Unban hakemus - tatu - 11000013ebf2d3c

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Tatutz

Uusi käyttäjä
16 Heinäkuu 2022
29
2
3
Käyttäjänimi: Tatutz

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: tatu
Steam HexID: 11000013ebf2d3c
Koska sait bännit: 25 Marraskuu 2023
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/focusbytheway/

Bännien syy: Alhainen roolipelintaso, toksinen käyttäytyminen kanssa pelaajia kohtaan. Ruumiille huutelu jne

Mitä tapahtui? Tilanne eteni siten, että jouduimme pitkään tulitaisteluun MC Mayhemien kanssa saarella. Ampumavälikohtaus päättyi siihen, että MC Mayhemit hävisivät tulitaistelun, minkä jälkeen menin vielä purkamaan raivoani kyseisiä henkilöitä kohtaan sanallisesti.

Miksi näin tapahtui? Näin tapahtui koska koin tarpeelliseksi roolipelata tilanteen, jossa hahmollani Pablolla keittää yli. Ajattelin tilanteen aikaan sen olevan hyvä lisäys roolipelitilanteeseen, vaikka näin ei tosiasiassa ollut. Hahmoni sai tarpeekseen Mayhemeista ja päätti antaa heille opetuksen kovan kouran kautta. Näin asian niin, että muut tilanteessa mukana olleet henkilöt ymmärtäisivät, että kyse on pelkästä roolipelista ja että yritin parhaani mukaan parantaa kaikkien roolipelikokemusta.

Miksi luulet saaneesi bannit? Luulen saaneeni bännit sen takia, että menin sanallisesti purkamaan kiukkuani MC Mayhemeita kohtaan ja haukkumaan heitä koiriksi ja tajusin vasta jälkikäteen, että se oli esimerkki alhaisesta roolipelitasosta, eikä se edistänyt mielestäni roolipelitilannetta millään tavalla.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Uskon että toksinen käyttäytymiseni harmitti henkilöitä koska he olivat jo valmiiksi varmasti ärsyyntyneitä ampumavälikohtauksen lopputuloksesta ja siitä, että sopimaton huulenheittoni riisti heidän hermojaan.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisin voinut toimia tilanteessa eri tavalla esimerkiksi päättämällä roolipelitilanteen asianmukaisesti tai ollut vain hiljaa. Vaihtoehtoja oli monia, mutta tein virheen ja valitsin vaihtoehdoista huonoimman

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Aion pitää huolen siitä, että en rupea huutelemaan toisille roolipelaajille aggressiiviseen sävyyn tai muuten suututtaa heitä ja aion myös varmistaa, että jos ja kun joudun samanlaiseen roolipelitilanteeseen tulevaisuudessa, kaikki roolipelitilanteeseen osalliset tajuavat, että kyse on vain roolipelistä. Jos saan uuden mahdollisuuden, aion välttää kaikenlaista sanallista kanssakäymistä joka voi loukata henkilöitä. Tavoitteeni on varmistaa, että kaikilla on hauskaa ja että en vahingossakaan aiheuta muille henkistä harmia roolipelin ulkopuolella. Muiden ihmisten roolipelihahmoille kettuillessa aion varmistaa, että kaikki tajuavat sen olevan roolipeliä ja uskon, että pienimuotoinen kettuilu voi parantaa roolipeliä, kunhan ei mene liian pitkälle loukkaamalla toisia oikeasti.

Mitä tuot Farssille? Pyrin kehittämään roolipelitaitojani ja tuomaan farssille laadukasta roolipeliä ja hauskoja tilanteita kaikille osapuolisille.

