Unban hakemus - Steam nimi / FiveM nimimerkki: galamuri - 1100001438da2e8

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

arvid11

Uusi käyttäjä
2 Tammikuu 2024
11
0
1
Käyttäjänimi: arvid11

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Steam nimi / FiveM nimimerkki: galamuri
Steam HexID: 1100001438da2e8
Koska sait bännit: 1 Tammikuu 1970
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093621480/

Bännien syy: Alhainen roolipeli taso + perseily, hae rp kokemusta muualta.

Mitä tapahtui? perseilin ja laitoin sopimatonta musiikkia tequila la ssa.

Miksi näin tapahtui? tuli tyhmä päähänpisto ja ei tapahtuisi enää.

Miksi luulet saaneesi bannit? perseily.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? muita tequilassa varmaan alkoi ärsyttämään kun laitoin ärsyttävää musiikkia. elikkä vaikutti negatiivisesti muihin.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? olisin voinut olla vähän rauhallisempi ja ei olisi pitänyt pistää musiikkia

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? heti kun sain bännit niin tajusin että menetin laaddukkaan roolipeli servun ja kaverini sanoi siitä myös ja koska sain bännit tajusin että ei kannatta hankkia sinne millään tavalla bännejä enää uudestaan

Mitä tuot Farssille? hyviä hetkiä ja mukavaa energiaa koska olen sosiaalinen

Vapaa sana toivottavasti opin virheistäni

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
Miltä palvelimelta olet käynyt hakemassa lisää roolipelikokemusta Farssille saamiesi bannien jälkeen?
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Hei,

olet saanut bännisi 30.12.2023.
Kuinka olet näin lyhyessä ajassa ehtinyt haalia kokemusta muilta palvelimilta, kuten bänniviestissä kehotettiin?

Noin tunnin peliaikasi aikana Farssilla, ehdit kerätä itsellesi kourallisen erinäisiä varoituksia sekä huomautuksia ja lopulta bannit ala-arvoisesta roolipelillisestä suoriutumisestasi johtuen.
Miten vakuutat Farssin adminit siitä, että tapasi ovat merkittävästi parantuneet viimekerrasta?
 

arvid11

Uusi käyttäjä
2 Tammikuu 2024
11
0
1
minusta tuntuu että olen väheemmän hökäle koska pelasin kaverin kanssa ja ne auttoivat minunkanssani ja auttoivat ymmärtämään miten olen vähemmän hökäle mutta olet oikeassa että tässä on ollut lyhyt aika mutta minusta tuntuu että olen vain niinkun oppinut paremmin ehkä näppäimien kanssa on hiomista koska farssi on erilainen kuin muut servut ja tajusin että oli virhe hankkia bännit hökäläinnillä.
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
293
107
43
kemi
Morjensta!

Minkälaista roolipeli hahmoa meinaat pelata mikäli pääset takaisin palvelimelle. Mikä olisi hahmon tarina? Millainen olisi hahmosi persoona? Mitä se tekisi? Menisikö hän johonkin töihin? Millaista roolipeliä hahmosi antaisi kanssapelaajille?
 

arvid11

Uusi käyttäjä
2 Tammikuu 2024
11
0
1
sellainen normi hahmo tekisi töitä ja yrittäisi olla kaukana rikoksista ja olisi hahmo rento hauska rauhallisempi kuin viimmeksi yrittäisi muutakin kuin työkkäri töitä esim korjaamoille tai tuunaamoille koska hahmon intohimo on autoissa ja muille pelaajille esim jos joku uusi tulee servulle yritän antaa kaikki hyvät vinkit että miten voisi hankkia rahaa olla ilman ongelmia poliiseilta ja jne
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Alla on listattuna liuta erinäisiä termejä. Tehtävänäsi on kattavasti omin sanoin kuvailla, miten mitäkin termiä FarssiRP:n sääntöjen mukaan tulkitaan.
Selitä seuraavat termit;
-RDM​
-VDM​
-FailRP​
-OOC​
-Metagaming​
Kerro lisäksi, miksi rasismin vastaiset säännöt ovat olemassa palvelimella sekä mistä syistä ne ovat tärkeitä sääntöjä?
 

arvid11

Uusi käyttäjä
2 Tammikuu 2024
11
0
1
RDM on tappamista ilman hyvää roolipeliin liittyvää syytä VDM on sitä jos ihmiset käyttää autoa aseena Failrp teet jotain missä oikeassa elämässä et selviäisi mutta jostain syystä selvisit servulla ja et kuole tai jatkaisi vain OOC on kun puhut esim glicheistä tai bugaa tai servu mikki jne et käytä roolipeli kieltä Metagaming hankkia tietoa muualta kuin rpstä ja käyttää sitä hyväksi esim discord puhelussa streameista tai muusta mistä näkee tälläistä rasismia vastaiset säännö ovat palvelimella koska se on kunnian loukkaus muita kohtaan ihan sama millä tavalla olet rasisti se on loukkaavaa ja on se kivempi pelata rptä missä kaikki ei huuda rasista läppää tai muuten vaa tyhmii sanoi
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
293
107
43
kemi
Hei!

