Unban hakemus - venyniilo - 11000010a5f1f24

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

janne kataja

Uusi käyttäjä
29 Joulukuu 2019
12
0
1
Käyttäjänimi: janne kataja

Steam nimi: venyniilo
Steam HexID: 11000010a5f1f24
Koska sait bännit: ~1,5kk sitten
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/viinanjuoja/

Bännien syy: "Teleportin abuusaaminen sairaalalla jotta poliisi ei voi saada kiinni"

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olen kaupungissa pelaillut viime vuoden alusta lähtien säännöllisen epäsäännöllisesti. Viime kerralla aamuyöstä oli aika levoton olo serverillä ja lähdin itsekkin levottomuuksiin mukaan. Olin pienen rikoksen tehnyt ja tästä syystä poliisin haussa. Olin viemässä toista pelaajaa sairaalan pihalle kunnes poliisit näkyi taustapeilissä. Juoksin nopeasti sairaalan sisälle ja teleporttasin hissillä yläkertaan. Aina kun poliisi tuli samaan kerrokseen menin uudestaan hissiin. Tämän toistin noin 3 kertaa ja lopuksi pääsin piiloutumaan poliisilta sairaalan infopisteen tiskin taakse. Olin noin 2 minuuttia piilossa kunnes bännit tärähti näyttöön.

Ymmärrän tehneeni väärin ja sen ettei ole millään tavalla hyvää rp:tä abusata teleporttia.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Hei! Osaatko kertoa minulle, miksi toimit noin? Miksi ajattelit, että on ok käyttää hyväksi pelimekaniikkoja tuolla tavalla?

Kerro minulle esimerkki, miten hoitaisit vastaavan tilanteen jatkossa.
 

janne kataja

Uusi käyttäjä
29 Joulukuu 2019
12
0
1
Miksi toimit noin? Olin varmaan niin väsynyt + turhautunut kun poliisi sai minut nalkkiin.
Miksi ajattelit, että on ok käyttää hyväksi pelimekaniikkoja tuolla tavalla? Ajattelin, että jos pari kertaa menen hissillä edes takas ei ole niin vakavaa ja en halunnut jäädä poliisille kiinni ja menettää omaisuutta.
Kerro minulle esimerkki, miten hoitaisit vastaavan tilanteen jatkossa? En osaa sanoa mitä hahmoni päässä liikkuisi siinnä kohtaa etukäteen, mutta kuitenkin toimisin oikean elämän fysiikan lain rajoissa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.