Unban hakemus - Pullloz - HEX:1100001019d8126

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Pulloz

Uusi käyttäjä
21 Tammikuu 2020
17
0
1
Käyttäjänimi: Pulloz

Steam nimi: Pullloz
Steam HexID: HEX:1100001019d8126
Koska sait bännit: 23 Tammikuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steampowered.com/id/xtr123

Bännien syy: OOC puheet ja Peli chättiin huutelu et kerään vaa tunteja

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: olin töis ja juttelin toiselle Työ kaverille kaikkee sit menin vahingos sanoo et kerään tunteja tajusin heti et sitä ei ois saaanu sanoa ja sit tuli jumala juttelee ja sano et banaani saarille Ja voin luvata ettei enää käy niin ja oon pelannut nyt muit servuja ja opppinu niis mitä saa puhuu ja mitä ei antakaa uus Mahdollisuus Jos saan Pyytää

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
J

jawwe

Guest
Hakemuksesi on HYLÄTTY

Syyt:
1. Monta kertaa kehoitettu panostamaan hakemukseen
2. Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä

^Se että laitat minulle mm. viestiä siinä toivossa, että hakemuksesi käsiteltäisiin mahdollisimman pian, ei auta asiaan.

Voit hakea unbannia seuraavan kerran 15.2.2020
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.