Unban hakemus - pankki - 110000111822e42

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

veikko

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Marraskuu 2019
22
0
1
Käyttäjänimi: veikko

Steam nimi: pankki
Steam HexID: 110000111822e42
Koska sait bännit: 17 Lokakuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/tosijjaan/

Bännien syy: Syy: Perseily + rasistinen käytös. Tolleen siinä lukee kun yritän joinata serverille.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Muistaakseni toi perseily meinaa powergamea. Ja en muista tarkalleen mitä tapahtui. Mutta vissiin sanoin mekaanikon pajalla n-sanan ja sitä ennen jossain takaa ajossa powergamennut. Ja voin luvata että en rikkoisi sääntöjä enää. Voisin tulla vaikka discordiin juttelemaan aiheesta.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

veikko

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Marraskuu 2019
22
0
1
Kertoisitko kattavammin.
Elikkäs vannon kiven ja kannon että en enää tekisi sääntörikkeitä. Olen katsonut livelähetyksiä jossa pelataan kyseisellä palvelimella! Ja rp-laatu on huikeaa + Kaverini pelaa täällä ja sen myötä sain intoa tehdä unban hakemuksen. Ja päästä pelailemaan.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Minkälaista hahmoa ajattelit pelata, mikäli hyväksymme hakemuksesi?

Kerrotko minulle vielä omin sanoin, mitä powergame tarkoittaa?
 
J

jawwe

Guest
Ensinnäkin..

Kun täytit hakemusta, ensimmäinen kohta "Steam nimi: (Täytä steam nimesi bännien saannin aikaan. Jos nimi on väärä, hakemuksesi hylätään.)

Antamasi steam nimi hakemuksessasi ei täsmää. Löysin sinut toisella nimellä. Mutta koska tätä hakemusta on alkanut jo käsittelemään ylläpito, niin annetaan se tälläkertaa anteeksi.

Sinua oltiin varoitettu muutamaa päivää aikaisemmin tästä käytöksestä, ennen kun sait porttikiellon.

Miksi rasistinen käytös ei ole suotavaa palvelimella?

-Jawwe
 

veikko

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Marraskuu 2019
22
0
1
Ensinnäkin..

Kun täytit hakemusta, ensimmäinen kohta "Steam nimi: (Täytä steam nimesi bännien saannin aikaan. Jos nimi on väärä, hakemuksesi hylätään.)

Antamasi steam nimi hakemuksessasi ei täsmää. Löysin sinut toisella nimellä. Mutta koska tätä hakemusta on alkanut jo käsittelemään ylläpito, niin annetaan se tälläkertaa anteeksi.

Sinua oltiin varoitettu muutamaa päivää aikaisemmin tästä käytöksestä, ennen kun sait porttikiellon.

Miksi rasistinen käytös ei ole suotavaa palvelimella?

-Jawwe
Sen takia koska säännöissä niin lukee. Ja siellä voi olla ulkomaalaistaustaisia. + Livestriimaajia, esim twitch, niin siellä ei saa kuulua n-sanaa. Ja en ollut varma mikä minun steam nimi oli silloi.
 

veikko

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Marraskuu 2019
22
0
1
Minkälaista hahmoa ajattelit pelata, mikäli hyväksymme hakemuksesi?

Kerrotko minulle vielä omin sanoin, mitä powergame tarkoittaa?
Semmosta keskimaan jätkää. Haaveena oisi päästä johonki mekaanikkoon/tuunaamoon töihin, niikun joka tietää autoista ja osaa asentaa yms. Ja powergame tarkottaa sitä että mitä ei pystyisi irl esim tekemään elikkä ajat jonkun kolarin niin sinua sattuu. Jos ajat kovasti esim seinään 100kmh. Niin henkipois. Elikkä sillon joutuu pistämään /die. Ja jos ajat pienen kolarin niin riippuu mihin ajat esim jos ajat kolarin keulaedellä. Aivotärähdystä, luittenmurtumista, tietenkin riippuu autosta, ja nopeudesta
 
J

jawwe

Guest
Maalaisjärjellä pötkii aika pitkälle niin IRL kuin myös e-larpatessa servulla.

Kerro meille kattavasti 6 hyvää syytä, miksi meidän pitäisi armahtaa porttikieltoasi.

-Jawwe
 

veikko

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Marraskuu 2019
22
0
1
Maalaisjärjellä pötkii aika pitkälle niin IRL kuin myös e-larpatessa servulla.

Kerro meille kattavasti 6 hyvää syytä, miksi meidän pitäisi armahtaa porttikieltoasi.

-Jawwe
Okei, olen opinnut virheistäni. Minun mielestäni tämä palvelimen olisi minulle sopiva. Kaverini pelaavat täällä. Tulisin olemaan hauska roolipelaaja. Tulen toimeen kaikkien kanssa. Haluaisin kovasti päästä pelailemaan tänne.
 

veikko

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Marraskuu 2019
22
0
1
Maalaisjärjellä pötkii aika pitkälle niin IRL kuin myös e-larpatessa servulla.

Kerro meille kattavasti 6 hyvää syytä, miksi meidän pitäisi armahtaa porttikieltoasi.

-Jawwe
Siis sain whitelist rankin discordiin. Mutta mulla on vielä bännit farssiRP:lle. Elikkäs sainko unban?
 
J

jawwe

Guest
Tähän threadiin admin ilmoittaa kun unban hakemus on käsitelty joko hyväksyttynä tai hylättynä. Tämän jälkeen threadi sulkeutuu jonka jälkeen tässä threadissa ei voi enää käydä keskustelua.
 

veikko

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Marraskuu 2019
22
0
1
Tähän threadiin admin ilmoittaa kun unban hakemus on käsitelty joko hyväksyttynä tai hylättynä. Tämän jälkeen threadi sulkeutuu jonka jälkeen tässä threadissa ei voi enää käydä keskustelua.
tämä selvä!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.