Unban hakemus - pruuttusw - steam:11000014539cab2

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

ruutusss

Uusi käyttäjä
2 Joulukuu 2023
4
0
1
Käyttäjänimi: ruutusss

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: pruuttusw
Steam HexID: steam:11000014539cab2
Koska sait bännit: 17 Maaliskuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121681074/

Bännien syy: FearRP/liian alhainen rp kokemus

Mitä tapahtui? Ei mitään muistikuvaa, siitä on niin kauan

Miksi näin tapahtui? En tiedä mitä tapahtui mutta saattoi ambulanssi autolla ajamiseen

Miksi luulet saaneesi bannit? Jos muistan oiken että ajoin sillä ambulansilla niin varastin sen sieltä sairaalan pihasta muuten vaan ja ajelin sillä eli en osannut vielä pelata silloin rptä

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? En oikeen tiedä ku ei mitään muistikuvaa

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? olla ottamatta sitä ambulanssia mutta en tiennyt vielä silloin mitä servuilla edes pitää tehdä

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Sillä että olen nykyyään kokenut roolipelaaja, ja osaan nykyään lukea säännöt:)

Mitä tuot Farssille? Hyvää roolipeliä, uudella hahmolla. Laadukkaita tilanteita ja kaikille hyvää rp kokemusta.

Vapaa sana Oon jo lusinut omasta mielestä tarpeeks:)

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Hei,

olen nykyyään kokenut roolipelaaja
Kertoisitko meille tähän alkuun, millä tavalla kokemuksesi roolipelaajana näkyy pelaamisessasi nykyään?
Missä tätä kokemusta on tullut kerrytettyä ja millaisella hahmolla/hahmoilla olet pelaillut?
Paljonko roolipelitunteja on tässä bännien aikana kerennyt kertyä suurin piirtein?
 

ruutusss

Uusi käyttäjä
2 Joulukuu 2023
4
0
1
Hei,


Kertoisitko meille tähän alkuun, millä tavalla kokemuksesi roolipelaajana näkyy pelaamisessasi nykyään?
Missä tätä kokemusta on tullut kerrytettyä ja millaisella hahmolla/hahmoilla olet pelaillut?
Paljonko roolipelitunteja on tässä bännien aikana kerennyt kertyä suurin piirtein?
Kokemus roolipelaajana näkyy ihan yleistaidossa toimia serverillä niinku siellä pitää. Olen pelannut yleensä mies hahmoa ja yleensä elänyt rikollisen elämää mutta farsille oisi annetavana jotain muuta. Yhteensä bännejen aikana on tullu vajaa 1000h.
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Anna jotain konkreettisia esimerkkejä, miten kokemuksesi näkyy muille pelaajille. Mitkä ovat sellaisia seikkoja, joista sinut tunnistaa kokeneeksi roolipelaajaksi?

Kerro myös konkreettisesti, mitä muuta sinulla olisi juuri Farssille annettavana.

Millaista rikollisuutta hahmosi on/ovat harjoittaneet ja onko lisäksi ollut jotain muutakin, kuin vain rikollisroolipeliä?
 

ruutusss

Uusi käyttäjä
2 Joulukuu 2023
4
0
1
Taidot näkyy sillain muille esim miten minä suhtaudun asioihin mitä muut tekevät esim että jos joku vaikka lyö toista en mene sinne kollmanneksi hakkaamaan, vaan pelaan roolipeliä niinkuin tekisin irl. Farsille minulla oli mielssä kehitellä jonkin lainen erimaalaistaustainen mies joka oli entinen rauhanturvaaja ja sen myötä muuttunut hulluksi. Rikollisuudet on aina liittynyt aseisiin jengeihin ja huumeisiin isolla kaveri porukalla serverin sisällä. Olen pelannut myös paljon poliisia vähän huonommilla servereillä.
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Miksi paluu juuri Farssille kiinnostaa?

Farsille minulla oli mielssä kehitellä jonkin lainen erimaalaistaustainen mies joka oli entinen rauhanturvaaja ja sen myötä muuttunut hulluksi.
Kuvaile hieman enemmän tätä suunnittelemaasi hahmoa.
Millainen on hänen tarinansa ennen Farssistaniaan muuttoa, mikä tapahtuma sai aikaan tämän hulluksi muuttumisen?
Millainen persoona hän on ja mitä ominaisuuksia tältä hahmolta löytyy?
Mitkä ovat hahmon keskeisimmät tavoitteet Farssistaniassa? Miten hahmo aikoo huolehtia itsestään?
Mikä on hahmon lempiruoka?

Kysymykset olivat esimerkkejä, voit kuvailussasi kertoa asioista laajemminkin näin halutessasi.
 

ruutusss

Uusi käyttäjä
2 Joulukuu 2023
4
0
1
Miksi paluu juuri Farssille kiinnostaa?


Kuvaile hieman enemmän tätä suunnittelemaasi hahmoa.
Millainen on hänen tarinansa ennen Farssistaniaan muuttoa, mikä tapahtuma sai aikaan tämän hulluksi muuttumisen?
Millainen persoona hän on ja mitä ominaisuuksia tältä hahmolta löytyy?
Mitkä ovat hahmon keskeisimmät tavoitteet Farssistaniassa? Miten hahmo aikoo huolehtia itsestään?
Mikä on hahmon lempiruoka?

Kysymykset olivat esimerkkejä, voit kuvailussasi kertoa asioista laajemminkin näin halutessasi.
En tiedä vielä kehitän sen ajan kanssa
 

bessicec

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
15 Kesäkuu 2020
59
29
18
Miksi paluu juuri Farssille kiinnostaa?


Kuvaile hieman enemmän tätä suunnittelemaasi hahmoa.
Millainen on hänen tarinansa ennen Farssistaniaan muuttoa, mikä tapahtuma sai aikaan tämän hulluksi muuttumisen?
Millainen persoona hän on ja mitä ominaisuuksia tältä hahmolta löytyy?
Mitkä ovat hahmon keskeisimmät tavoitteet Farssistaniassa? Miten hahmo aikoo huolehtia itsestään?
Mikä on hahmon lempiruoka?

Kysymykset olivat esimerkkejä, voit kuvailussasi kertoa asioista laajemminkin näin halutessasi.
Mieti nämä kysymykset uudestaan ja vastaa jokaiseen. Sinulla on aikaa tässä miettiä nämä kysymykset. olisi hyvä luoda pohja hahmolle ja sen tarinalle ennekuin sillä edes aloitat pelaamaan.
 

Nispe

Uusi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
16 Helmikuu 2021
26
7
3
Sinulla on 48h aikaa vastata yllä olevaan kysymykseen, tai hakemuksesi hylätään automaattisesti.
 

Nispe

Uusi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
16 Helmikuu 2021
26
7
3
Hylätty yllä olevan perusteella.
 
  • Like
Reaktiot: Wilffi
Status
Ei avoinna uusille viesteille.