Unban hakemus - Vinland - 76561199234018829

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Bronsson

Uusi käyttäjä
25 Huhtikuu 2023
14
8
3
Käyttäjänimi: Bronsson

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Vinland
Steam HexID: 11000014bebee0d
Koska sait bännit: 23 Tammikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199234018829/

Bännien syy: Emoteabuse

Mitä tapahtui? Omasta näkemyksestä poliisien huonosta roolipelitilanteesta johtuva ja hyvin kovasta humalatilasta johtuva tilanne ajoi itseni ajattelemattomasti tilanteeseen josta ei ollut haittaa tai hyötyä kenellekkään. Mutta kuitenkin hain alusta asti realistista roolipelitilannetta johon poliisi ei ollut halukas ottamaan koppia, sai minut tekemän emoten jolla pääsen ulos poliisiautosta. Tiedostaen että minut napataan kuitenkin kyytiin ja tilanne jatkui poliisien ehdoilla.

Miksi näin tapahtui? Sääntörikkomus on aina rankaistava teko ja vaikka menee joskus kuppi nurin on muistettava pitää sääntökirja mielessä vaikka muut sitä ei noudattaisikaan.

Miksi luulet saaneesi bannit? Bännien syy ei jää epäselväksi, emoteabusen käyttö on ehdottomasti kiellettyä. Ja pelimekaniikkaa ei saa käyttää hyväkseen epärealistista roolipeliä edesauttaen.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Roolipelillisesti siinä ei ollut järjenhäivää ja sai varmaan monet paikalla oleville mietintämyssyn alle, että voisiko sittenkin roolipelata tilanteita monella tavalla eikä vain heittää rikollista rautoihin ja putkaan.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisin voinut keskittyä tilanteessa puhtaaseen ja hyvään roolipelitilanteen luomiseen.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Näin ei varmasti tapahdu uudestaan, pidän mielessä että uudet tilanteet saavat kaikki käyttäytymään niille parhaalla mahdollisella tavalla ja olen vaikuttamatta muiden roolipelikykyihin ja arvostan jokaisen tapaa roolipelata.

Mitä tuot Farssille? Iloa, naurua monia mukavia tilanteita, johon pyrin vetämään mahdollisimman monta mukaan. Pyrin tuomaan kaikille hauskanpitoa ja pitkän kantaman suunnittelua. Ei vain nopeita liikkeitä, vaan myös sitkeitä suunnitelmia joiden toteutukseen tarvitaan hyvää ajattelua ja jäntevää tiedonhakua.

Vapaa sana Varmasti tulee kysymyksiä ja miten eri tilanteissa tulee käyttäytyä. Ymmärrän miten roolipeli toimii ja miten eri roolipelitilanteissa tulee toimia. UB,t rikkinäisen puhelimen vuoksi oon mennyt ostamaan, mutta ei siinä mitään. Tässä on varmasi kaikilla ollut aikaa ajatella asiaa. Ja opitaan virheistämme, ihminen on erehtyväinen olento, mutta kyllä sitä virheistä opitaan.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
292
106
43
kemi
No moikka!

Katotaahan jos tällä kertaa saatas tämä käsiteltyä ilman ylimääräsiä viisasteluja! :D

Kerrohan mulle minkä takia sinut tulis päästää takaisin palvelimelle roolipelaamaan?

Millasta roolipeliä toisit kanssapelaajille?

Millä tavalla vakuutat meidät siitä että pellaat sääntöjen mukkaan?
 

Bronsson

Uusi käyttäjä
25 Huhtikuu 2023
14
8
3
Moro moroo!

Mä niin kovasti haluan roolipelaamaan farssille. Roolipelilläni toisin iloisii hetkii ja nokkelia tilanteita. Paljon kanssakäymisiä muiden pelaajien kanssa. Ja edelleen olla mukana järjestämässä roolipelitapahtumia.
Tulen varmasti olemaan silmätikkuna, ja ymmärrän että säännöt on meitä kaikkia varten. Pystyn näyttämään että olen muuttunut mies ja pelaamisellani näyttää ettei sääntörikkomuksia tapahdu.
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
no hei.
tässä kun luin sun ub hakemustasi sekä se kun olen seurannut sinun toimintaasi palvelimella olen huomannut sen asian kun varmasti moni muukin, että sulla lähtee melkeenpä joka kerta lapasesta kun otat hieman liikaa olutta, + tossa kun olit kirjoittanut että hait realistista rp tilannetta mikä ei ole pelimekaanikassa mahdollinen,se että jos toinen ei lämmennyt sun hakemalle rp kontentille ei siltikään oikeuta sua emoteabusaamaan itseäsi pois tilanteesta, sekä et voi sitä suoraan kännin piikkiin pelkästään laittaa, sun kanssa keskusteltu monta kertaa supportissa sekä sun streamin chatissä kun on alkanut menemään yli,
miten tulet toimimaan jos sinä saisit vielä mahdollisuuden päästä takaisin pelaamaan farssille, kuten itsekkin olet myös sanonut että jos saisit tulisit varmasti olemaan silmätikkuna.
Kerro kunnolinen tarina tilanteesta miten olisit tehnyt sen oikein ilman emoteabusea.
sekä selitä seuraavat käsitteet. ja niiden tarkoituset:
- OOC
- RDM
-CLOG
- Emoteabuse
sekä vastaa ketterän kysymyksiin uudelleen ja kunnolla ei ollut oikein miellyttäviä vastauksia
sekä sun hex id on väärä tossa ylhäällä tässä oikea! 11000014bebee0d
 

