Unban hakemus - veetuska - 110000133c3150f

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

veetuska

Käyttäjä
5 Kesäkuu 2022
32
5
8
Käyttäjänimi: veetuska

Steam nimi: veetuska
Steam HexID: 110000133c3150f
Koska sait bännit: 29 Marraskuu 2022
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198828688655/

Bännien syy: clog ja metagaming siirsin toisen käytäjän omaisuuden toiselle autot aseet rahat yms poistuin koko aika kesken rp tilanteen

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: siirsin toiselta käytäjältä toiselle rahat autot aseet yms poistuin koko aika kesken rp tilanteen mutta nyt olen vanhempi ja viisaampi lupaan alotaa kokonaan uuden käytäjän ja alotan kaiken alusta ja lupaan eten enään clogaa tai metageimaa ja lupaan noudataa sääntöjä ja ymärän hyvin farsin säänöt ja haluasin päästä takas farsile kun haluan tietää että mitä kaikkee sielä on muutunut ja muutenkin haluaisin pelata farsila ja tietokone olut riki 2k ja ärsytänyt kaikki asiat ja vihdoin kunsain koneen kuntoon niin olis mukava päästä hyväle rp servule kun ei jaksa niitä hökäleitä ja haluisin mieluusti vielä tänä vuonna pelaa ja olen lukenut farsin säänöt ainakin 2 kertaa kun lopunut ilta lukeminen
 
Viimeksi muokattu:

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Kerrotko minulle aluksi mitä tarkoittaa termit CLOG ja Metagaming.
 

veetuska

Käyttäjä
5 Kesäkuu 2022
32
5
8
clog lähdet kesken rp tilanteen tai kuoleena metagame ulko puolisen tiedon hyväksikäyttäminen on kielletty esim et voi olla discord puhelussa rikos kumpanisi kanssa kun ryöstätte esim pankia
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Mikäli sinut unbannattaisiin ja palaisit palvelimelle; minkälaista roolipeliä tarjoilisit meille? Miten toimisit jatkossa, jotta sääntörikkeitä ei tulisi?
 

veetuska

Käyttäjä
5 Kesäkuu 2022
32
5
8
Alotaisin ihan uuden hahmon ja en perseilis ja anana muille todella hyvän peli kokemuksen enkä käytä mun edellisiä tietoja hyväksi
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Minkälainen tämä uusi hahmosi olisi ja mitä hän tekisi?
 

veetuska

Käyttäjä
5 Kesäkuu 2022
32
5
8
semonen hyvä jätkä ja hakeisin meksule tai jolekin muule autopajale tai ensihoidole tai taksile eten mitään rikolista lähde ainakaan heti tekemään
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Vakuuta minut ja muut ylläpidon jäsenet LAAJALLA vastauksella siihen, miksi sinut tulisi unbannata ja päästää takaisin palvelimelle pelaamaan.
 

veetuska

Käyttäjä
5 Kesäkuu 2022
32
5
8
mä olen kiinostunut farsista todela paljon mä tykään kaikkista yksityiskohdista farsilla ja siellä saa kunoon rp kokemuksen ja yleensä jos on tylsää niin ei muutakun suorinta tietä vaika kahveele baariin niin sieltä niitä uusia ihmisiä saa ja hauskuuta elämaan ja hyvän mielen ja mut pitäs siksi päästä takaisin koska mä olin joo tyhmä mutta en enää kertynyt vähän enemän rp kokemusta niin tiedän mitä eriasioisa ja paikoisa pitää tehdä mulla on paljonn kavereita farsila ja myös varmaan tuleee uusia ja en olisi enään mikään epärehelinen puhuisin täytä faktaa mitänyt kin kirjoitan ja olen myös ajatelut että voisin tehdä musiiki yhtyeen kaveri porukan kansa ja oikiasa elämäsäkin mä teen paljon eri musiikia mun kolmen kaverin kansa ja on ihan hyvää räp musiikia
 
