UNBAN HAKEMUS

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

papa karppa

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Kesäkuu 2019
28
3
3
SteamNick(jolle bannit on saatu): kmc
Milloin sain bannit: 6.8.2019
HexID: 110000111d22adb
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198259251931/

Bannien syy: VDM

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Siis kaverini autoon törmättiin bennysillä ja menin puolustamaan kaveriani sillä se herra joka ajoi kaverini autoa päin alkoi huutamaan ja haukkumaan kaveriani ja sitten päätin varastaa hänen autonsa, mutta sitten hän lagasi auton päälle ja lensi siitä pois ja sitten sain bannit. En voinut mitään, että hän lagasi auton päälle. Enkä voi varmistaa, että sitä ei käy enää sillä en voi lageille mitään.
 

papa karppa

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Kesäkuu 2019
28
3
3
Olin benny's autokorjaamolla kun joku törmäsi kaverini autoon ja sen jälkeen hän alkoi haukkumaan kaveriani paljon. Sitten ajattelin kostaa hänelle varastamalla hänen autonsa mutta jotenkin hän päätyi auton päälle ja lensi siitä pois kun aloin ajamaan ja lähdin juosten karkuun heti sen jälkeen. Minun olisi pitänyt pysähtyä ja pyytää anteeksi eikä lähteä karkuun.
 
Viimeksi muokattu:

papa karppa

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Kesäkuu 2019
28
3
3
minun olisi pitänyt pysähtyä ja sanoa anteeksi että ajoin päältäsi mutta en ole kauhean fiksu ihminen joten sori :(
 

Tipson90

God Of The Underworld
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
119
43
28
Papa Karppa. Pari seuraavaa kysymystä.

1.Kuinka tämä uhri haukkui tätä sinun kaveria?

2.Kuinka tämä henkilö lagasi?

3. Minkälainen oli tämä yliajo. Kerkesikö henkilö olla auton edessä ennekuin renkaat pyörivät?

4. Kerro minulle kuinka pelaamisesi muuttu ja aikomuksesi servulla. Olen katsonut tietosi ja ne eivät hyvältä näytä. Kerro miksi meidän pitisi sinut päästää takaisin serverille, koska et tunnut välittävän säännöistä ja tykkäät paljon pelleillä.
 
Viimeksi muokattu:

papa karppa

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Kesäkuu 2019
28
3
3
1. kun hän törmäsi kaveriini hän sanoi muistaakseni "mitä helvettiä, lähe pois ennen ku hakkaan sut" tai "mitä helvettiä sä teet lähet vittuun täältä"

2.hän ilmestyi auton päälle yhtäkkiä ja sitten hän vaan leijaili auton päällä ja lensi pois ennen kuin kerkesin reagoida tilanteeseen

3.hän ei kerennyt olla auton päällä ainakaan minun ruudulla ei kerennyt.

4.no se on totta, että tykkään pelleillä, mutta se oli silkka vahinko että "ajoin" hänen päältään autolla en ollut siitä ensimmäisestä bannista lähtien ajanut kenenkään päälle koska en ajattelut saada banneja sen takia uudestaan. Varastin kyllä poliisi auton koska en jaksanut juosta mutta onneksi konstaapelit olivat kiltteijä eikä tehneet mitään rajua. Ei minulla ole mitään erikoista syytä että miksi teidän pitäisi päästää minut takaisin servu on vain minusta suoraan sanottuna hyvä
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Jos kerta tykkäät pelleillä niin eikö tuolta löytyisi joku mukavampi palvelun sinun tarpeisiin? Miksi farssi?
 

papa karppa

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Kesäkuu 2019
28
3
3
Terve angellfall.
Tykkään farssista, koska kaverit pelaavat siellä ja minusta se on hyvin tehty serveri. Farssissa on kanssa kivoja pelaajia keiden kanssa minulla on ollut tosi hauskaa. En haluisi menettää farssia sen takia, että "tapoin" jonkun lagin takia. Pyydän anteeksi kanssa siitä poliisi auton varastamisesta.
 

papa karppa

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Kesäkuu 2019
28
3
3
Mutta pyydän kovasti anteeksi, että käyttäydyin tyhmästi en enää varasta poliisien autoja ja yritän olla kiihtymättä sillä minulla on aika huonot hermot
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,225
1
1,115
113
Millä tavoin voimme varmistua siitä, että sinulla ei mene jatkossa hermot ja ala taas sama rumba uudestaan?
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,225
1
1,115
113

papa karppa

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Kesäkuu 2019
28
3
3
Jatkossa jos alkaa ärsyttää pitää vain hallita hermot ja enkä saisi varastella toisten autoja. Pyydän anteeksi käytöstäni jatkossa jos varastaisin toisen ihmisen auton yrittäisin olla ajamatta ihmisten päälle vaikka se olisi ollut silkka vahinko. Tälläistä rumbaa ei enää tapahdu sillä jatkossa jos teen jotain vahingossa pysähdyn heti ja pyydän anteeksi.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,225
1
1,115
113
Ja vielä mihin haluan vastauksen:


2.hän ilmestyi auton päälle yhtäkkiä ja sitten hän vaan leijaili auton päällä ja lensi pois ennen kuin kerkesin reagoida tilanteeseen

3.hän ei kerennyt olla auton päällä ainakaan minun ruudulla ei kerennyt.

Ensin hän ilmestyi auton päälle, seuraavaksi hän ei ollutkaan auton päällä?

Keskity hieman, pidä tarinasi kunnossa ja kokeile uudestaan.
 

papa karppa

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Kesäkuu 2019
28
3
3
Kun varastin hänen autonsa lähdin ajamaan täysiä sillä hän ei ollut edessäni hän oli ainakin 5 metriä vasemmalla ja yhtäkkiä hän ilmestyi auton päälle
enkä kerennyt reagoida ja sitten ajoin vahingossa hänen päältään. Olen tosi pahoillani se ei ollut tarkoitukseni tilanteessa.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,225
1
1,115
113
Teen päätöksen hakemuksestasi huomenna klo 18.00.

Yritä vielä vakuuttaa meidät paremmin.
 

papa karppa

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Kesäkuu 2019
28
3
3
Ymmärrän ihan täysin, että se ärsyttää kun joku pelleillee ja ei ota asioita tosissaan esim pöllii poliisien auton ja perseilee ihan kokoajan. Minun ei olisi pitänyt varastaa hänen autoaan ja ymmärrän täysin, että olette väsyneitä minun perseilyyni, mutta pyydän, että pääsisin takaisin serverille.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,225
1
1,115
113
Hakemusta käsitellään seuraavan kerran 20.9.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.