Unban hakemus - Taala - 110000147702282

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

taala

Uusi käyttäjä
4 Heinäkuu 2023
1
0
1
Käyttäjänimi: taala

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Taala
Steam HexID: 110000147702282
Koska sait bännit: En muista milloin sain bännit, luultavasti 2023 loppu päässä.
Steamprofiilin linkki:
https://steamcommunity.com/profiles/76561199158796930/

Bännien syy: Modmenu ⚫

Mitä tapahtui? Olin tulossa palvelimelle normaalisti pelaamaan, tämän jälkeen lähdin pois palvelimelta koska oli yö. Sittenkun aamulla koitin tulla takaisin pelaamaan niin olin saanut bännit Modmenun käytöstä.

Miksi näin tapahtui? Minulla oli jäänyt loadout.rpf tiedosto FiveM Applicationdataan.

Miksi luulet saaneesi bannit? Koska minulta löytyi loadout tiedosto FiveM Applicationdatasta, ja jokin ac olisi detectannut tai admini huomannut että minulla sellainen löytyy. Loadout ei ollut tarkoituksella tiedostoissani.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Ei millään lailla.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisin voinut poistaa loadout.rpf filen, ennenkun astun palvelimelle. Ja olisin tullut aikaisemmin puhumaan tästä asiasta.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? En ole kiinostunut mitenkään pelin sisäisistä huijaus asioista, haluaisin päästä vaan roolipelaamaan jonnekkin kunnolliselle palvelimelle.

Mitä tuot Farssille? Tuon farssille kokeneen roolipelaajan, joka etsii uutta palvelinta jolla voisi pelata.

Vapaa sana Tarkoituksena oli poistaa loadout tiedosto, mutta jostain syystä yönaikana tämä oli jäänyt päälle.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,112
113
Hei.
Emme kaipaa modaajia, hakemus hylätty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.