Unban hakemus - Semitits. - 11000013bcc6afc

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Semi

Uusi käyttäjä
6 Joulukuu 2023
3
0
1
19
Käyttäjänimi: Semi

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Semitits.
Steam HexID: 11000013bcc6afc
Koska sait bännit: 12 Joulukuu 2023
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198963518204/

Bännien syy: Oletan syyn olevan se kun dc hackattiin ja alko dpämmimään jotain linnkiä farssin dc servulle.

Mitä tapahtui? Tosiaan minun disvord hackattiin.. en tosiaan tiedä miten. Mutta minun käyttäjä lähetti lähe jokaiselle tyypille jonka kanssa minulla oli chatti niin sen saman dc linkin. Laittoi myös joillekkin servuille samaa linkkiä, ja yks niistä oli farssin dc servu.

Miksi näin tapahtui? En oikeesti tiiä, joku kusipää saanu jostain mun kirjautumis tietoja.

Miksi luulet saaneesi bannit? Sen dc servun spämmimisen takia.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? En usko että mitenkään.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? En tiedä.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Olen varovaisempi kun liikun jossain netissä luulisin.

Mitä tuot Farssille? Minun mielestäni olen saanut paljon kivoja rp tilanteita aikaan lyhyellä ajalla mitä olen serverillä pelannut. En haluaisi, että tämän takia minun matka farssilla päättyy tähän.

Vapaa sana Olen pahoillani kyseisestä asiasta. Asia on nyt korjattu. Tätä "hackeriä" ei olr rnään käyttäjälläni .

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Hei,

Kirjoittaisitko tähän vielä sen discord käyttäjän nimimerkin, jolla tämä välikohtaus on tapahtunut.
Milloin tämä tapahtui?
Onko kyseinen käyttäjätili nyt turvattu ja salasana vaihdettu?
 

Semi

Uusi käyttäjä
6 Joulukuu 2023
3
0
1
19
Käyttäjätili on turvattu
Tämä tapahtui yöllä 12.12.23 joskus yhdeltä yöllä.
discord käyttäjänimi: semibplay
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Käyttäjätili on turvattu
Tämä tapahtui yöllä 12.12.23 joskus yhdeltä yöllä.
discord käyttäjänimi: semibplay
Moikka! Porttikieltosi on poistettu. Otathan Discordissa käyttöön kaksivaiheisen todentamisen, jotta vastaavat tapaukset vältetään.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.