Unban hakemus - sinappimies2/prokana - vacbanned ei toimi joten en pysty laittamaan

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

PROKANA

Uusi käyttäjä
20 Heinäkuu 2023
6
0
1
Käyttäjänimi: PROKANA

Steam nimi: sinappimies2/prokana
Steam HexID: vacbanned ei toimi joten en pysty laittamaan
Koska sait bännit: 22 Lokakuu 2023
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/porygoni/

Bännien syy: rdm+rasismi

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: olin toripankin edessä ja siinä oli kaks ukko ja ne alotti jotain vittuilemaan siinä niin löyin yhtä, siinä tapeltiin ja samalla kun tapeltiin niin vahingossa löin sivullista ja pahoittelin asiaa, hän ketä löin vahingossa niin suutui ja alko jotain mesoomaan niin juoksin roskiseen piiloon, tulin roskisesta ulos ja minut teisaatiin jonkun ihan muun ukkelin toimesta ei ollut poliisi. no siinä meni joku 3min kun ne teisali mua aina kun pääsin ylös sit lähin siitä kun ne lähti ja tämä sivullinen jota vahingossa löin niin jäi johnkin nurkan taakse ja sano et anna 50k niin oltais sujut ei mulla ollut niin paljoa joten sanoin että en anna ja hän löi minua ja väistin toisen lyönnin ja hakkasin sen sit siihen tori pankin lähellä. poliisi tulee paikalle ja pidätää minut me lähetään siitä poliisin kanssa putkalle päin, no ne laittaa mut putkaan siinä uhoon niille et "ette uskalla tulla tänne" ja potkin ja löin sellin kaltereita ja poliisi seisoo kaltereiden vieressä ja yksi lyönti bugaa kaltereiden läpi ja osuu poliisiin. siinä vähän naurahin ja kun mua teisatiin niin sanoin "voihan nee" ja lopetin lauseen en sanonut n-sanaa loppuun, aloin miettimään että se on aika tyhmää että en sano sitä loppuun. menee noin 2min niin oletettavasti admini tulee avaa sellin ampuu minut ja sanoo älä enää hakkaa ketään. ja sit tuli perma bännit. varmistan esian sillen että en ajo edes sano minkään rasitisen sanan alkua tällä serverillä. sekä en potki sekä lyö sellin kaltereita. muut asiat oli ihan rp sääntöjen mukaista minun mielestäni. pahoittelen asiaa .

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Hei.
Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä

Muistathan tämän. Odota kärsivällisesti, asiat hoituvat ajallaan. Jatkossa nopeutusyrityksistä voi saada pahimmillaan hylkäyksen, mutta nyt olen armollinen.
 

bessicec

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
15 Kesäkuu 2020
59
29
18
Hellurei
vastaathan näihin kolmeen kysymykseen rehellisesti.
1. Kerro mulle miksi se rasistisuus tuli tommoisessa tilanteessa esiin?
2. Selitä mitä termi RDM tarkoittaa, omin sanoin.
3. Kerro mitä olisit voinut tehdä toisin koko tilanteessa?
 

PROKANA

Uusi käyttäjä
20 Heinäkuu 2023
6
0
1
sori kun vastaan melkeen viikon myöhässä mutta vastaan kuitenkin.
1. oli olevinaan hauska vitsi siinä aika väsyneenä mutta oli aika paska juttu joten en aijjo sanoa farssilla mitään rasistista
2.rdm tarkoittaa random death matsia eli käy jonkun kimppuun ilman syytä rp:eellä joka on kiellettyä.
3.olla möläyttämättä n-sanaa ja hakkamatta sellin kaltereita kun siitä se nyrkki glitchas läpi ja sen takia tuli se rdm siihen.
olen oppinut nyt sen että ei kannata pelata rp:ellä hirveen väsyneenä kun voi tulla vitun huonoja ideoita, ja en potki/lyö sellin kaltereita koska jos nyrkki glitchaa siitä läpi niin se menee rp:een sääntöjen ulko puolelle
 

bessicec

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
15 Kesäkuu 2020
59
29
18
Oletko bänniesi aikana pelaillut muilla RP palvelimilla? Jos kyllä, missä ja paljonko?
Millaisia hahmoja sinulla on ollut muilla palvelimilla?

Mikäli saisit unbannit, millaisen hahmon loisit?
Kerro hieman tästä hahmosta, kuten hänen persoonallisuudesta, mitä tavotteita hänellä on ja millainen hahmon tarina on.
 

PROKANA

Uusi käyttäjä
20 Heinäkuu 2023
6
0
1
olen pelaillut nordicia rp:eellä noin 15 tuntia. minulla on nordicialla ollut semmoinen perus rikollinen ryösteli kauppoja ja kontteja ja myi erillaisia aseita esimpuukkoja ja yhden pistoolin sai myytyä. mutta tein hahmon nollaus hakemuksen sinne koska haluisin aloittaa puhtaalta pöydältä sieltä.
minä loisin semmoien perus hemmon mutta en kuitenkaa nmitään hyödytöntä hahmoa vaan yrittäisin päästä poliisin mikäli en pääse niin hahmoni yrittäisi päästä mekaanikoksi. hahmoni persoonallisuus olisi luova,rohkea,auttavainen,iloinen ja innokas. hahmoni tarina olisi semmoinen. hän olisi seppo , sota veteraani oli rauhanturvaajana afghanistanissa ja palasi sieltä ehjin nahoin takaisn hän on 36 vuotias. seppolla on aina ollut halu turvata siviilejä kaikelta pahalta sodan jälkeen hän haluisi poliisiin koska hän haluaa jatkaa ihmisten turvaamista mutta ei sodan merkeissä vaan aika rauhalisemmassa meinigissä. koska hän oli saanut pienenlaiset trauma afghanitanista, ja sen seurauksena seppo on olla on ollut 100% tahto suojella muita ihmisiä kaikelta.
 
Viimeksi muokattu:

bessicec

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
15 Kesäkuu 2020
59
29
18
Kerro minulle 6 hyvää syytä miksi sinut pitäisi päästää takasin palvelimelle?
 

PROKANA

Uusi käyttäjä
20 Heinäkuu 2023
6
0
1
-sai sitte uuden tutstutavan hahmon jälleen palvelimelle
-tämä on palvelin jolla tykkään pelata joten olisin usein palvelimella
-pelaaja tsaisivat paljon uusia seikkailjua rp:eessä ja uusia tilanteita
-yrittäisin parantaa palvelimen laatua. sillä tavalla että kaikilla olisi hauskaa täällä pelatessa ja pyrkisin vaikuttamaan palvelimen joihinkin asioihin (tämä on hyvä serveri mutta aina voi parantaa)
-aina ilmoittaisin kaikista bugeista ja sääntö rikkomuksista (vaikka itse rikoin sääntöjä silloin ymmärsin että oli tyhmää olen jo oppinut asiasta)
-en olisi turha serverillä vaan yrittäisn päästä poliisiiin
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.