Unban hakemus - Snoop Dogg - steam:1100001404fd1eb

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Snooppikoira

Uusi käyttäjä
1 Lokakuu 2023
1
0
1
Käyttäjänimi: Snooppikoira

Steam nimi: Snoop Dogg
Steam HexID: steam:1100001404fd1eb
Koska sait bännit: 1 Tammikuu 1970
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/Snooppikoira/

Bännien syy: Combatlog

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Morjens! Joo elikkä tuli tossa ajeltuun moottoripyörällä ja poliisit lähtivät pysäyttämään, no minä sitten todella kovana poikana lähdin pakoon ja no mites siinä kävi ajoin todella mitättömän kolarin ja hups heijaa F8 aukeaa ja kirjoitan sinne quit. Tämä siksi koska en halunnut menettää pikseli pyssyä joka tuntuun nyt tyhmältä että quittaan että en menetä mutta kumminkin nyt olisin pelaamassa asevarasto isompana :D xD. Otan kyllä vastuun teostani 101% ja toivon todella että olisi armahduksen paikka koska kello oli jotain yöntuntumaa ja ei rike ollut niinkään vakava vaikka se oli vakava :D Minulla on ollut todella vaikea käsitellä että kuinka tyhmä olin kun olin grindannut todella massiivisen määrän ja sitten hetken mielijohteen takia menetän kaiken ja vielä lisää! Tapahtuma ei tulisi toistumaan koska kaveri piiri on muuttunut ja ei olla enää niin hauskuuden vaan vakavuuden perässä ja todella haluan peliltä sitä mitä sen kuuluu olla. Samalla sain tossa hellcitylle wl:llän ja haluaisin opetella sitä hyvää jo täältä sinne ettei tule vaan käymään mitään. Olen pahoillani teosta

Yst.Terv: Snooppikoira

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Hei,

sinulla on porttikielto myös muilla palvelimilla modaamisesta, johon ei lähtökohtaisesti ole mahdollista saada unbanneja. Tästä syystä hakemuksesi on hylätty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.