Unban hakemus - tussupossu - 110000106a796d0

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Allan Nyman

Uusi käyttäjä
4 Tammikuu 2020
8
2
3
Käyttäjänimi: Allan Nyman

Steam nimi: tussupossu
Steam HexID: 110000106a796d0
Koska sait bännit: 1 Tammikuu 1970
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198071912144/

Bännien syy: Laiton radio.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Sain bännit käytettyäni laitonta radiota. En ollut siihen aikaan kun tämä kävi, niin pelannut rp:tä juuri paljoakaan, joten säännöt eivät olleet täysin selviä. Siitä tähän päivään asti olen pelaillut monissa eri servuissa, ja säännöt ovat hyvinkin selvät ja tiedän kuinka roolipelaaminen toimii. Tarkoitukseni on luoda romani rp:hahmo. Tuon servulle hauskaa ja aitoa roolipelaamista. Perseilyt on perseilty, joten sitä ei tule tapahtumaan lainkaan. Farssin säännöt on luettu ja selvät.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

ZeretZu

PandaUcco
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
47
32
18
Miksikäytit laitonta radiota?

Miten vakuutat meidät ettet käytä enään laitonta radiota tai riko muita sääntöjä?

Millä tavalla rp hahmosi olisi erinlainen verrattuna muiden hahmoihin & mitä sillä on tuoda lisää kaupungillemme?

Vastaa yllä oleviin kysymyksiin KATTAVASTI!
 

Allan Nyman

Uusi käyttäjä
4 Tammikuu 2020
8
2
3
Miksi käytit laitonta radioita?
En silloin tiennyt kuinka rp toimii. Kuten mainitsin, niin kokemusta on tullut rutkasti niistä ajoista ja olen ollut monissa servuissa joten tämä ei tule toistumaan.

Miten vakuutat meidät ettet käytä enään laitonta radioita tai riko muita sääntöjä?
Kuten mainitsin, niin olen pelannut erittäin paljon muissa servuissa ja tiedän kuinka roolipelaaminen toimii, tietenkin saattaa olla hieman eri sääntöjä eri servuilla, mutta olen lukenut teidän säännöt. En oiken muuten pysty vakuuttamaan teitä.

Millä tavalla rp hahmosi olisi erilainen verrattuna muiden hahmoihin & mitä sillä on tuoda lisää kaupungillemme?
Tarkoituksenani olisi olla hc romani, tulen olemaan erittäin aktiivinen servuillla. Olen myös suunnitellut jos olisi jotenkin mahdollista luoda oma yritys kaupunkiinne, mutta siitä voi keskustella jatkossa enemmän, mikäli pääsen servuillenne. Perseilyä ei tule tapahtumaan. Tuon servulle hauskaa sekä autenttista rp:tä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.