päivä kun pelaan farssia ja niin, mutta mitä oon saanu käsityksen säännöistä ja pelitilanteista, niin OOC puhe on täällä servulla kielletty palvelimen sisällä. Minulle myös kerrottiin että OOC puheesta voi tulla bännit.
/me komento on tarkoitettu siihen, että ilmoitat asian siihen jos et sitä voi pelissä tehdä ja jos se kuuluu rp tilanteeseen. Esimerkiksi sanotaan että olet autossa, jos haluat tehdä rp tilanteesta vielä realistisemman tai tehdä hauskan tilanteen, voit laittaa /me esimerkiksi /me pieraisee.
Ja kuten tuohon hakemukseen sivussa ilmaisin hieman että hahmostani tulisi Farssin rikollisten yksi kovimmista nimistä. Hahmoni aloittaa nollasta ja tekee töitä aluksi esimerkiksi puuvillapellolla ja metallinpaljastamisella. Sen jälkeen hahmoni keräisi rahaa ja menisi etsimään aseiden osia, ostaisi sijainteja ja alkaisi valmistamaan aseita. Sen jälkeen kun hahmollani olisi ase, alkaisi minulla ryöstöt, ja yhteydet muihin ihmisiin. Tulisin tekemään rikollista bisnestä aktiivisesti, ja tulisin pelaamaan hyvin aktiivisesti Farssia.
 

Gaxf

Uusi käyttäjä
6 Joulukuu 2023
7
0
1
Ooc puhe on tärkeä jättää pois roolipelipalvelimelta siksi, koska jos puhut OOC asioita pelissä kuten ''koulu oli tänään tylsää'' se ei liittyisi roolipeliin yhtään ja veisi muutenkin roolipelitason alemmalle, ja ooc asiat pitää jättää pois roolipelistä sillä se vie pois roolipelikokemusta ja halua.
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
miksi juuri valitsisit rikollisuuden muun sijasta perustele tätä kunnolla. eikö muka olisi muuta tehtävää kuin rikollisuus
 

Gaxf

Uusi käyttäjä
6 Joulukuu 2023
7
0
1
Päätin valita rikollisuuden, sillä tylsä normaalielämä alkaa käydä hahmollani tylsäksi, ja hahmoni tarvitsee jotain toimintaa elämäänsä. Toki hän pitäisi mahdollisimman hyvin rikollisuutensa peitettynä, ja esittäisi muille normaalia mukavaa ihmistä.
 

Gaxf

Uusi käyttäjä
6 Joulukuu 2023
7
0
1
Rikollisuus on myös kiinnostanut hahmoani koko elämänsä, Hahmoni rikollisuuden tie EI tule silti olemaan helppo, ja mutkia varmasti on myös matkassa. Rikollisuus myös vain kiinnostaa minua ja motivoi minua eniten kuin mikää muu.
 
Viimeksi muokattu:

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Kuvailisitko hieman tätä hahmoasi meille.
Millainen hahmon tarina on? Millaiset taustat hänellä on, millaisia luonteenpiirteitä hahmolla on?
Onko jotain ominaisuutta, joka tekee hahmostasi massasta erottuvan ja mieleenpainuvan?
Onko hahmolla muitakin tavoitteita, kuin rikollisuralla eteneminen?

Vastaus vapaamuotoinen ja yllämainitut kysymykset lähinnä johdattelevia.
 

Gaxf

Uusi käyttäjä
6 Joulukuu 2023
7
0
1
Hahmoni Pasi Joukonen on reilu parikymppinen nuori, jonka elämä rikollisuuden parissa alkaa pikkuhiljaa. Pasi otettiin huostaan kun hän oli 8vuotias. Ja hänet adoptoitiin jälkikäteen 9vuotiaana. Pasin äiti kuoli kun Pasi syntyi, ja isällä ei ollut aikaa kasvattaa lasta, kun hän teki töitä kartellille. Pasi on helposti suuttuva mutta rehti kaveri. Pasi on myös hyvä vitsailemaan, ja hänellä on hyvä huumorintaju. Pasi tykkää kokeilla kaikkea uutta, joka on joissain asioissa hyvä- ja joissain huono asia. Pasi on kova poika kalastamaan, ja tykkää kalastella kalaa ja kuin myös muita asioita. Pasi erottuu muista hänen älykkyydellä ja ajattelutaidosta. Pasi osaa ajatella kaikissa tilanteissa oikean ratkaisun, ja hän myös osaa neuvoa muita. Pasin suurin tavoite rikollisuran etenemisen kanssa, on hänen tarinansa kertominen ja jakaminen. Kuin myös miljonääriksi tulo, ja viimeisten vuosien vietto rauhassa rantahuvilassa...
 

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
628
172
43
Hylätty,
Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.