Unban hakemus - Vinland - 76561199234018829

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Bronsson

Uusi käyttäjä
25 Huhtikuu 2023
14
8
3
Käyttäjänimi: Bronsson

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Vinland
Steam HexID: 76561199234018829
Koska sait bännit: 23 Tammikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199234018829/

Bännien syy: Emoteabuse

Mitä tapahtui? Omasta näkemyksestä poliisien huonosta roolipelitilanteesta johtuva ja hyvin kovasta humalatilasta johtuva tilanne ajoi itseni ajattelemattomasti tilanteeseen josta ei ollut haittaa tai hyötyä kenellekkään. Mutta kuitenkin hain alusta asti realistista roolipelitilannetta johon poliisi ei ollut halukas ottamaan koppia, sai minut tekemän emoten jolla pääsen ulos poliisiautosta. Tiedostaen että minut napataan kuitenkin kyytiin ja tilanne jatkui poliisien ehdoilla.

Miksi näin tapahtui? Sääntörikkomus on aina rankaistava teko ja vaikka menee joskus kuppi nurin on muistettava pitää sääntökirja mielessä vaikka muut sitä ei noudattaisikaan.

Miksi luulet saaneesi bannit? Bännien syy ei jää epäselväksi, emoteabusen käyttö on ehdottomasti kiellettyä.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Roolipelillisesti sai varmaan monet paikalla oleville mietintämyssyn alle, että voisiko sittenkin roolipelata tilanteita monella tavalla eikä vain heittää rikollista rautoihin ja putkaan.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisin voinu pitää turpani kiinni ja olla hölmöilemättä

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Näin ei varmasti tapahdu uudestaan, pidän mielessä että uudet tilanteet saavat kaikki käyttäytymään niille parhaalla mahdollisella tavalla ja olen vaikuttamatta muiden roolipelikykyihin ja arvostan jokaisen tapaa roolipelata.

Mitä tuot Farssille? Tuon farssille striimien kautta mainosta ja uusi pelaajia. Ja hyvin moni tietää että tuon naurua ja iloa vaikken sitä itse suunnittelisikaan.

Vapaa sana Ostin unbannit ja olen kuitin lähettänyt jo eteenpäin. Kävi miten kävi ni älkää ryypätkö kaikkii mun rahoja. ps.Tiedän että emoteabuseen on ostettu hyväksytytysti ub. Hyviä pelejä kaikille

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
  • Like
Reaktiot: Ewe_wew

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
EDIT:
Hakemus avattu uudelleen, adminit saavat käsitellä mahdollisuudesta ostaa bannit pois. Eli normaali unban-hakemuksen käsittely, mutta unbannien sijaan hyväksytystä käsittelystä annetaan ostomahdollisuus.
 
Viimeksi muokattu:
  • Like
Reaktiot: Lasander

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
293
107
43
kemi
Hyvää päivää!


Selittäisitkö minulle minkä vuoksi emoteabuse ei ole ok?

Haluan myös tietää miten toimisit jatkossa vastaavassa tilanteessa?

Miten varmistut että sinulla ei jatkossa humalassa keitä yli?

Kerro kattavasti minkä takia sinut tulisi päästää takaisin palvelimelle roolipelaamaan, kehu itseäsi.


Kiitoksia tulevista vastauksista!
 

Bronsson

Uusi käyttäjä
25 Huhtikuu 2023
14
8
3
Alise käski kirjottaa tämän niiku se olisi historian päättökoe, ehkä parempi et keskityn vaa oleelliseen, eli.

Selittäisitkö minulle minkä vuoksi emoteabuse ei ole ok? - Emoteabusessa hyväksikäytetään pelimekaniikkaa ei sihen tarkoitetulla tavalla, jossa roolipelillisesti kaikki osalliset eivät pysty loogisesti roolipelaamaan tasavertaisesti.

Haluan myös tietää miten toimisit jatkossa vastaavassa tilanteessa? - Vastaavassa tilanteessa käyttäisin roolipeliin vain loogisia tilanteita, enkä muodostaisi epäloogisia roolipelitilanteita kuten "raudoista vapautumista taskuissa olevin esinein". Ja vaikka vastapuoli pelaisi omasta mielestä huonohkoa/mielikuvituksetonta roolipeliä, niin pidän mielessä sen faktan. Että kaikki roolipelaavat omalla tavallaan ja pyrkimys on pitää hauskaa kaikkien osalta.

Miten varmistut että sinulla ei jatkossa humalassa keitä yli? - Tämä oli todella suuri opetus, etten missään tilanteessa ole kenenenkään yläpuolella, vaan samalla viivalla kaikki roolipelaa. Farssi on antanut aivan uskomattoman paljon ihania ja ikimuistoisia hetkiä minulle ja kaikille muille. Farssin yhteisö on todella kultainen ja sitä kautta olen saanut jopa hyviä ystäviä roolipelin ulkopuolella. Arvostan suuresti kaikkia niitä ketkä suo meille tämän mahdollisuuden. Se on ollut mielessä aina, kun avaan tietokoneen ja se on ajatus tästä eteenpäin.

