Unban hakemus - TomasVeturi - 11000013fe49716

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Wein

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
11 Kesäkuu 2021
81
73
18
Käyttäjänimi: Wein

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: TomasVeturi
Steam HexID: 11000013fe49716
Koska sait bännit: 17 Maaliskuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199032211222/

Bännien syy: Jatkuva harmaalla alueella pelaaminen

Mitä tapahtui? Pelasin serverillä ilman kenkiä/jalkoja koska en huomannut niiden puuttuvan kun olin ottanut vaatekaupasta tallennetun asun.

Miksi näin tapahtui? kävin vaatekaupassa hakemassa tallennetun asun josta oli poistettu kengät. kengät oli poistettu vaatekaupasta sen takia kun olivat merkkivaate, en tätä silloin huomannut että kengät puuttuivat, vasta saarella huomasin kun kaveri huomautti asiasta.

Miksi luulet saaneesi bannit? Jatkuva harmaalla alueella pelaaminen. Pelasin serverillä ilman kenkiä vahingossa koska en huomannut kenkieni puuttuvan. Aikasemmin kun tallensin asuni oli sillä kengät jalassa mutta tämän fivem uudistuksen myötä että servereillä ei saa olla irl merkkisiä vaatteita poistettiin hahmoni kengät vaatekaupasta (Kenkien lokero oli 135 ja väri oli 4). pelaaja ilmoituksessa sanottiin myös että olisin hyödyntänyt jotakin bugia mutta näinhän se ei todellakaan ole. aseen modeli oli samassa kohdassa missä se on aina normaalistikkin.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin?

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? olisi pitänyt olla tarkkaavaisempi ja katsoa että kengät puuttuvat

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? katsomalla että kaikki vaatekappaleet on tallessa kun valitsen tallennetun asun. enkä hae jokaisessa tilanteessa maximaalista hyötyä.

Mitä tuot Farssille? tuon farssille hyviä ja hauskoja roolipeli tilanteita. sekä aktiivisen pelaajan.

Vapaa sana haluan farssille takaisin koska siellä pelaa monta minun ystävääni ja palvelimella on hauska viettää heidän kanssa aikaa ja luoda hyviä tilanteita.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

ckuppi

Uusi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Sin of Ink
FarssiRP-Sin of Ink Hallinto
6 Syyskuu 2022
17
4
3
Hei!
Miten roolipelihahmosi hyötyy tilanteessa, jossa hän on ampumavälikohtauksessa ilman kenkiä? Millä tavalla mielestäsi tällainen toiminta vaikuttaa kanssapelaajien roolipelitilanteeseen ja kokemukseen?

Kertoisitko muutamia lauseita käyttäen hyvän roolipelitilanteen? Aiheena ampumatilanne saarella.
 

Wein

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
11 Kesäkuu 2021
81
73
18
Moikka. Hyödyn kenkien pois otosta sillä että aseeni modeli tippuu hieman alaspäin jolloin crosshairini on korkeammalla kuin aseeni ironsight joka vaikuttaa siihen että sillä on helpompi ampua. Kanssapelaajiin se vaikuttaa siten että se voi pilata heidän immersionsa jos juoksen keskellä metsää ilman kenkiä. Sekä se on epäreilua taistella vastustajaa vastaa joka käyttää tuommoista mekaniikkaa hyväkseen.

Jengiläinen tulee saarelle yksin jossa hän huomaa 5 vihollista. Hän kunnioittaa elämäänsä tajutessaan olevansa alakynnessä ja päättää antautua. Toinen osapuoli huomaa hänet kädet ylhäällä. He menevät hänen luokseen ja päättävät armahtaa hänet, vaihdossa elämästään he vievät häneltä tavaransa.
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Notelistasi on pidempi kuin nälkävuosi. Luettelehan meille 5 konkreettista toimea jolla saataisiin röpöttäminen loppumaan?
 

