Unban hakemus - veksi - 110000143f6ff84

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

veksi

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
3 Huhtikuu 2023
10
0
1
Käyttäjänimi: veksi

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: veksi
Steam HexID: 110000143f6ff84
Koska sait bännit: 23 Huhtikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199100526468/

Bännien syy: Sääntö 1.13 - Adminit pidättävät oikeuden pelaajan poistamiseen palvelimelta peliympäristön turvaamiseksi.

Mitä tapahtui? Olin mokkakikkelit discord ryhmässä, jossa puhuttiin bannien kierrosta. En ollut huomannut asiaa ja sen takia en ollut ilmoittanut asiasta.

Miksi näin tapahtui? Liityin ryhmään kaveriltani saatua liittymispyynnön noin alle kuukausi sitten. En kertonut asiasta, koska en ollut tietoinen siitä. En ole ollut voipeissa taikka kirjoittanut ryhmään mitään.

Miksi luulet saaneesi bannit? En ollut tietoinen bannien kierrosta, jonka takia en pystynyt ilmiantamaan sitä ylläpidolle.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Joku pääsi kiertämään banneja niin että siitä ei tiedetty.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Jos olisin tiennyt bannien kierrosta olisin sanonut siitä.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? En ole tulevaisuudessa enään saman kaltaisissa ryhmissä. Sekä kerron myös rikkeistä, jos niitä vastaan tulee.

Mitä tuot Farssille? Tuon farssille erittäin hyvää roolipeliä mekaanikon ja poliisin hahmoilla.

Vapaa sana Kiitos ja anteeksi. Olen jatkossa varovaisempi ryhmien kanssa, joihin liityn.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.