Unban hakemus - realonxi - 11000014bb98aef

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

onxii0

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Maaliskuu 2022
34
24
8
Käyttäjänimi: onxii0

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: realonxi
Steam HexID: 11000014bb98aef
Koska sait bännit: 11 Maaliskuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199230716655/

Bännien syy: alhainen rptaso + konnailukiellon rikkominen

Mitä tapahtui? Olin torilla oman pappahahmon kanssa toisen papan kanssa. Siinä me vähän vittuiltiin yhdelle henkilölle. tämä henkilö lyö minua, jonka jälkeen hakee poliisiin. Minä hyppään kaverini auton sisään. Kaverini tulee juoksemalla ja lähtee autolla. Olen auton kyydissä kun kaverini eli pappa ajaa karkuun poliiseja. kun auto ei ollut ajokelpoinen, hylkäsimme sen. kaverini juoksi eri suuntaan. minä känkkäsin kävelykepin kanssa toiseen. Poliisi lähti kaverin perään. Tämän jälkeen palaan hakemaan kaverini autoa, jonka luulin käsi sydämmellä, että se oli sen oma eikä pöllitty. avasin auton oven ja ajoin poliisia päin. Poliisi alussa osotti, johon minä en tyhmänä reagoinut. tämän jälkeen hän ampui jonka jälkeen ajoin pois. Huonoa roolipeliä oli tilanteessa, mutta omasta mielestäni en rikkonut konnailukieltoa muuten, kun ei se ase oikee pelottanut.

Miksi näin tapahtui? Koska halusin pelata semmoista hauskaa pappaa, eikä se oikee onnistunu ku samalla paino se konnailukielto. Myöskin tilanteessa pelasin huonosti, enkä ajatellut miten tilanteen voi hoitaa paremmin vaan piti mennä sieltä missä aita on matalin. Tyhmäähän se oli ja eihän siinä mennyt niinkuin piti. Se roolipelin taso oli huonoa siinä tilanteessa ja en usko, että sillä poliisillakaan ollu mikää mukavin roolipelihetki

Miksi luulet saaneesi bannit? koska en osannut pelata tilannetta silleen, miten kuuluisi vaan en esimerkiksi alussa pelännyt oikeen asetta vaa ajelin vaa.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Huonosti. Kun en osannut roolipelata kelvollisesti, se vaikutti muitten roolipeliin ja sen laatuun jonka takia täällä tätä kirjottelen.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Ois pitäny tarkasti miettiä mitä tekee, esimerkiksi että lähdenkö edes sen auton kyytiin siinä torilla, sekä että heti kun on mahdollisuus, oisin voinut antautua. Konnailukieltokin oli 5h enään, joten senkin oisin voinut kärsivällisesti odottaa, ja sitten pelata tämän tilanteen, mutta paremmalla roolipelillä ja ilman mitään turhaa hökälöintiä

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Harkitsen tilanteeni kattavasti, ja mietin etukäteen, kuinka saadaan kaikille mukava sekä monipuolinen tilanne, eikä mitään semmoista että pelkkä voitto mielessä. Myöskin keskityn rptasooni huomattavasti enemmän, kuin aiemmin, ja varmistan, ettei tarvisi koskaan olla tämmöisissä tilanteissa. Varmistan myös ennen tekemisiäni, että se on järkevää eikä loukkaa ketään mitenkään

Mitä tuot Farssille? Aion tuoda farssille hyviä ja hauskoja tilanteita, sekä uusia kokemuksia ja ei mitään paskaa rptä vaa hyvää, ja ei sääntörikkeitä enään. Haluan myös tuoda rikollishahmollani rikollistoimintaa, sekä pappahahmolla rauhakseen roolipelata muitten kanssa. Tuon myös aika aktiivisen pelaajan ja semmoisen joka tykkää pelata tällä serverillä

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Heippa,

Kerro meille mitä tarkoittaa failrp?

Sinulla on useampi merkintä kyseisestä rikkeestä, koitahan vakuuttaa meidät siitä, että miten ajattelit roolipelin tasoasi parantaa jatkossa?
 

onxii0

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Maaliskuu 2022
34
24
8
Terve. Failrp on laaja käsite. failrp:seen kuuluu esimerkiksi kaiken näköinen epäluonnollinen, esimerkiksi auton ajaminen raudoissa, esimerkiksi joidenki pelinsisäisten asioiden abusaaminen, käytät asioita hyödyksi jotka ei liity asiaan mitenkään sekä esimerkiksi kun et kunnioita hahmosi henkeä tietyissä tilanteissa, tai et roolipelaa kelvollisesti tilanteita jossa se on pakko tehdä tietyllä tavalla. Ajattelin parantaa omaa RP-tasoani siten, etten mee aina sieltä, missä aita on matalin, enkä pelaa silleen että kuhan itse saa jotain hyötyä tms. Yritän luoda hyviä ja hauskoja tilanteita ja roolipelata hyvin, ilman mitään turhia rikkeitä. Aion myös keskittyä roolipelaamiseeni paljon paremmin kuin ennen, jotta samanlaisia tilanteita ei kävisi. Perehdyn myös kaikkiin sääntörikkeisiin ja koitan oppia uutta, Sekä pelaan sääntöjen mukaan, niinkuin olisi aina pitänyt. Roolipelaan myös asioita, joista esimerkiksi en itse hyödy, mutta että tulisi hauskoja tilanteita jotta olisi mukava pelata.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
306
63
Suomen Ateena
Jos päästämme sinut takaisin,
- miten meinaat pelata?
- millaista hahmoa meinaat pelata?
- Kenen kanssa meinaat pelata?
- Mitä luulet minkä takia sinulle on annettu konnailukieltoa esimerkiksi bannien sijaan?
- Kunnioitatko jatkossa konnailukieltoja ja muita pelillisiä rangaistuksia?
 

