Unban hakemus - RamBo - 110000147c229e4

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
Käyttäjänimi: RampeG

Steam nimi: RamBo
Steam HexID: 110000147c229e4
Koska sait bännit: joku vuos sitte en muista
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164172772/

Bännien syy: FailRP, OOC-puhe, Clog

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin menossa ryöstää kauppaa, aloitin ryöstön ja en tiennyt ett siinä kestääkin semi kauuan lopetin ryöstön ja lähin kaupasta pois vähän ajan päästä poliisi tulee kaupan eteen ja käske minut ulos autosta. lähdin vaan ajamaan ja poliisit tuli perään sanoin niille ett lähtekää pois muuten käy huonosti yhtäkkiä poliisi ampuu mua päähän olin vaan sille mitä vittua sitten poliisit soitti ensihoitajaa paikalle heti kun ensihoitajaa hoiti mut ylös juoksin suoran ensihoitajan autoon ja yritin lähtee pakoon vaikka se onkin sääntö rike nii ei sais tehän. samalla kun olin autossa avasin mikki että puhuisin poliiseille nii kaveri huusi että ajaa ajaa, sitten poliisi ampu mua taas päähän ja ensihoitajaa nostaa sitten lähettiin poliisin kanssa vankilaan niin lähin vaan pelistä. seuravana päivänä yritin tulla servulle mutta olin jo saanut bännit.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Kokonaisuudessaan syy bänneille on: Ei kiinnostusta roolipelata palvelimella, FailRP, OOC-puhe, Clog
Päivämäärä: 02.04.2022

Joo-o on kyllä taas sellaista A-luokan suorittamista ollut että mistäköhän tätä alkaisi purkamaan?

Ymmärrät varmasti sen että rikollisen elämään kuuluu joskus niitäkin päiviä että jää poliisille kiinni ja joutuu teoistaan vastaamaan? Päätit kuitenkin useaan otteeseen yrittää tilanteesta jossa sinun hahmosi henkeä uhataan lähteä karkuun.

Tietoisesti myös rikoit sääntöä 4.4:

"Poliisien, merkittyjen taksien ja mekaanikkojen ajoneuvojen varastaminen on sallittua hyvällä roolipelillisellä syyllä. Ensihoidon ajoneuvoja ei saa varastaa."

Miten toimisit jos tuo ko. tilanne tapahtuisi uudelleen? Haluan kattavan, useamman virkkeen pituisen vastauksen.
 

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
Jos tuo tilanne tapahtuisi uudestaan tekisin valituksen siitä poliisista joka lähti mun perään ja ampui ja jatkaisin tilanteen normaalisti ett ei tulis tapahtumaan mitää sääntö rikkeitä menisin niikun tilanteen mukaan. Ja rp:ttäisin tilanteen loppuun asti. Myönnän itekin virheitä tuli tehty mutta jos se poliisi ei ois ampunu ni tillanne ois menny täydellisesti. Kukaan ei ois tehny sääntö rikkeitä.
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Tässä unban-hakemuksessa käsitellään sinun tekemiä sääntörikkeitä. Ko. ampuneiden poliisien osalta sinun olisi tuolloin aikoinaan tehdä pelaajavalitus clippien kera, mutta se on jo myöhäistä.

Selitä minulle mitä tarkoittavat termit:

FailRP
Clog
RDM
 

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
FailRP (Tarkoittaa oman roolipelihahmon luonteen, tapojen jne. rikkomista)

Clog (Palvelimelta tai esimerkiksi. teho-osastolle poistuminen kesken roolipelitilanteen)

(RDM tarkoittaa, että et saa tappaa ketään ilman riittävää roolipelillistä syytä)
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Kerro minulle miksi bänneihin johtanut toimintasi on haitallista roolipelille. Sisällytä selitykseen vähintään kolme esimerkkiä.
 

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
Koska pilasin rp tilanteen. Ja jos vaikka kaikki rp pelajat tekisi koko ajan sama mitä mä tein nii se ei ois enäö mitään rp:tä. Ja se ei ois monelle pelaajalla jotka oikeesti haluu pelata rooli peliä kiva. Ja en uksonett moni halu pelaa enää roolipeliä jos kaikki käytäytis samalla tavalla ku minä. Rp tilanne kuullu jatkaa loppuun asti ilman sääntö rikkeitä ja ett kaikilla olisi kivaa ja mukavaa pelaata laadukkaalla rp servulla missä ei ole perseilyä.
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Minkälaista roolipeliä tarjoaisit Farssilla mikäli sinut armahdettaisiin?
 

