Unban Hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Antsa

Uusi käyttäjä
3 Syyskuu 2019
4
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): Antsa :(
Milloin sain bannit: n. 2vk sitten
HexID:11000011913f330
Steamprofiili linkki:https://steamcommunity.com/profiles/76561198381003568/

Bannien syy: Heti noston jälkeen varastin poliisi auton ja lähdin ajamaan sillä

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin pitkään takaa-ajossa koska olin ryöstänyt vapaalla olleen poliisin pistoolilla minkä olin onkinut. Minut kuitenkin saatiin kiinni ja tipahdin. Heti kun minut oli nostettu niin juoksin poliisi autoon ja lähdin ajamaan. Ajoin noin 100m jonka jälkeen antauduin suosiolla. Paikalle tuli ilmeisesti admin joka antoi minulle sitten kenkään. Sain bännit koska varastin poliisi auton. Tämä ei tule kuitenkaan toistumaan koska olen lukenut nyt säännöt kunnolla.
 

Antsa

Uusi käyttäjä
3 Syyskuu 2019
4
0
1
En ollut lukenut sääntöjä, pahoittelen tämä ei tule toistumaan
 

Vilkku

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
128
20
18
Miten voimme olla jatkossa varmoja, että et jatka samanlaista käytöstä palvelimella mikäli unbannaamme sinut? Kerro myös mitä tarkoittaa FailRP.
 

Antsa02

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Elokuu 2019
6
0
1
Voitte olla varmoja että tämä jää viimeiseksi kerraksi, koska tämä oli ensimmäinen kerta kun ns. rp:tän. FailRP tarkoittaa sitä, kun esim. olet lukenut vaikka farssin discordista että joku on kirjoittanut occ chattii että hänen kaappinsa sijäitsee paikassa x ja siellä on kaikkea kivaa yms. jolloin menen sinne ja ryöstän hänet. Pahoittelut vielä tapahtuneesta.
 

Antsa02

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Elokuu 2019
6
0
1
FailRP tarkoittaa että en ole pelannut omassa roolissani/olen pelannut peliä sillä tavalla, että en olisi oikea ihminen vaan pelkkä pelinappula jonka voi aina respawnata eikä kuolemalla olisi väliä. Omalla kohdallani oli FailRP CopBait, minua oli ammuttu mutta käyttäydyin kuin sitä ei olisi tapahtunut ja lopussa varastin hälytysajoneuvon.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Miten toimit jatkossa toisin tilanteessa jossa sinut on juuri ammuttu ja sinut elvytetään? Ja kerro minkä takia toimisit toisin jatkossa etkä vaikka sen sijaan lähtisi taas juoksemaan sen jälkeen kun sinut elvytetään ja varasta poliisiajoneuvoa?
 

Antsa02

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Elokuu 2019
6
0
1
Kuuntelisin ohjeet/käskyt mitä minulle sanotaan ja tottelisin niitä. Eli aikavarmasti minut pidätettäisiin ja en pistä vastaan. ja toimisin jatkossa toisin koska haluan pelata servulla ja en halua rikkkoa sääntöjä ja olen lukenut ne läpi.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Bannien syynä lukee "Lähti karkuun poliisia raudoissa poliisiautolla juuri elvytyksen jälkeen". Sinun viestiäsi lainaten kirjoitit "Heti kun minut oli nostettu niin juoksin poliisi autoon ja lähdin ajamaan". Niin miten se tilanne nyt oikeasti meni kun et ole raudoissa voinut juosta siihen poliisiautoon?

Selitä myös omin sanoin, että minkä takia poliisiajoneuvoja ei saisi varastaa?
 

Antsa02

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Elokuu 2019
6
0
1
en muista tarkalleen, mutta minä tipahdin kun minut ammuttiin ja ns kuolin joten muistaakseni minulla ei ollut rautoja ja minulta otettiin kaikki tavarat pois joten oletan että ruumille ei laiteta rautoja. ainut mistä olen varma niin pystyin kyllä ajamaan autoa! ja poliisiajoneuvoa ei saa varastaa noston jälkeen koska se on säännöissä kielletty ja muutenkin noston jälkeen minun pitäisi mukailla tilannetta mahdollisimman hyvin eli jos minua on ammuttu tarvitsen varmasti muutakin hoitoa kun elvytyspakkauksen käytön, joten juokseminen autoon ei pitäisi olla mahdollista siksi sitä ei myöskään saisi tehdä.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Sanoit, että tuo oli eka/ekoja kertoja kun rptit. Millä tavalla sinun rp on parantunut sen jälkeen kun sait bannit ja mistä voimme tietää ettet jatka sääntöjen rikkomista? Oletko nyt lukenut säännöt kunnolla ja sisäistänyt kaiken?
 

Antsa

Uusi käyttäjä
3 Syyskuu 2019
4
0
1
Haluan pelata tällä serverillä ja nyt olen lukenut kaikki säännöt läpi ja uusitut säännöt myös joten osaan pelata sääntöjen mukaan
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Hakemus hyväksytty. Toivottavasti olet ottanut virheistäsi opiksesi ja aiot toimia sanojesi mukaisesti. Muista jatkossa kuitenkin noudattaa parhaasi mukaan sääntöjä varsinkin kun sinulta löytyy yhdet aikaisemmat bannit niin bannit saattavat tulla helpommin takaisin jos jatkat sääntöjen rikkomista.

Kiitos ja hyviä pelihetkiä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.