Unban hakemus - Parempi kuin muut - 11000015438e569

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

MrLynxi

Uusi käyttäjä
31 Maaliskuu 2024
6
0
1
Käyttäjänimi: MrLynxi

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Parempi kuin muut
Steam HexID: 11000015438e569
Koska sait bännit: 31 Maaliskuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199373280617/

Bännien syy: N-Bom/ip bännit

Mitä tapahtui? Annoin kaverilleni oman steam accountin, jotta hän voisi pelata minun yhtä peliä ja sitten kun hän sai bännit, niin hän pietti fivem päällä ja meni minun käyttäjälleni ja meni poistamaan sen käyttäjän, koska hän ei enään haluunut pelata sitä peliä ja hän EI yrittänyt mennä farssin servuille, mutta koska sillä oli fivem päällä niin sen takia ne bännit siirtyivät minulle ja meidän ei olisi pitänyt pelleillä servuilla kun hänellä pääsi se sana suusta ja lähdin vähän aikaa sen jälkeen pois servuilta katsomaan sarjaa ja siinä välissä hän oli käynyt poistamassa minun käyttäjän

Miksi näin tapahtui? Näin tapahtui, koska me kaverin kanssa pietimme hauskaa ja sitten hän sanoi pahan sanan, jota hänen ei olisi pitänyt sanoa. Minä olin antanut hänelle oman steam käyttäjän ja sitten hän vain kävi sillä accountilla ja sitten bännit siirtyivät minulle

Miksi luulet saaneesi bannit? Luulen saaneni bannit, koska pietimme hauskaa servuilla ja meillä pääsi paha sana suusta ja myös sen takia, että olin jakanut omia salaisia tietoja kaverille.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Meidän toiminta vaikutti varmaan aika huonosti, koska farssille ei pitäisi tuoda noin pahoja sanoja ja se varmaan pahoitti monen mieliä, vaikka se taidettiin sanoa radiossa

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisimme voineet pelata enemmän farssin sääntöjen mukaisesti ja en olisi saanut jakaa omia tietoja muille

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Varmistan sen sillä, että en jakele omia tietoja muille ja pelaisimme farssin sääntöjen mukaisesti, emmekä pelleiltäs niin paljoa ja varoisimme mitä sanomme ennekuin sanotaan

Mitä tuot Farssille? Farssille tuon hienoja autoja meetteihin ja auttaisin kaikkia ketkä sitä apua tarvitsevatkin tai haluaisi

Vapaa sana Haluaisin takaisin Farssille, koska se on ainoa hyvä rp servu mitä löytyy.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
820
164
43
Länsi-Suomi
Moikka!

Haluaisin takaisin Farssille, koska se on ainoa hyvä rp servu mitä löytyy.

Muistutan, että unban-hakemuksen ideana on se että SINÄ myyt itsesi meille ja selität miksi tarvitsemme juuri SINUT takaisin palvelimelle. Meidän ei tarvitse kuulla kuinka hyvä palvelin on, tiedämme sen kyllä itse ;)

Farssille tuon hienoja autoja meetteihin ja auttaisin kaikkia ketkä sitä apua tarvitsevatkin tai haluaisi

Kerro esimerkki konkreettisesta tilanteesta, jossa olet auttanut jotain toista pelaajaa.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,221
1
1,113
113
Kaverisi yritti yhdistää palvelimelle. Sen takia sinäkin sait bannit.
Kaverisi valehtelee sinulle.
 

MrLynxi

Uusi käyttäjä
31 Maaliskuu 2024
6
0
1
Moikka!



Muistutan, että unban-hakemuksen ideana on se että SINÄ myyt itsesi meille ja selität miksi tarvitsemme juuri SINUT takaisin palvelimelle. Meidän ei tarvitse kuulla kuinka hyvä palvelin on, tiedämme sen kyllä itse ;)



Kerro esimerkki konkreettisesta tilanteesta, jossa olet auttanut jotain toista pelaajaa.
Olen auttanut muita pelaajia tilanteissa, missä he tarvitsevat kyytiä johonkin ja olen myös auttanut uusia pelaajia aloittamaan tämän servun pelaamisen, kuten vaatekaupan käyttö, kuinka käyttää pankkiautomaatteja ja uuden ajoneuvon ostaminen.
 

MrLynxi

Uusi käyttäjä
31 Maaliskuu 2024
6
0
1
Kaverisi yritti yhdistää palvelimelle. Sen takia sinäkin sait bannit.
Kaverisi valehtelee sinulle.
Yritin jo kunnolla puhutella häntä ja sanomaan totuuden ja hän myöntää joka kerta semmoisella äänensävyllä, että hän puhuisi totta, joten hän ei yrittänyt päästä minun käyttäjälläni farssiin vain hänellä sattui olemaan vain fivem käynnissä, joka yhdisti hänen fivem käyttäjän minun steam käyttäjään.
 

MrLynxi

Uusi käyttäjä
31 Maaliskuu 2024
6
0
1
Kaverisi yritti yhdistää palvelimelle. Sen takia sinäkin sait bannit.
Kaverisi valehtelee sinulle.
Ja nyt tajusimme että silloin kun minä yritin päästä takaisin servulle niin silloin teille vasta tuli ilmoitus että hän olisi yrittänyt päästä toisella käyttäjällä servuille
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,221
1
1,113
113
Yritin jo kunnolla puhutella häntä ja sanomaan totuuden ja hän myöntää joka kerta semmoisella äänensävyllä, että hän puhuisi totta, joten hän ei yrittänyt päästä minun käyttäjälläni farssiin vain hänellä sattui olemaan vain fivem käynnissä, joka yhdisti hänen fivem käyttäjän minun steam käyttäjään.
dcdc8b37051fe03dcf32985ffd87bc35.png

50d4577d0af4bffdd734ce80021cd9e7.png

Huomaatko kellonajan? Kyllä hän on yrittänyt connectata servulle ja valehtelee sinulle päin naamaa.
Kannattaa harkita fiksumpia kavereita.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
456
307
63
Suomen Ateena
Moikka,
poistin bannisi, älä päästä kaveriasi pelaamaan enää tilillesi, mikäli bännisi uusiutuu syystä XYZ niitä ei poisteta enää vastaavalla tavalla. Eikun peleille.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.