Wein

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
11 Kesäkuu 2021
81
73
18
1. Vähentämällä ampumista roolipelissä.
2. En hae jokaisessa tilanteessa maximaalista hyötyä.
3. alkaisin pelaamaan enemmän poliisi hahmoani.
4. vähentämällä/lopettamalla harmaalla alueella pelaamisen.
5. Pelaamalla sääntöjen mukaan.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
Kaikki puhuvat sinun jatkuvasta harmaalla alueella pelaamisestasi. Anna meille muutamia esimerkkejä, millaiset tilanteet pelaamisessasi ovat mielestäsi johtaneet tällaisen stereotyyppisen käsityksen muodostumiseen sinun pelitaktiikoistasi?
 

Wein

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
11 Kesäkuu 2021
81
73
18
1. Saatan joissain tilanteissa hyödyntää pelin mekaniikkoja tavalla, jotka ei välttämättä ole suoraan kiellettyjä. Esimerkiksi tuo kenkien pois otto josta sain pientä advantagea aseella ampumiseen.

2. Saatan myös etsiä porsaanreikiä säännöistä jotka sitten hyödyntävät minua pelissä.
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Miksi haluat jatkuvasti "liikkua tällä harmaalla alueella" ja etsiä niitä porsaanreikiä sekä ns. abuseja (ehkä hieman raju sanavalinta, mutta samaa kategoriaa)? Miksi haluaisimme palvelimellemme pelaajan, joka toimii ko. tavalla tavoitellakseen omaa hyötyä?
 

Wein

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
11 Kesäkuu 2021
81
73
18
Suurin osa "harmaalla alueella" pelaamisestani on johtunut siitä että olen nähnyt että joku muu tekee tällain ja ajatellut että se on ok tehdä itsekkin kerta siitä ei tule valitusta/sanomista. Jonka jälkeen siitä on jäänyt tapa ja olen pahoilani siitä. Mutta se, että pelasin ilman kenkiä, tapahtui vahingossa ja huomautuksen jälkeen ymmärsin virheeni.

Ymmärrän, että tällainen toiminta voi vaikuttaa pelikokemukseen negatiivisesti ja häiritä muiden pelaajien roolipeliä. Pyrin oppimaan virheistäni ja toimimaan jatkossa vastuullisemmin.

Olen aktiivinen pelaaja ja haluan viettää aikaa ystävieni kanssa palvelimella. Jos saan unbannit aion noudattaa sääntöjä ja varmistaa että kaikki voivat nauttia pelistä reilusti ja tasapuolisesti.

Toivon että minulle annettaisiin toinen mahdollisuus palata farssille ja osoittaa, että olen oppinut virheistäni.
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
291
106
43
kemi
Moi!

-Miksi haluaisit takaisin palvelimelle pelaamaan?

-Miten varmistat että et toista samoja vanhoja virheitä?

-Mitä tuot lisää roolipeliin mitä joku tavan pelaaja ei toisi?

-Jos pääset takaisin palvelimelle pelaamaan niin meinaatko jatkaa aikaisemmalla hahmollasi pelaamista?

-Mitä meinaat ylipäätänsä tehdä servulla jos pääset takaisin?

-Selitä minulle laajasti miten sellainen roolipelitilanne etenee alusta loppuun, missä poliisi pysäyttää sinut ja syyttää että olet ampunut meksulla ja sanoo että heiltä löytyy todisteita asiasta?

Kiitoksia tulevista vastauksista
 

Wein

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
11 Kesäkuu 2021
81
73
18
1. haluan farssille takaisin koska siellä pelaa monta minun ystävääni ja palvelimella on hauska viettää heidän kanssa aikaa ja luoda hyviä tilanteita.

2. varmistan, etten toista samoja vanhoja virheitä olemalla huolellisempi ja tarkkaavaisempi toimissani. pyrin myös välttämään semmosten pelimekaniikkojen hyödyntämistä jotka voi antaa minulle epäreilua etua.

3. Tuon roolipeliin ainutlaatuisia tilanteita jotka perustuvat hahmoni persoonallisuuteen esimerkiksi: rikollis hahmoni luo konflikteja ja aiheuttaa draamaa jengiläisten sekä muiden roolipelihahmojen väille.

