Unban hakemus - Viku72 - 1100001016c3ed9

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

zooonas

Uusi käyttäjä
22 Lokakuu 2019
5
0
1
Käyttäjänimi: zooonas

Steam nimi: Viku72
Steam HexID: 1100001016c3ed9
Koska sait bännit: 11 Lokakuu 2018
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/Rufu88/

Bännien syy: Ihmisten tappaminen

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Ensinmäistä kertaa rp:eetä tulin pelamaan ja pelasin aikalailla kuin normi gta:ta ja tapoin syyttä jotain porukkaa, ni siitä hyvästä on tullut bannit tälle servulle.Olen nyt lukenut servun ohjeet miten käyttäytyä ja miten oikeasti pelata/suhtautua rp:peleihin. Siltä servulta on tullut hyvää palautetta ja haluaisin jatkossakin pelata sielä!. ( ja en muista tarkkaa aikaa millon sain bännit siitä on noin 2-4kk)

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Kerrot pelanneesi muilla servereillä ja oppineesi, mutta kerrot kuitenkin että toiminta ollut vähäistä. Miten vähäisellä toiminnalla parannat roolipelitaitojasi?
 

zooonas

Uusi käyttäjä
22 Lokakuu 2019
5
0
1
tottakai pelaamalla enemmän, varsinki nyt kun saanut jujusta kiini, kahtonut miten muutkin pelaavat sitä.. olen vaan normaali gta:ta pelannut, tässä välissä.
 

zooonas

Uusi käyttäjä
22 Lokakuu 2019
5
0
1
kun sain bännit ni pelasin muilla servuilla, sitten siitä menin takaisin normi gtahan.. ja tämä tapahtui vain sikis koska kyseisellä servulla oli tuttuja eikä muilla servuilla ni en jatkanut pitempään pelaamista muilla rp:sivuilla.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Tervetuloa takaisin. Hyväksytty. Ehkä siksi, että hakemuksen informaatioilla ei löydy palvelimelta bännejä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.