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
semmosta rooli peliä ettei tulis sääntörikkeitä ja jatkaisin tilanteet lopuun asti ja ett pitäisin hauskaa rooli pelissä ja olisin mukavaa.
 

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
Semmosta rooli peliä että tekisin työkkäri työtä alussa ja tutustuisin kaupunkiin enemmän ku siihen on kuulema tullu jotain uusia asijoita. Ja toisin palvelimelle ihan rp pelaamista eikä perseilyä pitäisin hauskaa tilanteissa ja rpssä ilman mitään sääntö rikkeitä. Ja olisin reiluu rp pelaja että kaikilla olisi kivaa ja mukavaa hauskaa pelata.
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
FailRP (Tarkoittaa oman roolipelihahmon luonteen, tapojen jne. rikkomista)

Clog (Palvelimelta tai esimerkiksi. teho-osastolle poistuminen kesken roolipelitilanteen)

(RDM tarkoittaa, että et saa tappaa ketään ilman riittävää roolipelillistä syytä)
hei kertoisitko näistä lyhen kertomuksen missä tulee ilmi kyseiset sääntörikkeet.
 

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
hei kertoisitko näistä lyhen kertomuksen missä tulee ilmi kyseiset sääntörikkeet.
Failrp. esim sua ammuttaan ja kipurptät ja yrität väkisin voittaa tilanetta.

Clog. esim sua viedään vankilaan ja sitten poistut pelistä kesken tilanetta.

RDM. ajat kaupungissa ja näät jonkun pelajan ja ajaat päälle. tapat sen ilmaan minkään laista rp syytä.
 

Schizo

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS
23 Maaliskuu 2020
42
16
8
Kerro mulle mitä Tekisit toisten jos pääsisit takas palvelimelle?
Jos pääsisit takas millane hahmo olis mitä pelaisit?
Mitä toisit palvelimelle oma hahmollasi ?
Oletko jostai oppinu Roolipelin tarkoituksn ja mitä se tarkoitta?

Kerro 5 hyvä syytä miks sut pitäis päästä takas palvelimelle ??
 

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
Jos pääsisin takaisin palvelimelle nii pelaisin kaikki tilanteet loppuun asti ja pelaisin reilusti ja mukavasti jotta kaikilla olisi kivaa pelata farssilla. En vielä tiedä millaisella hahmolla aloittaisin mutta tekisin varmaan alussa työkkäri duunia ja tutustusin farssille enemmän ku dc mukaan sinne on tullut uusia juttuja ja hakisin jossqin vaiheessa johonkin jengiin ja aloittaisin reilummin rp:tä. Minun bannin aikana ole pelannu kultarpllä, nordicia rpllä ja uusimaarpllä. Olen keränny enemmän rp kokemusta näiltä servuilta. Toisin hahmollani palvelimelle huumoria ja hauskan pito sillei että kaikilla olisi kivaa pelata.
MINUT PITÄISI PÄÄSTÄ PALVELIMELLE KOSKA 1. Luen säännöt huolella ennen kun pääsen palvelimelle. 2. pelaaan reilusti ja pyrin olla tekemättä sääntö rikkeitä. 3 jatkaisin tilanteet loppuun asti enkä lähde servulta jos tilanne on kesken. 4. rptän tilanneet huolella enkä pelleile servulla. 5. kunnioitan muita hahmoja ja pidän hauskaa srvulla. 6. Tuon palvelimelle lisää huumoria
 

Esmotti

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
18 Kesäkuu 2022
58
26
18
Kerrotko vähintään pari hyvää syytä miksi haluat roolipelata juuri Farssilla? Oletko pelannut nyt bänniesi aikana muualla ja jos olet niin missä ja oletko antanut millaista roolipeliä heille?
 

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
Haluaisin päästä farssille koska farssi on hyvää ja laadukas rp servu ja siellä ei ole niin paljon perseilyä. Farssilla rpetetään ihan kunnolla ja semmoselle servulle haluaisin päästä. Farssi on hyvää ja laadukas servu varsinkin ku tänne ei tarvitse hakea wh että pääsee pelamaan. Bännieni aikana olen pelannut kulta rpllä, nordicia rpllä ja uusimaa rpllä ja parille muulle servulle mut niitä suljettiin. Kukta rplle olen ollu rikollinen pidin hauskaa siellä ja rp:tin sillei niinkun pitääkin. Ja nordicia rpllä ja uusimaarpllä niin en niillä ole pelannu kovin paljon ku ne ei oikeen olen semmosia servuija mille haluan. Siellä perseillään ja rdm:tään semi paljon ja ei ole kovin laadukkaat servut. Haluaisin vielä yhden mahdollisuuden teiltä.