Unban hakemus - Walde - 11000011147ec44

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Walde

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Marraskuu 2019
12
0
1
Käyttäjänimi: Walde

Steam nimi: Walde
Steam HexID: 11000011147ec44
Koska sait bännit: 23.08.2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198250191940/

Bännien syy: Failrp huutelu kesken tilanteen, adminin jonnettelu ja epäasiallinen käyttäytyminen takaa-ajotilanteen jälkipuinneissa.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Joo eli olin muute vaa ajelemassa yksin kylillä mun ralliautolla ja ylinopeutta oli jonki verran sitte hetken hurjasteluide jälkee pompullat lähti perää ja lähin karkuu noh siinä ei ollu vielä mitää failrp yms. Sitte hetken takaa-ajon jälkeen poliisit sai kiinni ja saatoin puhuu ehkä vähä tyhmästi ja jonnetella poliiseja ja myönnetään että oli siinä ilmassa vähä failrp:eetä mutta ois tilanne voinu olla pahempiki mutta ymmärrän kyllä täysin bannien syyn. Luulen että sain bannit koska ilmassa oli failrp:eetä ja poliisien haukkumista. Varmistan ettei tämä tuu enää ikinä käymää uudellee koska tiiän miten välttää failrp:ee tilanteet ja myönnetää että olin tosi tyhmä sillo ja nyt tekis mieli taas tulla rp:eettä Farssille vanhoje hyvie aikoje kunniaks ja muute vaa pitää hauskaa yms. + Osaan säännöt sun muut perus jutut jo ennaltaa. Olin tässä täysin rehelline jote toivottavasti arvostatte sitä :).

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:
J

jawwe

Guest
Sait bännit 23.08.2019 klo. 19:48

--------

Kuinka voimme olla varmoja, että tulevaisuudessa osaat käyttäytyä servulla ja noudattaa sääntöjä?
 

Walde

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Marraskuu 2019
12
0
1
Sait bännit 23.08.2019 klo. 19:48

--------

Kuinka voimme olla varmoja, että tulevaisuudessa osaat käyttäytyä servulla ja noudattaa sääntöjä?
Kadun tätä todella paljon ja suoraan sanottuna olin erittäin retardi silloin ja opin vihreestä. Ja miksi edes vaivautuisin hakemaan unbanneja servulle jos haluisin vaa tulla pelleilee sinne. Voisin vaa mennä jollekki muulle servulle jos haluisin pelleillä.
 
J

jawwe

Guest
Miksi tajunnut lopettaa pelleilyä jo siinä vaiheessa, kun admin on ottanut sinut puhutteluun?
 

Walde

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Marraskuu 2019
12
0
1
Miksi tajunnut lopettaa pelleilyä jo siinä vaiheessa, kun admin on ottanut sinut puhutteluun?
En oo ihan varma en vaan siinä jotenki ehtiny ajatella ja jos oikein muistan niin admin vaa sano että saan bannit eli ei siinä tainnu olla oikee mitää neuvoteltavaa siinä vaiheessa ja ajattelin myös että en ikinä pelaisi enää rp:eetä mutta nyt tekis todella paljo taas mieli pelaa ja varsinki farssisa ku tuttu ja hyvä servu.
 
Viimeksi muokattu:

Tipson90

God Of The Underworld
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
119
43
28
Jos admini rupeaa juttelemaan pelaajalle hän tekee harvinaisen selväksi olevansa serverin admini ja jokainen admini antaa mahdollisuuden.
En ole kovin vakuuttunut sinun tekstistäsi.

Syy tähän etten ole vakuuttunu on se: Jos sinulle tullaan juttelemaan tai jäät kiinni niin hermostut ja rupeat räyhäämään.
Emme kaipaa sellaisia pelaajia jotka eivät osaa rp mukaisesti käydä tilanteita. Eikä myöskään sellaisia jotka eivät käyttäydy asiallisesti silloinkaan kun admini saapuu juttelemaan.
Nyt sinulla on mahdollisuus vakuuttaa tekstillä:
 

Walde

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Marraskuu 2019
12
0
1
Jos admini rupeaa juttelemaan pelaajalle hän tekee harvinaisen selväksi olevansa serverin admini ja jokainen admini antaa mahdollisuuden.
En ole kovin vakuuttunut sinun tekstistäsi.

Syy tähän etten ole vakuuttunu on se: Jos sinulle tullaan juttelemaan tai jäät kiinni niin hermostut ja rupeat räyhäämään.
Emme kaipaa sellaisia pelaajia jotka eivät osaa rp mukaisesti käydä tilanteita. Eikä myöskään sellaisia jotka eivät käyttäydy asiallisesti silloinkaan kun admini saapuu juttelemaan.
Nyt sinulla on mahdollisuus vakuuttaa tekstillä:
Joo ymmärrän kyllä ja älysin kyllä siinä että juttelin adminin kanssa mutta muistaakseni en ruvennut räyhäämään ja olen oppinut virheestäni ja se ei tulisi toistumaan todellakaan ja jatkossa tulisin hoitaa tilanteet kunnon rp:eellä ilman epäasiallista käyttäytymistä.
 
Viimeksi muokattu:

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Antamallasi steamnimellä ei löydy järjestelmästämme ketään bänneillä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.