4. Jos pääsen takaisin palvelimelle jatkaisin kyllä vanhaa hahmoani mutta alkaisin pelaamaan enemmän poliisihahmoani mitä ennen bannejani pelasin. saatan myös jossakin vaiheessa hakea ensihoitoon. miettinyt myös uuden rikollis hahmon tekemistä jonka pää priona on tehdä poliiseille kontenttia (ei mitään ampumista) esimerkiksi jotain pikkurikos juttuja npc asuntoja tms joista sitten jäisin poliiseille kiinni mistä saisi sitten jatko tilanteita.

5. jos pääsen serverille aion osallistua enemmän erilaisiin tapahtumiin ja roolipelitilanteisiin muiden pelaajien kanssa luoden hauskoja tilanteita. alkaisin myös rakentamaan uutta hahmoani sekä pelaamaan enemmän poliisia.

6. Aluksi poliisi pysäyttää minut ja ottaa minut kiinni ja vievät minut kuulusteluihin joissa poliisit esittävät syytöksensä. selitän tilanteen ja kiistän syyllisyyteni. Poliisi esittelee todisteita, esimerkiksi silminnäkijän havainnot tai positiivisen ruutitestin

Sen jälkeen koitana. puolustella itseäni ja esittää omat todisteeni tai todistajani voin kertoa missä olin ja mitä tein kyseisenä aikana.

Riippumatta lopputuloksesta mihin poliisi päätyy, hyväksyn kohtaloni. jos koen että minua on kohdeltu väärin teen poliisivalituksen enkä siinä tilanteessa rupee mitään riehumaan.
 
Viimeksi muokattu:

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,112
113
1. haluan farssille takaisin koska siellä pelaa monta minun ystävääni ja palvelimella on hauska viettää heidän kanssa aikaa ja luoda hyviä tilanteita.

2. varmistan, etten toista samoja vanhoja virheitä olemalla huolellisempi ja tarkkaavaisempi toimissani. pyrin myös välttämään semmosten pelimekaniikkojen hyödyntämistä jotka voi antaa minulle epäreilua etua.

3. Tuon roolipeliin ainutlaatuisia tilanteita jotka perustuvat hahmoni persoonallisuuteen esimerkiksi: rikollis hahmoni luo konflikteja ja aiheuttaa draamaa jengiläisten sekä muiden roolipelihahmojen väille.

4. Jos pääsen takaisin palvelimelle jatkaisin kyllä vanhaa hahmoani mutta alkaisin pelaamaan enemmän poliisihahmoani mitä ennen bannejani pelasin. saatan myös jossakin vaiheessa hakea ensihoitoon. miettinyt myös uuden rikollis hahmon tekemistä jonka pää priona on tehdä poliiseille kontenttia (ei mitään ampumista) esimerkiksi jotain pikkurikos juttuja npc asuntoja tms joista sitten jäisin poliiseille kiinni mistä saisi sitten jatko tilanteita.

5. jos pääsen serverille aion osallistua enemmän erilaisiin tapahtumiin ja roolipelitilanteisiin muiden pelaajien kanssa luoden hauskoja tilanteita. alkaisin myös rakentamaan uutta hahmoani sekä pelaamaan enemmän poliisia.

6. Aluksi poliisi pysäyttää minut ja ottaa minut kiinni ja vievät minut kuulusteluihin joissa poliisit esittävät syytöksensä. selitän tilanteen ja kiistän syyllisyyteni. Poliisi esittelee todisteita, esimerkiksi silminnäkijän havainnot tai positiivisen ruutitestin

Sen jälkeen koitana. puolustella itseäni ja esittää omat todisteeni tai todistajani voin kertoa missä olin ja mitä tein kyseisenä aikana.