Kerro kattavasti minkä takia sinut tulisi päästää takaisin palvelimelle roolipelaamaan, kehu itseäsi. - Olen tosi huono kehumaan itseäni mutta yritän parhaani. Vaatimattomasta luonteesta huolimatta, tulin farssille täysin noobina. Eka rolipelikokemus ja en päivääkän vaihtaisi. Uskon pystyväni päivä päivältä antamaan parempaa roolipelikokemusta. Haluan auttaa saamaan kaikille mahdollisimman hyvää roolipeliä. Eläydyn hahmooni todella hyvin, ja sitäkautta uskon saavani muita eläytymään hahmoonsa. Olen sosiaalinen ja laajakatseinen, joten en mene lukkoon muiden tavasta roolipelaata. Autan aina uusia tulokkaita kiinnittymään farssille ja annan arvostusta niille ketkä ovat jo kokeneita.
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
293
107
43
kemi
Hei!

Kuvaile minulle roolipeli tilanne missä olet tekemisissä poliisin kanssa, jossa sinut on otettu kiinni epäiltynä huumausaineiden myynnistä. Kuvaile tarkkaan kuinka tilanne etenee.


Kiitos.
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
118
86
28
30
Sinulla on 24H aikaa vastata viimeisimpään viestiin jos näin ei tapahu nii suljen tän hakemuksen.
 

Bronsson

Uusi käyttäjä
25 Huhtikuu 2023
14
8
3
Kuvaile minulle roolipeli tilanne missä olet tekemisissä poliisin kanssa, jossa sinut on otettu kiinni epäiltynä huumausaineiden myynnistä. Kuvaile tarkkaan kuinka tilanne etenee.

Olleena rikollisena sekä poliisissa niin pitkään, että tiedän kuinka paljon muuttujia kyseisessä tilanteessa voi olla. Itse olleena tilanteissa molenpina osapuolina voisin tuoda esimerkkinä hyvinkin monipuolisia ja/tai paskoja esimerkkejä. Kuitenkin minulle annetaan tilaisuus luoda esimerkillinen tilanne niin ihanaa kun sisäinen taiteilija herää. Oletetaan että poliisi on tullut paikalle koska kansalainen on ilmoittanut huumeiden myynnistä. Poliisi kurvaa paikalle, luultavasti ottaen pillit jo parikorttelia ennen pois. Konsta kurvaa paikalle ja näkee minut käppäilevän samalla korttelialueella jossa joku perkele o minut snitsannu. No tässä tapauksessa poliisi pidättää minut epäiltynä huumausaineen myynnistä. Yritän parhaani mukaan keksiä alibia, mutta kuten arvata saattaa ei poliisit niin helppoja ole. He pistää rautoihin ja tarkistaa taskut ennen kuin pyytävät nousemaan autoon, vähintäänkin turvallisuus syistä. Jos tässä kohtaa löytyykin taskuista huumeita ja rahakääröjä, on tilanne sillä selvä. Minut tuomitaan huumeiden myynnistä ja hallussapidosta vankilaan. Toivottavasti poliisit kysyvät olisiko halukasta tuomion lievennyksee, ja jos olen halukas lieventämään tuomiota se selvitetään kuulusteluissa. Ja jos poliisi on halukas kuulustella huumeiden alkuperästä niin se tapahtuu kuulusteluissa. Ymmärtäen että tällaisessa roolipelitilanteessa poliisi on dominoiva osapuoli, joten itse menen vähän kuin pässi narussa. Jos minulla ei olekkaan huumeita taskussa vaan olen ne ehtinyt joko laittamaan eteenpäin, pudottamaan taskusta tai myymään. Niin siinä tilanteessa minut viedään tutkinta vankeuteen koska kiellän tehneeni mitään laitonta. Luultavasti minusta otetaan asemalla pyyhkäsytesti mikä yleensä näyttää positiivista ja sitten tilanne menee kutkuinkin edellä mainitulla tavalla. Ja jos testi näyttääkin negatiivista, minua vastaan ei ole riittäviä todisteita tuomittavaksi ja pääsen pälkähästä. Ellei tietenkään ole kuvatodisteita esimerkiksi siviilipoliisin ottamana.
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Millä eri tavoilla voit vakuuttaa meidät siitä, että jatkossa tilanteen mennessä sinulle epämieluisasti saat pidettyä pään kylmänä?
 

Bronsson

Uusi käyttäjä
25 Huhtikuu 2023
14
8
3
Haen unbannia lähinnä even ja muiden ystävien takia. Eiköhän tällä aikuis iällä ole parempaakin tekemistä, kun menettää hermot pelin takia. Vakuutan ettei mee hermot yhteisön ja ystävien vuoksi. Jos sekoilen vielä sääntöjen ulkopuolelle niin menetän kasvoni Tami Tammisen sanoin , mä häpeän. Laittakaa vaikka konnailukieltoa x, määrä muistutukseksi.
 
Viimeksi muokattu:

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
Teillä on 24H aikaa vastata viimeisimpään viestin jos näin ei tapahdu niin olen täysin vapaa palaan roolipelipalvelimelle.
Hakemus hylätty. Täällä ei olla hakemassa streetreppiä näsäviisailla kommenteilla, vaan keskustellaan sinun mahdollisuudesta ostaa unbannit palvelimelle.
 
  • Like
Reaktiot: Bronsson
Status
Ei avoinna uusille viesteille.