Bronsson

Uusi käyttäjä
25 Huhtikuu 2023
14
8
3
Tulen toimimaan kuten ennenkin, hyvää roolipelaamista, mutta ilman perseilyä. Tilanteessa ei paljon ollut vaikutusvaltaa. käsiraudoissa takapenkillä kohti putkatiloja. Jos olisi antanut polliisin tehdä hommansa nin kaik olis paljon paremmin. Tilanne oli ja meni sitä ei saa tekemättömäksi. Nykyään en enää alkoholia käytä ni eipä oo ongelmaa et menis kuppi nurin. ooc- hahmon rikkoutuminen pelaaminen hahmon ulkopuolelta. rdm- toisen tappaminen ilman roolipelillistä tilannetta. clog- loggaaminen ulos servulta kesken tilanteen.

Kerrohan mulle minkä takia sinut tulis päästää takaisin palvelimelle roolipelaamaan? Palvelimella jäi moni roolipelitarina ja suunnitelma toteuttamatta.

Millasta roolipeliä toisit kanssapelaajille? Ryöstöjä ja takaa ajoja kuten ennenkin.

Millä tavalla vakuutat meidät siitä että pellaat sääntöjen mukkaan? Jos en pelaa sääntöjen mukaan niin teidän on todella nopea potkasta vaan meikäläinen ulos.

En tiedä tosta hexixtä, kiitos jos löysit oikean. oon ihan käsi tietokonejuttujenkanssa.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
306
63
Suomen Ateena
Millä toimilla varmistat sen että jatkossa et ole banneilla ja että bännisaunoja tai vastaavia muita eventtejä ei tarvita sinun kohdallasi?
 

Bronsson

Uusi käyttäjä
25 Huhtikuu 2023
14
8
3
Syön hyvin ja juon muutakin kuin alkoholia tullessani palvelimelle. Otan hyvän asennon ja pyrin eläytymään hahmooni. Se että jos itse suunnittelen jotain luodakseni kontentin mitä visioin päissäni, niin se ei välttämättä toteudu. Kyse on ympäristöstä jossa on todella paljon muuttujia ja sisäistän asian ettei kaikki aina mene haluamallani tavalla.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
306
63
Suomen Ateena
Mitä olet tässä kahden kuukauden aikana oppinut tästä casesta muutakin kuin että pitää syödä kunnolla ja juoda muutakin kuin alkoholia pelatessasi palvelimella? Vastaa tähän ajatuksella.
 

Bronsson

Uusi käyttäjä
25 Huhtikuu 2023
14
8
3
En ole ylitse muiden, yhdessä me luodaan yhteisössä missä kaikki viihtyy. Perseilijät lähtee ja se on hieno asia että asioille tehdään jotain. Uskon kuitenkin uusiin mahdollisuuksiin, kun oikein sen näyttää ja uskoo siihen myös itse että tällaisen yhteisön eteen jokainen tekee osuutensa jotta homma pyörii ja kaikilla on hauskaa. Palvelimella pelatessa on saanut irrottautua arjesta ja päästä toteuttamaan villejä ajatuksia mitkä vain roolipeliyhteisö mahdollistaa. Ymmärrän millaista käytöstä olen huonoina ja hyvinä aikoina yhteisölle antanut. Ja häpeän niitä huonoja hetkiä eikä niitä enää tulla näkemään. Nyt kahden kuukauden aikana huomannut kuinka iso asia minulle ja monille on päästä roolipelaamaan ja varsinkin farssin kaltaisaelle palvelimelle. Haluan tästedes keskittyä pelaamaan puhdasta ja laadukasta roolipeliä. Hieman ottaa niinsanotusti jalkaa kaasulta ja miettiä ennen kuin tekee jotain typerää. Tämä case oli hyvä esimerkki siitä, että kuinka tällä roolipelipalvelimella oikeesti arvostetaan jokaisen mahdollisuutta hyvään roolipeliin. Ja jos joku sitä häiritsee niin asia selvitetään eikä jäädä ihmettelemään. Kiitos hakemukseeni vastanneille, ja pyydän käytöstäni vilpittömästi anteeksi.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
306
63
Suomen Ateena
Moikka,

Haluan ensimmäisenä pahoitella sinulle tuota rikkinäista puhelinta, näin ei saisi tapahtua tän kokoisessa yhteisössä / palvelussa. Toisekseen uskon että olet oppinut virheistäsi ja suosittelenkin pelaamaan vain ja ainoastaan ilman että olet alkoholin vaikutuksen alaisena. Haluan huomauttaa kuitenkin että jatkossa sinulle voi vastaavan tasoisista rikkeistä tulla kokonaan poisto yhteisöstä. Suosittelen kertaamaan säännöt ennen palvelimelle yhdistämistä.

Täten unbannaan sinut suoraan.

Tervetuloa pelaamaan taas!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.