Unban hakemus - veetuska - 110000133c3150f

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
mietitäänpä mielestäni toi sun tekstin loppu ei ollut kovin asiallinen jos et jaksa "kehareita"+ sanoit että tiedät mitä tehdä ja miten eri asioissa esim kertonut siitä hieman tarkemmin, otat oman ajan kun vastailet ei ole hoppu ja pidetään asiallisena kommentit, ja en pyytänyt että kerrot mitä on tapahtunut olet sen jo kertonut kun olet unban hakemuksen laittanut.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
alotaisin muutenkin uuden käyttäjän koska vanha on huono kun siirsin ne omaisuuden ja niin uuden henkilön nimi tulisiola Rafael Pohjanpalo ja se ei ole mikään prutku enää
Avaatko vähän mitä meinaat tällä omaisuuden siirtämisellä tässä?

ja muutenkin kun en jaksanut odottaa sitä kahta kytä minuuttia kun olin kuollut kolme kertaa 15min välein kun olin suututanut yhben jengin kertomalla niistä tietoa esim paljon niillä on aseita mitäne aikoo
Väitätkö siis, että jokin jengi alkoi tappaa sinua jatkuvalla syötöllä sen takia, että olit kertonut jollekin ko. jengin tekemisistä?
 

veetuska

Käyttäjä
5 Kesäkuu 2022
32
5
8
No ne kiduti ja tapoi minut ainakin kaksi kertaa ja siten kuolin kerran verenhukaan kun ne ajo kahtasataa kylkeen
 

veetuska

Käyttäjä
5 Kesäkuu 2022
32
5
8
ja tohon toiseen jutuun niin että kun mulla oli hahmo Panu Rantala niin tein uuden hahmon ja siirsin kaikki omaisuuden sille toiselle käyttäjälle ja se oli Joonas Rantala niin periaatteessa kun mä ajattelin että se olisi perintö ja haluan eri nimen ja sukunimen ja näkösen ja haluan alotaa koko jutun puhtaalta pöydältä
 
Viimeksi muokattu:

veetuska

Käyttäjä
5 Kesäkuu 2022
32
5
8
mietitäänpä mielestäni toi sun tekstin loppu ei ollut kovin asiallinen jos et jaksa "kehareita"+ sanoit että tiedät mitä tehdä ja miten eri asioissa esim kertonut siitä hieman tarkemmin, otat oman ajan kun vastailet ei ole hoppu ja pidetään asiallisena kommentit, ja en pyytänyt että kerrot mitä on tapahtunut olet sen jo kertonut kun olet unban hakemuksen laittan
 

veetuska

Käyttäjä
5 Kesäkuu 2022
32
5
8
Tarkotin sitä vaan että en jaksa sitä että ammutaan ilman syytä ja ajetaanyli koko aika ja rämätään t veetuska ilman rp syytä
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
Kerro minulle kummastakin lainauksesta, millä tavoilla niissä mainitut asiat ovat vastoin Farssin sääntöjä?

ja tohon toiseen jutuun niin että kun mulla oli hahmo Panu Rantala niin tein uuden hahmon ja siirsin kaikki omaisuuden sille toiselle käyttäjälle ja se oli Joonas Rantala niin periaatteessa kun mä ajattelin että se olisi perintö ja haluan eri nimen ja sukunimen ja näkösen ja haluan alotaa koko jutun puhtaalta pöydältä

No ne kiduti ja tapoi minut ainakin kaksi kertaa ja siten kuolin kerran verenhukaan kun ne ajo kahtasataa kylkeen
 

veetuska

Käyttäjä
5 Kesäkuu 2022
32
5
8
Kerro minulle kummastakin lainauksesta, millä tavoilla niissä mainitut asiat ovat vastoin Farssin sääntöjä?
Kun roolipelissä kostat jotain niin se on one and done mä keroin
elin tärkeää tietoa siitä jengistä mitä missän nimesä ei saa kertoa esim paljon niilä on aseita ja rahaa suuniteleeko mitään ryöstöä ja ne kosti yli yhden keran samasta asiasta ja se on vastoin sääntöjä ja kun tein myös uuden käyttäjän niin silti ne tuli kostamaan minua sen Joonas Rantalan
 
Viimeksi muokattu:

veetuska

Käyttäjä
5 Kesäkuu 2022
32
5
8
ja siten siihen että kun siirsin omaisuudet niin eivät saa olla sidoksissa toisiinsa. Saat kuitenkin tehdä kauppaa esimerkiksi toisen hahmosi jengikaverin kanssa. Jos hahmosi kuolee lopullisesti, niin et saa testamentata omaisuuttasi uudelle hahmolle.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
Kerropa siis meille, minkä takia ME haluaisimme juuri SINUT palvelimelle?

(Tiedämme jo, että sinä kyllä haluaisit päästä palvelimelle. Nyt on sinun vuorosi vakuuttaa meidät siitä, että myös me haluamme sinut takaisin ottaa.)
 

veetuska

Käyttäjä
5 Kesäkuu 2022
32
5
8
mä olen kona alfa uros josta kaikki tykää ajatelin alotaa striimaamisen kesällä joka päivä tulisi ainakin 2h striimi niin saisite mainostusta ja mahdolisesti lisää pelaajia farssile olen mukava saadaan hyvät rupatelut aikaiseksi vaika jos joku sanoo torila moi niin siitä voi tulla 1-3 tunin rupatelu tuokio ja tota olsi mukavaa että jotku joila ei ole tekemistä tai kavereita farsila niin saa seuraa ja ystäviä
 
Viimeksi muokattu:

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,218
1
1,112
113
mä olen kona alfa uros josta kaikki tykää ajatelin alotaa striimaamisen kesällä joka päivä tulisi ainakin 2h striimi niin saisite mainostusta ja mahdolisesti lisää pelaajia farssile olen mukava saadaan hyvät rupatelut aikaiseksi vaika jos joku sanoo torila moi niin siitä voi tulla 1-3 tunin rupatelu tuokio ja tota olsi mukavaa että jotku joila ei ole tekemistä tai kavereita farsila niin saa seuraa ja ystäviä
Mitä tarkoittaa "kona alfa uros"?
 

veetuska

Käyttäjä
5 Kesäkuu 2022
32
5
8
Mä olen mukava mä olen kova äijä ja semmonen mukava kaveri toi tarkottaa Kona alfa uros ja mä voisin autela esim semosia ihmisiä kellä ei oo kavereita farsila
 
Viimeksi muokattu:

Supatsup

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2019
111
47
28
Hei! Hakemuksesi on hyväksytty. Rimaa hipoen pääset nyt hakemuksellasi takaisin, näyttämään oletko sanojesi mittainen tyyppi. Näytä nyt meille, että osaat pelata sääntöjen puitteissa sekä tarjoat muille, että itsellesi hyviä roolipelitilanteita. Mikäli rikettä tulee, bannivasara heilahtaa herkästi ja lähdet sitten pidemmäksi aikaa opettelemaan roolipeliä ja sääntöjä. :)
 
  • Like
Reaktiot: codpummi
Status
Ei avoinna uusille viesteille.