Vapaa sana Aikomukseni ei ollut missään vaiheessa oikeasti loukata ketään, vaan koin asian pelkkänä roolipelin sisäisenä keljuiluna, joka tuli Pablon suusta. Minulla ei ole oikeasti minkäänlaista riitaa eikä erimielisyyksiä kenenkään kanssa roolipelin ulkopuolella.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Tatutz

Uusi käyttäjä
16 Heinäkuu 2022
29
2
3
Aion roolipelata ahkeraa meksikolaista työmiestä, joka toisinaan tekee rikoksia elättääkseen itsensä. Aikomukseni on roolipelata osallistumalla paitsi rikoksiin myös arkipäivän askareisiin, enkä pelkästään ammu toisia. Aion tuoda merkityksellisyyttä roolipeliin tekemällä hahmostani muistettavan ympäri kaupunkia, niin että Pablo tunnetaan muutenkin kuin vain pyssysankarina
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
307
63
Suomen Ateena
Miten toteutat tämän? Menetkö töihin? vai miten toimit? Minkälaisia töitä meinasit tehdä ja miten se näkyy muille ihmisille?
 

Tatutz

Uusi käyttäjä
16 Heinäkuu 2022
29
2
3
Aion hakea mekaanikoksi tai taksikuskiksi ja pitää huolen siitä, että Pablo nähdään luotettavana henkilönä johon voi turvautua aina tarvittaessa.
 
Viimeksi muokattu:

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
307
63
Suomen Ateena
Miten meinaat saada hahmosi luotettavaksi kun hän on aikaisemmin käyttäytynyt miten on käyttäytynyt? Räkimällä asiakkaiden päälle?
 

Tatutz

Uusi käyttäjä
16 Heinäkuu 2022
29
2
3
Aion osoittaa kaikille, että Pabloon voi luottaa tekemällä ahkerasti töitä ja tekemällä hommat, joita Pablolta pyydetään. Jos Pablo lupautuu tekemään työkeikkaa, sen hän myös tekee. Näin aion ansaita hahmolleni muiden luottamuksen. Siihen menee varmasti aikaa, mutta aion tehdä kaikkeni sen eteen, että Pabloon luotetaan ja pidetään mukavana rehtinä heppuna.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
307
63
Suomen Ateena
Moikka,

Edellisessä unban hakemuksessa kirjoitit seuraavaa:

Hahmoni olisi meksikolainen juntti jolla olisi veli. Hänen (Hahmoni) nimensä olisi Rodrigo Andreas Santos ja veljen nimi olisi Kake Andreas Santos. Pojat olivat velkaa huumeliigalle jonka seuraamuksina he karkasivat muille maille ja päätyivät siihen lopputulokseen, että Farssistaanian kaupunki olisi heille mainio paikka. Pojat ovat iso osa 420 kulttuuria ja pössyttelevät mielellään missä vaan milloin vaan. Veljekset haluaisivat että kannabis olisi laillista joten he protestoi sitä vastaan ja tekisi mitä tahansa, että kannabiksesta vain tulisi laillista.
Miten tämä on toteutunut? Minun käsitys on se että olet ammuskellut ympäriinsä menemään ja muuten hahmoa hirveämmin näkynyt muissa merkeissä mm. protestoimassa.

Joten vakuuta minut että tämä sinun tekstisi ei ole vaan oikotie unbanneihin vaan että meinaat oikeasti toteuttaa sen suunnitelman.
 

Tatutz

Uusi käyttäjä
16 Heinäkuu 2022
29
2
3
Kun Pablo tuli kaupunkiin hän myi huumeita jengille. Myyminen onnistui hyvin koska hän omasi hyvät taidot meksikosta, mutta eräs päivä Pablo oli lähellä joutua poliisien nappaamaksi. Pablo ymmärsi, ettei kannabiksen myynti ollut riskin arvoista. Hän myös päätti lopettaa kannabiksen käytön joten hän päätti mennä katkolle ja hän raitistui kokonaan. Sen koomin Pabloa ei olla nähty missään kannabis protesteissa.
 

Tatutz

Uusi käyttäjä
16 Heinäkuu 2022
29
2
3
Väkivalta on ollut iso osa roolipeliäni sen takia, koska ajattelin että roolipelaamisesta tulisi jännittävämpää. Väkivalta on tuonut enimmäkseen jännittäviä ja hauskoja roolipelikokemuksia esim. takaa-ajoja ja ampumisia palvelimelle. Hahmoni on myös kotoisin Meksikosta, joten ajattelin että väkivaltainen roolipelaaminen tekisi hahmostani uskottavamman, kun miettii hänen taustojaan.
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Kerro minulle 12 mainiota syytä miksi meidän suorastaan täytyy saada sinut takaisin palvelimelle.
 

