Unban hakemus - UTRAplays - 11000013d8295b7

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

UTraplays

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Mekaanikko
19 Joulukuu 2022
30
14
8
Käyttäjänimi: UTraplays

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: UTRAplays
Steam HexID: 11000013d8295b7
Koska sait bännit: 23 Huhtikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198992233911/

Bännien syy: Sääntö 1.13 - Adminit pidättävät oikeuden pelaajan poistamiseen palvelimelta peliympäristön turvaamiseksi.

Mitä tapahtui? Olin mokkakikkelit discord serverillä jossa oli ilmeisesti puhuttu bännien kierrosta ja modaamisesta.

Miksi näin tapahtui? Sain joskus inviten kyseiselle dc servulle ja joinasin sinne suurempia ihmettelemättä. En lukenut tai kiinnittänyt suuremmin huomiota serverillä käytyihin asioihin muutaman kerran johonkin vittuillu keksusteluihin kommentoin. Itselläni ei ollut tiedossa että sillä on keskusteltu miten kiertää farssi rp bännit ja modaamisesta kun ei nuita dc kanavia siellä lukenut.

Miksi luulet saaneesi bannit? Olin discord serverillä joissa käytiin läpi bännien kiertoa ja modaamista farssi rp palvelimella.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Ei mitenkään.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? En olisi liittynyt kyseiselle discord serverille. Olisin lukenut discordissa käytyjä keskusteluja ja ilmoittanut näistä bännienkierto ja modaus keksusteluista admineille.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? En liity discord servuille joista en tiedä mitä siellä on ja mistä siellä keksustellaan.

Mitä tuot Farssille? Aktiivisen pelaajan jolla jo useita tuhansia tunteja kertynyt farssi rp palvelimella.

Vapaa sana Jos tulee muuta kysyttävää kyselkää poies yritän vastata mahdollisimman nopeasti kunhan vain kerkeän.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.