onxii0

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Maaliskuu 2022
34
24
8
Terve. Ajattelin pelata rauhakseen aluksi mutta kuitenki sillain, että itselläni on hauskaa. Hyvän maun rajoissa tietenkin. Sääntöjä kunnioittaisin ja pelaisin hyvin ylipäätänsä. Pelaisin Tapio korhosta joka on +2v ollut ainoa ja päähahmoni, sekä kehittelisin ehkä uuden hahmon tai jotai mukavaa. Siitä en vielä tiedä kenen kanssa pelailen mutta esimerkiksi ihmisten kanssa, jotka pelaavat farssia sekä tutustuisin luultavasti myös uusiin ihmisiin, Konnailukieltoa annettu siksi, koska bannit ovat yleensä se viimeinen tikki, ja konnailukiellolla ollaan ns varoiteltu, että jos meno jatkuu samanlaisena tulee bänniä. Osaksi voisi ehkä myös olla se että olen suht aktiivinen joten heti ei ole bänniä napsahtanut. Kyllä kunnioitan ja olen varovainen aina mitä teen, jotta ei kävisi samanlain.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
306
63
Suomen Ateena
Jos muuttaisimme bannisi esimerkiksi sellaiseksi että joutuisit hahmollasi poistumaan jengistä ja et saisi puoleen vuoteen tehdä rikollisuutta, mitä tekisit?
 

onxii0

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Maaliskuu 2022
34
24
8
No en varmaa oikee mitää, kyllähä se vituttais ku omaan mieleen mukavinta farssilla on kavereiden kanssa tehdä rikoksia. Eli varmaa sitte pitäisin taukoa pelaamisesta ja varmaa tulisin takaisin sitten kun saisin rikoksia tehdä. Kuitenkin siitä saan eniten mukavaa tunnetta tällä palvelimella.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,112
113
No en varmaa oikee mitää, kyllähä se vituttais ku omaan mieleen mukavinta farssilla on kavereiden kanssa tehdä rikoksia. Eli varmaa sitte pitäisin taukoa pelaamisesta ja varmaa tulisin takaisin sitten kun saisin rikoksia tehdä. Kuitenkin siitä saan eniten mukavaa tunnetta tällä palvelimella.
Hei.

Jos sinulla olisi mahdollisuus huijata Geoguessr-pelissä jäämättä siitä kiinni, huijaisitko?
Tämän lisäksi kertoisitko meille miten sinun rikollisroolipelihahmosi eroaa noin 99% kaikista muista Veeteistä, jotka tuolla e-gangsteria larppaa päivästä toiseen?
Haluan vastauksen erittäin yksityiskohtaisesti, siten, että ensimmäinen reaktioni on kuin 5k:n saamisessa plonk it:issä.
 

onxii0

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Maaliskuu 2022
34
24
8
Luultavasti en huijjaisi, koska siinä menisi se mukavuus siitä pelistä. En saisi pelistä mitään irti, koska pelin tarkoitus on arvata/tietää missä olla. joten en huijjaisi. Hahmoni eroaa silleen että en havittele voittoa jokaisessa tilanteessa, vaan pelaan/aion pelata ne sillain, että kaikilla on mukavaa koska se on roolipelin idea. Hahmoni myös eroaa silleen että luon myös muunlaista tekemistä palvelimella kuin esimerkiksi pelkkää saarella käyntiä. Ennen bännejä olin suunnitellut, että alan tekemään jotain kontenttia palvelimella, esimerkiksi jotain rikollishommia, joista poliisikin saa irti jotain, ja jotain mukavaa mutta en kerennyt. Hahmoni eroaa myös sillä tavalla, että esimerkiksi nämä "veetit" ovat hyvin isolla todennäköisyydellä tällä palvelimella samasta syystä kuin esimerkiksi jossain luotirp servulla josta he ovat tänne tulleet ja haluavat vain ja ainoastaa ffa. Itse en halua tätä. Tottakai itsekkin tykkään ampua serverillä mutta haluan myös luoda pohjan näille ampumisille sekä tehdä jotain hauskaa enkä voittaa ainoastaan. En väitä ettenkö oisi itsekkin ennen havitellut pelkästään voittoa ja ampumista, mutta olen siinä mielessä muuttunut, koska asia ei ole enään näin. Sekä voi myös olla, että tämä jengirp ei ole ainoa mitä tulen tekemään, saa nähdä.
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
597
295
63
www.twitch.tv
Mitä tämä "muu hauska" tekeminen on? Et avannut asiaa yhtään sen enempää vaan kokoajan puhuit pelkästään "muusta hauskasta". Tämä lukemani teksti ei todellakaan vakuuttanut minua enkä päästäisi sinua tuolla vastauksella takaisin. Saat viimeisen tilaisuutesi vakuuttaa miksi sinut pitäisi päästää palvelimelle takaisin. Jos epäonnistut tässä et tule saamaan unban hakemustasi läpi.
 

