Unban hakemus - Trixx

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

trixx

Uusi käyttäjä
20 Toukokuu 2019
8
4
3
SteamNick(jolle bannit on saatu): trixx
Milloin sain bannit: muutama tunti sitten, (30.5.2019)
HexID: steam:110000136f5fbac
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198882356140/

Bannien syy: Opettele käyttäytymään

Minun vähintään 500 sanaa miksi minut bannittiin ja miksi ansaitsen bannien poiston:
Moro, olen tässä semi kauan pelaillut farssilla. Farssi on lempi serverini! Eniten tykkään farssista kun on ystävällistä porukkaa, ja kiusaamista ei nähdä paljoa (eli hyvä homma admin siinä suhteessa) Muilla palvelimilla on ollut sitä ongelmaa kyllä, siksi farssille vaihoinkin...
Nytten kun kesäloma juuri alkoi, mietin kaverin kanssa jos tekis toisen hahmon servulle ja kävis jotai perseilemässä... (joka oli tosi iso virhe :/ ) noh, kuukauden bänniä siitä tuli. Eniten harmittaa kun ei nää kavereita ja kesälomalla ei tule olemaan paljon tekemistä, olen läksyni oppinut, ja juurikin kun olin saanut 2 uutta autoa. Hakenut töitä, ja tienannut rahaa. En tiedä mikä muhun meni, Varmaankin voisi olla rahan puute ja pienimuotoinen kokeilu miltä tuntuis olla siellä "rikollinen" testattiin kaupan ryöstöä siis.
Ymmärrän että farssilla ei saa ryöstää kauppoja tai ylipäätään mitään.
Ymmärrän että siellä pitää puhua muille ihan silleen suhteellisen mukavasti.
Ymmärrän että tein väärin, ja siksi minua rangaistiin.
Mutta eikö kuukausi ole vähän liian pitkä? Mietin vaan ku olis tosi kiva pelailla kesän lempi serverilläni ja en tuota pettymystä.
Farssi on muutenkin todella omaperäinen palvelin, löytyy monta asiaa mitä muilla en ole nähnyt kuten niitä custom autoja ja on siellä varmasti paljon muutakin ainakin mitä mä muistelen haha


Syitä miksi ansaitsen omasta mielestäni bannien poiston: Olin aina poliiseille mukava (jos tätä keissiä ei lasketa) elikkä jos poliisi pysäytti ja kysyi että mitä tein väärin niin en alkanut haistattelemaan / kiertelemään mitä tein ja maksoin (mahdolliset) sakot heti!

Autoin alotteliaa, Elikkä aloittelija kysyi rahaa ja kyytiä autokoululle. Noh minä vein ja annoin hänelle 150 käteen vielä. Kerroin sääntöjä ja mitä ei kannata tehdä, ja hyviä työpaikkoja kuten farmeri.

Olin muille vähän niinkuin ilmaisena taksin kuskina, niin tyhmältäkun se kuulostaa mutta kyllä, annoin ihmisille kyytejä jos ei ollut tärkeämpää tekemistä.

Autoin kaveriani töissä

Kerroin muille mistä saa autoja ja mopoja.

Muutenkin elelin niinkuin kunnon kansalainen! (ja tulen jatkossakin)

Ja eikö tuo ole aika paljon äijjälle joka teki kerran virheen? En todellakaan sitten moiti admineja että oisivat tehneet väärin. En missään nimessä.

Olen kaikenlisäksi hyvä roolipelaamaan :)

Aika tuntuu vaan tosi pitkältä ajatella että en pääse farssille mahdollisesti kuukauteen. Kuitenkin kesäloma. Mutta muistakaa se että en enään ikinä eläessäni tee farssilla mitään pahaa. Lupaan sen kautta kiven ja kannon, suunnitelmina siis oli että kesällä teen töitä paljon ja sittenkun koulut alkaa niin olisi rahaa ja paljon (eli siis koko kesän säästäisin) mutta ei taida ihan mahollista olla mutta toivon todella että olisi koska muuten tulisi liian tylsää ilman farssin kesää ja kaupungin ihmisiä! Se joka lukee tän varmaa samaistuu. Muutama pari kaveria ehdotti kirjoittamaan tämän unban hakemuksen joten päätin tehdä, niilläkin näköjään tosi kova ikävä ilman Joria! ( eli siis minua)