Viimeksi muokattu:

veetuska

Käyttäjä
5 Kesäkuu 2022
32
5
8
ja muutenkin kun tein sen clogi virheen siis useampaan oteeseen smana päivänä aika nopeaan väliin niin ensimäisestä admini huomauti ja siten tein silti uudestaa kun oli kuolut ja seuraavana päivänä mulla oli bänitt ja mua ärsyti ihan hemputisti se kun sain bänit ja se että oli menyt yksi kaveruus suhde oikeastaan kolme niin ärsyti ja siten kuolin niin en jaksanut odotaa muta lupaan jatkosa minuutileen noudataa sääntöjä ja en oomuutes mikää äidin kielen keula kuva niin tulee siksi vähän kirjoitus virheitä ja huono muisti niin enihan sata kympi muista muta näin onta pahtunut ja näistä asioista oon ihan sata varma ja näitä kaikia asioita olen mietinyt pitkään ja hartaasti ja koko hakemuksen tekoon meni 2 tuntia ja olen todela autavainen ihminen esim eräs kerta kun kaverin auto oli menyt riki niin mentiin autaamun toisele puolele kaupunkia ja päätinmenä veljen kansa ja siten sine tuli yksi poliisisetä ja työnsi sen auton mereen niin siten mä kysyin siltä ainakin kymenen kertaa miksi työnsit auton mereen ja muoa vieläkin jänitää ihan simona että jos täähakemus meniläpi ja pääsis pelaa farsile koska seolis käytänös paras päivä ikinä ja nyt on aika laajasti kirjotetu alkaa oikein väsytää
 
Viimeksi muokattu:

veetuska

Käyttäjä
5 Kesäkuu 2022
32
5
8
Ei siinä mun mielestä mitään pahaa ole jos mulle antais ub koska entee samoja virheitä enää ja mulla on todella paljon kavereita kun farsila ja muutenkin tykkään farsista rpeenä
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
joten vakuuta minutkin miksi sinulle pitäisi antaa uusi mahdollisuus äläkä kopioi aikaisempaa tekstiä minkä olet laittanut sekä vakuuta muutkin ylläpidon jäsenet
 

veetuska

Käyttäjä
5 Kesäkuu 2022
32
5
8
Olen kiinnostunut farsin toiminnasta haluaisin nähdä onko farsila paljon tullut ja mitä vanhaa on alotaisin muutenkin uuden käyttäjän koska vanha on huono kun siirsin ne omaisuuden ja niin uuden henkilön nimi tulisiola Rafael Pohjanpalo ja se ei ole mikään prutku enää mulla on paljon kavereita farsila haluisin päästä juhlimaan mun kavereiden Kaa farsila kun ei voi oikees elämäs kun väli eroa on semmonen 400km muutenkin olen kiinnostunut farsista haluisin tietää että miten kaverini on edistynyt ja lupaan lopettaa clokaamisen ja metakeimaamisen koska olin tyhmä mutta en enää kertynyt paljon rp kokemusta viime kerrasta ja tiedän mitä tehdä eri paikoissa ja asioista toisten ja miten ei saa tehdä ja muutenkin kun en jaksanut odottaa sitä kahta kytä minuuttia kun olin kuollut kolme kertaa 15min välein kun olin suututanut yhben jengin kertomalla niistä tietoa esim paljon niillä on aseita mitäne aikoo ja en enään ikinä tee clogi virheitä en ikinä en ikinä kun ärsyttää niin saatanasti ja halua kunnon rpeele rpeetämään kun ei jaksa katoo niitä kehareita kun ei saa kunon rp kokemusta kun ne keharit pilaasen
 
Viimeksi muokattu:

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
hei valitettavasti et minua vakuuttanut, en tiedä oletko vakuuttanut muut.
 

veetuska

Käyttäjä
5 Kesäkuu 2022
32
5
8
Pitääkö mun keksiä vai asioita että te vakuutute esim oli kerran yksi näki ja se meni eräänä päivänä kuuhun ja se painoi niin paljon että kuu 🌙 tipu taivaasta💥 mustaan aukkoon 🕳️ ja siten maapallon ihmiset oli vaan 🤬🤬🤬 ja kuten sanoin mulla on paska muisti niin en pysty luoetelemaan että mitä tapahtu milloinkin esim maanantain ja tiistain
väliseinä öinä tapahtu
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.