Kertoisitko laajemmin miksi haluaisit takaisin farssirp palvelimelle pelaamaan? Mikä täällä on erityisesti sellaista minkä takia haluat roolipelata juuri meillä farssilla? Kerro vähintään 6kpl syytä minkä takia sinut tulisi päästää takaisin.
 

arvid11

Uusi käyttäjä
2 Tammikuu 2024
11
0
1
    1. tämä ei ole niin hökäle servu kuin esim unity.
    2. yhteisö farssilla on suomi roolipeli palvelimista paras.
    3. adminit on hyviä eikä högiksiä.
    4. tämä on realistisin servu myös koska poliisit on hyviä ja yleensä kaikki on asiallisia.
    5. Kaverini sanoi että se on hänen mielestä laadukas ja hyvä .
    6. farsilla ei ryöstetä niin useasti tai tapeta yms..
    7. katsoin farssi rpn streamereita ja niissäkin servu näytti laadukkaalle ja kivalle.


 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
  1. Kaverini sanoi että se on hänen mielestä laadukas ja hyvä
Mikä on laadukas ja hyvä? Syy päästää sinut takaisin? Palvelin? Mun musiikkimaku? Ketterän ulkonäkö? Planeettojen asento?

Kerropa nyt kattavasti uudet syyt miksi sinut tulisi päästää palvelimelle takaisin äläkä listaa asioita joilla nuolla admineiden perseitä.
 

arvid11

Uusi käyttäjä
2 Tammikuu 2024
11
0
1
Tässä on uudet 6 syytä miksi haluan farssille
  1. Täälä on rahan tekeminen vaikeampaa että se on paljon motivoimampaa että jää tekemistä joka pelikerralle.
  2. Farssilla kaikki on vaikeampaa saavuttaa kuin useammilla servereillä ja minä itse tykkään siitä.
  3. Kaikki on farssilla enemmän ystävällisiä.
  4. Farssi ei ole täynnä samppeja ja högigsiä.
  5. Jos saisin ub yrittäisin edes panostaa hahmoni tekemiseen ja sen taustaan koska farssilla se on vissiin aika hyvä jos sinulla on hahmollesi hyvä tausta.
  6. Haluaisin yrittää että riittääkö minun roolipelitasoni farssille takaisin koska uskon että en olisi niin tyhmä ja hökäle.
 

Eli4sK

Uusi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
23 Toukokuu 2020
20
16
3
Kysymys oli, miksi sinut pitäisi päästää takaisin palvelimelle. Eikä miksi haluat takaisin. Kun kerrot ettei servulla ole "samppeja ja högiksisä" ei kerro miksi sinut pitäisi päästää takaisin. Joten keksippäs niitä syitä, miksi sinut pitäisi päästää takaisin farssille.
 

arvid11

Uusi käyttäjä
2 Tammikuu 2024
11
0
1
1.olen hauska kaveri
2.olisin merkillinen jäsen farssilla
3.en ole samppi
4.Toisin servulle asiallisen työn raatajan
5.Tuon farssille tekemistä ja hyviä hetkiä
6.olisin sielä paljon ja tekisin kavereita
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
118
86
28
30
Käytät aika paljon sun tekstissä sanoja: Samppi & Högis. Nää ei ihan kauheesti puhu sun puolesta että oisit tulossa roolipelaamaan tonne servulle vaan perseilemään kavereittes kanssa.

Mä en ainekaan oo vakuuttunu mistään noista sun myyntipuheistas millä koitat päästä pelaamaan Farssille takasin.
Koitappa vakuuttaa mut siitä että olen väärässä sun suhteen.
 

arvid11

Uusi käyttäjä
2 Tammikuu 2024
11
0
1
aika vaikea perseillä jos heti saa bännit. ja kavereillani on edistyneet hahmot ja ovat pelanneet monta tuntia ja ovat edistyneet rahallisesti, joten en usko että kaverini haluavat perseillä tai saada bännejä. ja pakko sanoa ainut ehkä mielenkiitoinen servu, jossa pitää kunnolla käyttää tunteja että edistyy.
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
293
107
43
kemi
Kuten ylenpänä on mainittu niin, kerro nyt oikeasti kunnon syy miksi sinut tulisi päästää takaisin.
ilman että mainitset kavereitasi tai sanoja samppi ja högis.
Kerro itsestäsi miksi SINUT tulisi päästää takaisin.
Meitä ei kiinosta sinun kaverisi tekemiset tai sanomiset vaan sinun oma mielipide ja tekemiset!
Vaadin laajenpia vastauksia kuin muutaman sanan pituisia.

Kiitos
 

arvid11

Uusi käyttäjä
2 Tammikuu 2024
11
0
1
varmistan ymmärtäneeni että tein virheen enkä enään ikinä tekisi mitää samankaltaista.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.