onxii0

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Maaliskuu 2022
34
24
8
esimerkiksi luoda jotain tilanteita, kuten vaikka kidnappaus lunnaita vastaan jonka jälkeen poliisit ottaisivat minut kiinni paikalla kun luovutan panttivankia, tai vaikka joku hyvin suunniteltu ryöstö joka ei ole voittamista ja saa kaikille hyvän mielen. Mietin semmoista että luon vain semmoisia oikeaseen elämään perustuiva roolipelitilanteita josta itse sekä vastapuoli nauttii. Jengisodatki voisivat olla semmoisia, mutta vaan järkevillä säännöillä. Mietin myös että menisin johonki uuteen porukkaa ja roolipelaisin niitten kanssa jotain jengihommia esimerkiksi huumemyyntiä, autovarkauksia, ryöstöjä ja kaikenlaisia jengihommia. Voisin myös roolipelata jotain muutakin kuin rikollista. Mietin myös että jos jotai rankkua tms saan nii voisin tehdä uuden hahmon ja ehkä hakea poliisiin. Vaikka roolipelini on aina koostunut pelkästään rikollistoiminnasta, ja olen siitä eniten nauttinut, voisin kokeilla jotain uutta. se ei tarkoita että lopettaisin rikollisuuden koska rikollisuus on todella mukavaa tällä palvelimella. Aion muuttaa roolipeliäni jotta muut eivät kärsi takiani ja jotta pääsisin palvelimelle takaisin eikä tarvisi koskaan enään joutua pois jonku oman virheen takia. Unbännit ovat siksi näin tärkeää koska olen pelannut suomalaisilla fiveM-palvelimilla, mutta farssi on ehdottomasti paras niistä, ja sen takia haluan takaisin. Roolipelini tulee parantumaan ja kaikki turha perseily loppuu sekä minkään näköinen turha paska loppuu. Olen myös ollut omasta mielestä aika aktiivinen farssilla jonka takia haluaisin pelata lisää siellä. Toivottavasti tämä vakuuttaa sinut edes jollainlailla. Oon vähä huono kirjottamaan näitä.
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
597
295
63
www.twitch.tv
Rike historiasi alkaa olemaan aika kirjava. Olet myöskin valehdellut adminille. Miksi luulet, että voisimme uskoa enää sanaasi ollenkaan?
 

onxii0

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Maaliskuu 2022
34
24
8
Vaikka tämä ei puolustele valehteluani mitenkään eikä se ole missään nimessä oikeutettua, nii viimeksi olen valehdellut adminille 2022 alusta kun tulin palvelimelle clogista, ja tämä johtui siitä kun olin uusi nii olin vähä paineissa mitä tehdä. Ei silti auta mitään, kun olen valehdellut nii sen takia luottamus on mennyt. Mielestäni luottamusta voisi rakentaa sillain, että pääsisin palvelimelle ja todistaisin että minuun voitaisiin luottaa. Koska luottamus pitää ansaita eikä sitä saa pelkillä sanoilla. Vaikka sanoisin nyt että voitte luottaa ja voitte luottaakkin, nii silti minun pitäisi se todistaa teille. joten luottamuksen voisin ansaita, sekä lupaan nyt etukäteen että voitte luottaa sanaani. Pahoillani olen rikkeistä ja näin mutta lupaan tulevaisuudessa pelata sääntöjen mukaan ja toivon että voisitte luottaa
 
Viimeksi muokattu:

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Mitkä on ne konkreettiset teot, joilla tulet olemaan ilman yhtäkään merkintää jatkossa?
 

onxii0

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Maaliskuu 2022
34
24
8
Terve. Jos nyt oikein ymmärsin mitä kysymykselläsi haet, nii meinaat varmaa että mitä aion tehdä jotta ei tulisi merkintöjä. Vastaukseni tähän on, että yksinkertaisesti pelaan hyvän tasoista rptä ilman että teen mitään sääntörikettä. Todistan teille että olen luottamuksen arvoinen enkä tee sääntörikkeitä koska parannan rp-tasoani. Roolipelaan niinkuin palvelimella kuuluisi ja ylipäätään olen kunnolla ettei tarvi tämmösiä enää tehdä.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
306
63
Suomen Ateena
Moikka,

Unbannaan sinut, sinulle on nyt asetettu 1.9.2024 asti konnailukieltoa, koita kehittää jotain muuta roolipeliä esimerkiksi uudella hahmolla kuin rikollisrptä. Mikäli rikot tätä sinulle asetetaan porttikielto jonka voit vain ostaa pois
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.