Unban hakemus - Sauli aka "sale" - 110000106548013

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Kari

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
11
7
3
Käyttäjänimi: Kari

Steam nimi: Sauli aka "sale"
Steam HexID: 110000106548013
Koska sait bännit: 27 Marraskuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198066466835

Bännien syy: rdm x2

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Ajoin autolla kunnes pari jätkää ajoi moottoripyörällä viereen ja käskivät pysähtyä ja astua autosta ulos. Ajattelin että aikovat ryöstää, sitten takaa ajoi pari kaveria autoilla ja aloin kyselemään moottoripyöräiliöiltä että miksi minun pitää pysähtyä. Vastasivat vain että ei oikeasti ja että minulla on ruma auto jne ja lähtivät karkuun. Tästä hetki eteenpäin löysimme heiät ja ammuimme. Tulin siihen sitten hetken päästä takaisin ja huomasin toisen olevan elossa joten ammuin hänet ettei poliisille soittelis. Tiedostan että tilanne oli kehnosti rpeetetty ja että olivat kyllä turhia tappoja ja olen pahoillani tilanteesta. Ymmärrän nyt täysin virheeni ja olen lukenut säännöt uudestaan ja sisäistänyt ne paremmin ja varmistan että tätä tai mitään vastaavaa ei enään tapahdu.


Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

Kari

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
11
7
3
Luen säännöt vielä kerran ajatuksen kanssa ja mietin ennenkuin teen. Olen kuitenkin käyttänyt farssissa suhteellisen paljon tunteja ja haluan tehdä niin myös jatkossa, joten pyrin käyttäytymään sääntöjen ja asian mukaisesti niin hyvin kun vaan pystyn ja osaan.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Kuvitellaan tilanne jossa sinun pitää tappaa toinen henkilö syystä X. Miten roolipelaat tilanteen? Käytä mielikuvitrusta ja kerro homma mahdollisimman kattavasti
 

Kari

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
11
7
3
Etsin kyseisen henkilön ja ajan hänen viereen, kysyn nimeä ja varmistan henkilön oikeaksi. Sitten nousen autosta aseella uhaten ja laitan rautoihin ja siitä autoon. Ajan kauas syrjäiseen paikkaan jossa ei muita kulje. Otan henkilön X autosta ulos ja alan kuulustelemaan häntä asiasta. Jos hän ei suostu yhteistyöhön ja lisäkuulustelujen jälkeenkin vielä esim vittuilee jne, uhkaan pistää tämän kylmäksi mikäli ei nyt alkaisi puhumaan (niin hyvin että varmasti ymmärtää tilanteen vaaran). Tässä vaiheessa jos hän vielä alkaa hankalaksi, laitan aseen tämän naaman eteen ja vedän liipaisinta.
 

Kari

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
11
7
3
Totta voisin käyttää tilanteessa maskia jolloin hän ei voisi tietää kuka olin ja näin olisi varmasti järkevin. Mutta koska viime kysymyksessä sanoit "Kuvitellaan tilanne jossa sinun pitää tappaa toinen henkilö syystä X " niin kirjoitin tarinan missä minun pitäisi tappaa joku, koska sitä sinä pyysit. Mutta joo se maski ois tietenki varmasti se paras vaihtoehto.
 
  • Like
Reaktiot: juppedus

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Miten toimit tilanteessa jossa ryöstät jonkun ilman maskia?
Olisiko sinulla tilanteessa muuta mahdollisuutta toimia kuin laittaa tyypit "kylmäksi"
 

Kari

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
11
7
3
Noh, mikäli henkilö on asiallinen ja vaikuttaa luotettavalle, voisin sanoa hänelle että jos ei soita poliiseja niin en tapa häntä ja jätän hänet rauhaan. Näin kaikki pääsisivät helpommalla ja kenellekkään ei jäisi paskan maku suuhun.
 

Kari

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
11
7
3
Mukavan, avuliaan ja luotettavan kansalaisen joka tykkää auttaa uusia kaupunkilaisia ja rötöstellä välillä. Haluan saavuttaa kaupungissa hyviä rp kokemuksia ja mahdollisia uusia rp ystäviä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.