Riippumatta lopputuloksesta mihin poliisi päätyy, hyväksyn kohtaloni. jos koen että minua on kohdeltu väärin teen poliisivalituksen enkä siinä tilanteessa rupee mitään riehumaan.
Kertoisitko meille yksiselitteisesti, juurta jaksaen, että miksi olet tommonen voittoa aina tavoitteleva, kaikkia helvetin abuseja ja mekaniikkoja hyväksikäyttävä kusipää?

Tämän jälkeen ehkä ymmärrät meidän näkökulman sinun moderointiisi paremmin, vaikka hyvin kärjistetysti ylläoleva teksti onkin kirjoitettu.

Tätä myötä pääsemme sitten kehittämään sinua pelaajana, joka soveltuu meidän palvelimelle paremmin, kuin nykyinen pelityylisi.
 

Wein

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
11 Kesäkuu 2021
81
73
18
Lyhykäisyydessään tykkään voittaa ne tilanteet, mutta ymmärrän, että olen tehnyt väärin. Olen oppinut virheistäni ja pyrin jatkossa olemaan tarkempi pelatessani. Aion tästä edes pelata reilusti ja sääntöjen puitteissa.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,112
113
Lyhykäisyydessään tykkään voittaa ne tilanteet, mutta ymmärrän, että olen tehnyt väärin. Olen oppinut virheistäni ja pyrin jatkossa olemaan tarkempi pelatessani. Aion tästä edes pelata reilusti ja sääntöjen puitteissa.
Miten todistat sen meille? Sen, että pelaat reilusti ja sääntöjen puitteissa?
 

Wein

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
11 Kesäkuu 2021
81
73
18
enpä mä sitä tällähetkellä voi todistaa mitenkään, pyydän vain että luotatte siihen että olen muuttunut. Olen valmis osoittamaan että olen oppinut virheistäni.
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Kysyn saman, mitä toisessakin hakemuksessa:

Mitä jos muutosta ei vielä tapahdukaan? Mitä jos tsemppaaminen kestää ehkä viikon ja valuu takaisin samalle tasolle josta bänneille lähdit? Mitä ajattelisit, että meidän admineiden tulisi sinulle tuossa tilanteessa tehdä?
 

Wein

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
11 Kesäkuu 2021
81
73
18
Jos muutosta ei tapahdu odotetulla tavalla ja käytös palaa takaisin samalle tasolle lyhyen ajan kuluttua admineiden pitäisi laittaa suoraan banneille tai antaa jokin toinen kova rangaistus.
 

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
628
172
43
Mikä mielestäsi olisi toinen kova rangaistus ja miksi meidän pitäisi antaa toinen kova rangaistus jos yhdellä kovalla rangaistuksella (nykyinen bänni) pystytään pitämään huoli, että tämä ei jatku.

Ottaen huomioon aikaisemmat rikkeesi ja bännisi
 

Wein

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
11 Kesäkuu 2021
81
73
18
no jos tilanne ei muutu ja käytös pysyy samana niin kovempi rangaistus voisi olla pidemmät bannit esim että pystyn vasta tietyn ajan jälkeen hakemaan uusiksi unbanneja tai joku pitkä konnailukielto. enpä mä tässä kauheemmin sitä pysty todistella muuta kuin antamalla sanani ja että luottaisitte minuun että olen oppinut virheistäni.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,112
113
no jos tilanne ei muutu ja käytös pysyy samana niin kovempi rangaistus voisi olla pidemmät bannit esim että pystyn vasta tietyn ajan jälkeen hakemaan uusiksi unbanneja tai joku pitkä konnailukielto. enpä mä tässä kauheemmin sitä pysty todistella muuta kuin antamalla sanani ja että luottaisitte minuun että olen oppinut virheistäni.
Lähtökohta on se, että mikäli on mitään jossittelua edes siitä, että tilanne ei muutu, niin takaisin et ole pääsemässä.
Alappa nyt weini jättämään nuo mahdollisuudet ja kovempien rangaistusten miettiminen "jos" jotain tapahtuu kokonaan pois ja puhumaan, kuin olisit oikeasti kehittynyt tässä välissä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.