Unban hakemus - tinoterio70 - 11000013B2270CA

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Timppa Teriö

Uusi käyttäjä
27 Elokuu 2019
15
4
3
Käyttäjänimi: Timppa Teriö

Steam nimi: tinoterio70
Steam HexID: 11000013B2270CA
Koska sait bännit: 1 Syyskuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198952378570/

Bännien syy: En reakoinut aseistettuun mieheen ja loppujen lopuksi poistuin palvelimelta..

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Noh tuota sain banaanit siks koska en osannut pelata tilannetta, yhtään yms siinä kävi niin muistaakseni että 2 miestä tuli auto kaupalle kun yritin myyä autoani toiselle kaverille sit siin tuli joku sählinki ja sit löin niitä muistaakseni pampulla ja sit se laitto mut samaa aikaa käsi rautoihin sit en totellu niitten käskyjä ku rupes vituttaa ku piti huutaa kokoajan ja olen tässä nyt toisessa kaupungissa pelannut ja ymmärrän pelin säännöt nytten kunnolla ja hyvin oisi mukava päästä farssille takaisin kun siellä on hyviä ihmisiä.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Tipson90

God Of The Underworld
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
119
43
28
Päivää Timppa

Kertoisitko miten kyseinen tilanne olisi pitänyt pelata.
 

Timppa Teriö

Uusi käyttäjä
27 Elokuu 2019
15
4
3
Morjesta, minun olisi ´pitänyt noudattaa kyseisen henkilön käskyjä koska hän uhkasi aseella ja en ois saanut lähteä serveriltä pois.
 

Tipson90

God Of The Underworld
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
119
43
28
Oliko sinulla pamppu kädessä kun kaksi ryöstäjää rupesivat osoittamaan aseella?
 

Tipson90

God Of The Underworld
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
119
43
28
Eli teit tietoisesti tilanteen että rupeat hakkamaan ryöstäjiä vaikka tiedät hyvin serverin säännöt.
 

Timppa Teriö

Uusi käyttäjä
27 Elokuu 2019
15
4
3
taiku niil ei ollut viel asetta ku otin pampun käteen ja sit ne otti aseet ja sit käski nostaa kädet ylös ja sit löin toista päähän ja se laitto rautoihin mut
 

Timppa Teriö

Uusi käyttäjä
27 Elokuu 2019
15
4
3
Toimin näin koska rupesi ärsyttämään se tilanne muutenkin ja Nyt kun olen ymmärtänyt miten rpttetään kunnolla sun muuta niin tälläistä ei enään koskaan tapahdu!!
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,225
1
1,115
113
"olen ymmärtänyt miten rpttetään kunnolla sun muuta"
Panostappa nyt hieman.
 

Timppa Teriö

Uusi käyttäjä
27 Elokuu 2019
15
4
3
oon valmis tulemaan takaisin kaupunkiin. JOO en ollu mikään mahtavin rpttäjä ennenku sain banaanit mut sillon en viel ymmärtäny et ei puhuta irl jutuista yhtään nyt ku olen toisessa kaupngissa viettänyt aikaa ja saanu rpttää niin olen oppinut kuinka rpttää jokainen tilanne enkä aijo poistua palvelimelta jos on joku tilanne päällä!
 

Timppa Teriö

Uusi käyttäjä
27 Elokuu 2019
15
4
3
roolipelataan kunnolla siten että pelataan niin sanotusti irl elämää mutta pelissä joten irl juttuja ei niin sanotusti ole.
 

Timppa Teriö

Uusi käyttäjä
27 Elokuu 2019
15
4
3
Miten roolipelataan kunnolla? Noh Pelataan sääntöjen mukaisesti ja noudatetaan niitä eikä perseillä olen ollut nyt noin 300h toisessa kaupungissa ja tullut hyvin selväksi kuinka rpttetään ja missäkin tilanteessa ja tarkoitus ois saaha mukavia rp hetkiä kavereitten kanssa eikä pilata kaikkien rp kokemusta! ja pitää lukea säännöt ja pelata niitä noudattamalla ja rpttää erillaisten persoonien kanssa tilanteet siten että kaikilla on hyvä ja hauska olo sillä hetkellä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.