Unban hakemus - W.H.C-K4SSU - 1100001426610df

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Zeyt

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2021
1
0
1
Käyttäjänimi: Zeyt

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: W.H.C-K4SSU
Steam HexID: 1100001426610df
Koska sait bännit: 25 Tammikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199074250975/

Bännien syy: VDM

Mitä tapahtui? Auto lipesi torilla, koska renkaissa ei ollut painetta niin rengas puhkesi ja ajoin vahingossa jumalan yli.

Miksi näin tapahtui? Koska rengas puhkesi vähäisen paineen takia.

Miksi luulet saaneesi bannit? Ajoin jumalan yli vahingossa.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Yksi kuoli toinen sai vakavia vammoja.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Katsoa renkaiden paineet ja täyttää renkaat.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Katson renkaiden paineet jatkossa, että en aja enään kenenkään yli vahingossa.

Mitä tuot Farssille? Hyviä rp tilanteita ja näkyvyyttä, koska olen live-streamaaja.

Vapaa sana Hei olen pyörätuolissa ja tarvitsen sosiaalisoitumista ja uusia kavereita. Ajettelen, että roolipelaus toisi sitä minulle;)

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Hylätty, panosta hakemukseen enemmän.
Tarkista myös hex id, sillä tuolla kyseisellä hex id:llä ei ole porttikieltoa palvelimelle.

Ota huomioon, että unban hakemuksessa puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä. Jätä siis esimerkiksi kiertoilmaus "jumala" pois uudesta hakemuksestasi.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.