Tatutz

Uusi käyttäjä
16 Heinäkuu 2022
29
2
3
1. Jos saan unbannit, aion tuoda palvelimelle laadukasta roolipeliä ja hauskoja roolipelikokemuksia muille roolipelaajille.
2. Roolipeliyhteisöstä tulee monipuolisempi, jos pääsen takaisin palvelimelle pelaamaan.
3. Olen sijoittanut farssiRP:hen rahaa tukeakseni palvelinta ja tehdäkseni muiden pelikokemuksista parempia
4. Olen monipuolinen persoona, minkä ansiosta syntyy varmasti monia hauskoja roolipelitilanteita.
5. Minulla on paljon kokemusta roolipelistä 6. Olen aktiivinen roolipelaaja ja aion varmistaa, että palvelimella on aina jotain toimintaa.
7.Palvelutöihin saadaan ainakin yksi työntekijä lisää, kun pääsen takaisin palvelimelle, mikä johtaa siihen, että palveluiden laatu paranee entisestään palvelimella.
8. Rikollisuutta suorittaessani poliisit saisivat enemmän tekemistä ja kokeneen vastapuolen tilanteeseen
9. Olen uskollinen FarssiRP- serverin roolipelaaja.
10. Autan uusia pelaajia joilla on vaikeuksia roolipelin kanssa, mikä myös tekee hahmostani luotettavan ja parantaa FarssiRP:n mainetta.
11. Uskon kehittäväni farssirp:n yleistä roolipelitasoa osallistumalla laadukkaaseen roolipeliin muiden roolipelaajien kanssa.
12. Olen ollut tähänkin asti aktiivinen pelaaja farssilla ja vaikka olen bänneillä, olen silti luotettava useamman pelaajan keskuudessa ja olen varma, että ansaitsen vielä luotettavan henkilön maineen Farssilla ja teen kaikkeni tehdäkseni roolipelistä Farssilla reilumpaa.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
307
63
Suomen Ateena
Miten toimisit seuraavissa skenaarioissa:

Kuulet jengitoverisi rikkovan palvelun sääntöjä ja hyötyisit itsekkin siitä pelatessasi, teetkö henkilöstä ilmoituksen admineille vai oletko hiljaa?

Pelikaverisi kertoo sinulle bugista jolla saa abusattua aseita palvelimelle, teetkö asiasta bugi ilmoituksen vai hyödynnätkö bugia maksimaalisen hyödyn saamiseksi?

Olet discordissa kavereidesi kanssa, kuulet että kaverisi kertoo toiselle että saari vilkkuu suoraan tai kiertoilmaisulla (esimerkiksi sanomalla koodi vilkkuva). Miten toimit, menetkö palvelimelle heidän mukaansa ampumaan vai ilmoitatko että kyseinen toiminta ei ole sallittua ja tekisit ilmoituksen admineille?

Vastaa näihin siten että mitä oikeasti tekisit tilanteessa, ei siten että miten se sääntöjen puitteissa menisi.
 

Tatutz

Uusi käyttäjä
16 Heinäkuu 2022
29
2
3
Jos kuulen jengitoverini rikkovan sääntöjä, teen siitä heti ilmoituksen admineille, sillä olen ymmärtänyt jo tässä vaiheessa että väliaikainen hyötyi ei ole bännien arvoista, eikä huijaaminen loppupelissä tee roolipelistä hauskempaa. Jos pelikaverini kertoo minulle bugista jolla saa abusattua aseita, teen bugi-ilmoituksen, koska melkein kaikki bugista tahalleen hyötyvät jäävät varmasti kiinni, enkä halua bugeja hyödyntämällä saada hyötyä. Ilmoitan admineille, että kaverini harrastavat vilppiä, jos he rikkovat sääntöjä. Vaikka kavereiden ilmiantaminen ei ole oikein, enkä halua joutua ongelmiin sen takia että kaverit haluavat päästä ampumaan
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
307
63
Suomen Ateena
Miksi luulet saaneesi bannit? Luulen saaneeni bännit sen takia, että menin sanallisesti purkamaan kiukkuani MC Mayhemeita kohtaan ja haukkumaan heitä koiriksi ja tajusin vasta jälkikäteen, että se oli esimerkki alhaisesta roolipelitasosta, eikä se edistänyt mielestäni roolipelitilannetta millään tavalla.
Oliko tämä sinun huutelusi osoitettu pelaajalle vai hahmolle? Mikäli hahmolle, miten se roolipelissä hyödyttää mitään?