Parhainta on kyllä hengailla torilla kun siellä tapaa uusia ihmisiä ja farssilla aina illalla todella paljon väkeä ja tänään oli yhessä vaiheessa jopa täynnä!! se oli kyllä hauskaa, pelasin tänäänkin varmaa jotai 10 tuntia kun on niin hauska kaupunki, paras missä olen ikinä ollut, autokauppaki on kiva ku se on kaukana ni sinne voi ajella ja lempi puuhaa on kyllä ajelu omalla dominator 3 tai jollain muulla mopolla :) eilen muuten ostin mopoautonki ja sillä ollut hauska kruisailla :)

No tässä on minun farssi tarinani, elikkä miksi ansaitsisin bannit ja oman tarinani ja minun mielipiteen koko servusta! Toivottavasti jaksoit lukea. Kiitos terveisin: Jori Virtanen tai vaan Trixx :)
 

Vihulainen

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
33
26
8
Ei oikeen ota selvää, mitä sie sitten tarkalleen siinä tilanteessa teit, miks sait bannit.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Ymmärrän että farssilla ei saa ryöstää kauppoja tai ylipäätään mitään.
Haluaisin kysyä että mitä tarkoitat tällä? Kauppojen ja muiden ryöstö on ihan ok MUTTA niissä perseily on edelleen kiellettyä. Tuskin on bannit tulleet ihan ryöstämisestä. Ja myöhemmin mainitset että "Ymmärrän että siellä pitää puhua muille ihan silleen suhteellisen mukavasti". Luulen myös että ei ehkä ihan muille esim. vittuilustakaan ole banneja tullut. Tämän takia luulen että näissä rp tilanteissa joita olet luonut niin olet ehkä jotain tehnyt mikä kielletään serverin säännöissä.
 

trixx

Uusi käyttäjä
20 Toukokuu 2019
8
4
3
no sanotaan suoraan, poliisit tappo mut siellä vankilassa ja sen jälkee jätti mut sinne niin sanoin jollekkin "haista vi**u" ja hän laittoi kuukauden bannit, olin kyllä ennen sitäkin ärsyttänyt niitä
 

Vihulainen

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
33
26
8
Sen voin sulle luvata ja taata, että pelkästä 'haista vittu' sanomisesta ei anneta kuukauden banneja. Parempihan se sulle on, että valkaiset koko totuuden tänne kaikkien luettavaks, niin tämä asia saahaan käsiteltyä tai sitten vaan odotat ne bannit loppuun.
 

trixx

Uusi käyttäjä
20 Toukokuu 2019
8
4
3
Olin todella väsynyt kun kirjoitin tuon. elikkä bannit olikin syystä : Tule takaisin kun rp taidot on paremmat" tai jotakin vastaavaa
 

Jimpez

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Toukokuu 2019
24
1
8
unban foorumeille kommentointi kutsumatta.
Sen on pakko saada un bannit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad::mad::mad:
 

Jimpez

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Toukokuu 2019
24
1
8
Häne ei ole tehnyt mitään sinä päivänä kun hän sai bannit niin se oli meistä niinku perjaatteessa turha bannays ei se ollu tehny mitää muutaku sanonu ehkä yhe ruman sanan adminille me oltii sillo dc puhelussa jossa oli paljon jengii ja siinä jengissä ne yllytti sitä sanoo adminille rumia sanoja koska se jako näyttöä siinä puhelussa hän kuulemma katuu tekoaan koko ajan ja haluaa kaikin puolin un bannit !
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Hakemuksessa itsessään aika paljon sellaista tekstiä jotka ei liity bannien syyhyn millään tapaa. Ja bannit ei myöskään tullut syystä "Opettele käyttäytymään". Tosiaan bannien syynä oli "RP taitosi on liian alhainen". Useampaan otteeseen eilen sivusilmällä tarkkailin sinun touhujasi ja tuo viimeinen tilanne vankilalla oli viimeinen niitti kun rupesit kuolleena huutelemaan pelin ulkopuolisia asioita vaikka yritettiin siitä huomauttaa niin jatkoit sitä huutelua.

Eilisen aikana myös sinulle huomautettiin seinän läpi dyykkaamisesta, suosittelen vahvasti kertaamaan sääntöjä ja vähän terästämään rp taitojasi, vaikkapa esimerkiksi katselemalla rp striimejä tai kuuntelemalla vanhempien pelaajien neuvoja. Sinulta myös aikaisempaa historiaa sääntöjen rikkomisesta löytyy jotka vahvisti enemmän päätöstä, mutta olet tervetullut viikon päästä takaisin (alkaen tästä päivämäärästä) ja toivottavasti olet ottanut opiksesi sillä jos sama meno jatkuu niin ei hyvä seuraa.

Käsitelty ja lukkoon.
 
  • Like
Reaktiot: Masi ja Hecto
Status
Ei avoinna uusille viesteille.