Unban hakemus - testonalle007 - 11000015cdd4a8d (Hex)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

testonalle007

Uusi käyttäjä
23 Heinäkuu 2023
6
0
1
Käyttäjänimi: testonalle007

Steam nimi: testonalle007
Steam HexID: 11000015cdd4a8d (Hex)
Koska sait bännit: 11 Joulukuu 2022
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199518272141/

Bännien syy: inulla on porttikielto. Syy: Sääntö 2.3 - Roolipelin on tarkoitus olla hauskaa, joten kyseenalaisilla asioilla roolipelaaminen on kiellettyä. Kyseenalaisiin aiheisiin kuuluu, mutta ei rajoitu: raiskaukset, seksuaalinen ahdistelu, terroriteot. ⚫

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: en ole itse noita bännejä hankkinut vain minun veljeni ja kysyin häneltä että miten sä oot saanu bännit tänne nii se sano et kuulemma ollut unicornilla ja en tiedä siitä enempään

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

bessicec

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
15 Kesäkuu 2020
59
29
18
Moikka!
Alotetaan tää kysymällä nytte nää kaks kysymystä alkuun.

-Miten jatkossa varmistat että veljesi ei pääse pelaamaan sinun käyttäjällä?

-Minkälaista hahmoa alkaisist pelaamaan mikäli pääsisit takaisin palvelimelle?
 

testonalle007

Uusi käyttäjä
23 Heinäkuu 2023
6
0
1
Alotetaan tää kysymällä nytte nää kaks kysymystä alkuun.

-Miten jatkossa varmistat että veljesi ei pääse pelaamaan sinun käyttäjällä? mä vetäsen siltä leuan solmuu ja potkasen päähän jos kosekee ei vaiskaa mutta hän on nyt myynyt oman koneensa ja ei käy tällä enään kun muutti pois kotolta

-Minkälaista hahmoa alkaisist pelaamaan mikäli pääsisit takaisin palvelimelle? reino ruoppo hän on 77 vuotias pappa joka tykkää moottori pyöristä ja tykkää viskistä ja juomisesta!. ja hän osaa käyttäytyä selvinpäin mutta kännissä hänestä tulee sekopää.
 

TheTopeli

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Mekaanikko
Vanhempi jäsen
3 Kesäkuu 2019
53
37
18
23
www.twitch.tv
Morjesta ja aurinkoista päivää!

Mie haluaisin kuulla sinulta 5 rakentavaa syytä miksi meidän pitäisi päästää sinut takaisin palvelimelle pelaamaan! :)
 
Viimeksi muokattu:

testonalle007

Uusi käyttäjä
23 Heinäkuu 2023
6
0
1
hmm olen todella asiallinen ja tykkään roolipelata oikeudenmukaisesti eli en ajele miten sattuu ja olen kuullut paljon hyvää serveristänne ja kiinostaisi tulla katsomaan minkälaista rpeetä teiltä saisi irti ja se että minä saisin kokemusta mutta teen muillekkin hyviä tilanteita. eikuin aaa 5 rakentavaa minulla on paljon kokemusta eri servereistä ja nykyään en pelaile edes muuta kuin roolipeliä ja haluaisin löytää jonkun todella aidon serverin jossa minulla olisi hauskaa ja myös muilla ja jossa ei ole ahdasmielistä porukkaa.
 

TheTopeli

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Mekaanikko
Vanhempi jäsen
3 Kesäkuu 2019
53
37
18
23
www.twitch.tv
Ja kerrotko vielä mulle millä servereillä olet pelaillut ja minkälaisilla hahmoilla? :)
 

testonalle007

Uusi käyttäjä
23 Heinäkuu 2023
6
0
1
olen pelaillu pkrpee pkool lähelle 300h pappana ja nordicialla joku 30h pappaa kun en ole kerennyt siellä kauaan oleskelemaan
westcoast ja siel olen rpeettänyt samua duuosta ja myös unkkaa duosta kyllä olen monia hahmoja roolipelannut ja monella eri kaupungeilla.
ja anteeksi vielä kun kestää vastata mutta kun en katso tätä useasti jos olisi mahdollista saada yv dceeseen että olette vastannut niiin olisi mukavaa
 

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
632
173
43
Siirretty käsittelyä 2vk eteenpäin, tuli kyselemään unbännejä discord voippiin.

Käsittelyä jatketaan 16.10.2023
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Hakemuksen käsittely jatkuu.

Pohdi omin sanoin ja kattavasti, miksi tuo sääntö 2.3 on olemassa, miksi säännössä listattuja asioita ei ole hyväksyttävää toteuttaa palvelimella ja miten säännön noudattamatta jättäminen voi vaikuttaa kanssapelaajiin.

Ja kertauksena vielä sääntö kokonaisuudessaan:
  • Sääntö 2.3 - Roolipelin on tarkoitus olla hauskaa, joten kyseenalaisilla asioilla roolipelaaminen on kiellettyä. Kyseenalaisiin aiheisiin kuuluu, mutta ei rajoitu: raiskaukset, seksuaalinen ahdistelu, terroriteot.
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Hei,

Olette saaneet porttikiellon syystä "muilla palvelimilla modaaminen", johon Farssilla suhtaudutaan samoin, kuin olisit modannut meidän palvelimellamme. Tästä syystä hakemus on hylätty, emme kaipaa modaajia palvelimelle.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.