Kerro 10 asiaa joilla jatkossa varmistat että käyttäytymisesi on jatkossa vaaditulla tasolla.
 

Tatutz

Uusi käyttäjä
16 Heinäkuu 2022
29
2
3
Huuteluni oli osoitettu hahmolle ja ajattelin, että se edistäisi roolipeliä sillä ampumiset ovat stressaavia tilanteita ja Pablo purki kiukkuaan ja stressiään huutelulla



1. Pyrin säilyttämään malttini stressaavissakin tilanteissa, mutta jos käytökseni alkaa muuttumaan epäkunnioittavaksi, pyrin tilanteesta pois.
2. Varmistan, että en huutele kellekään enää, roolipeliä tai ei, sillä olen huomannut että se ei paranna roolipeliä millään lailla
3. En mene serverille ärsyyntyneenä
4. Mietin miltä se tuntuisi jos minulle sanottaisiin jotaan mitä olisin sanomassa.
5.Roolipelaan kunnolla tästä lähtien, enkä tee mitään, mikä ei edistä roolipeliä
6. Mietin, että sanoisinko samalla tavalla oikeassa elämässä jollekkin.
7. Mietin, voiko tästä tulla bännit ennen kuin teen jotain. Jos voi, ymmärrän että niin ei vaan tehdä
8. En tee enkä sano mitään toksista, että kellekään ei tule paha mieli
9. En sano mitään edes etäisesti toksista kenellekkään
10. Jos tapan saarella esimerkiksi jonkun, en sano mitään mikä ei edistä roolipeliä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

bessicec

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
15 Kesäkuu 2020
59
29
18
Miten palvelinta voitaisiin viedä eteenpäin niin että te roolipelaisitte muuallakin kuin saarella?
 

Tatutz

Uusi käyttäjä
16 Heinäkuu 2022
29
2
3
jengiläisen näkökulmasta olisi kiva, että pystyttäisiin tekemään oikeasti pääsaarella rikollisuutta, mutta poliisit ovat siellä harvassa. Tuntuu myös, ettei ylläpito tykkää siitä, että jengit tekevät rikollisuutta pääsaarella, koska joka kerta on jotain tehty väärin ja sanktioita tulee, vaikka ampumistilanteet yleensä aloittaa virkavalta.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
307
63
Suomen Ateena
jengiläisen näkökulmasta olisi kiva, että pystyttäisiin tekemään oikeasti pääsaarella rikollisuutta, mutta poliisit ovat siellä harvassa. Tuntuu myös, ettei ylläpito tykkää siitä, että jengit tekevät rikollisuutta pääsaarella, koska joka kerta on jotain tehty väärin ja sanktioita tulee, vaikka ampumistilanteet yleensä aloittaa virkavalta.
Ylläpito ei kiellä "rikollisuutta" vaan se ylenpalttinen ammuskelu ilman mitään järkevää roolipelillistä syytä on se syy miksi siihen puututaan. Muista myös se että ylläpidon jäseniä pelaa palvelimella, jos he hahmoillaan puuttuu tilanteisiin niin se ei tarkoita sitä että he "adminoivat" vaan he pelaavat sitä omaa hahmoaan. Ja miksi poliisit on harvassa on syy juurikin siinä että rikollisuutta ei harrasteta tarpeeksi. Ei myydä huumeita silloin kun ne on vuorossa tai ryöstetä NPC-kämppiä tms.

Kuvaile useampi roolipelitilanne mistä syystä olet itse päätynyt käyttämään asetta pääsaarella. Haluan tietää mistä ja miksi ne tilanteet ovat alkaneet.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.