Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jurkus

Uusi käyttäjä
11 Syyskuu 2019
7
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): Jurkus
Milloin sain bannit: noin kuukausi sitten
HexID: 110000117882efd
Steamprofiili linkki:
Bannien syy: Clog ja mietintä tauko Rdm:stä

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: En muista mis clog tuli, mutta randomaaminen tuli kun tapoin kaksi Bennysin työntekijää koska he uhkasivat minua. Minulle tuli modi sanomaan randomaamisesta ja ymmärrän että minun olisi pitänyt selittää miksi haluan tappaa heidät.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Sulle on ihan mukava määrä noita varotuksia tai kickkejä annettu sääntörikkomuksista, mutta silti vaikuttaa siltä ettet olisi sääntöjä lukenut ollenkaan. Jos säännöissä on kiellettyä tehdä vastarintaa useammalle aseistetulle henkilölle yksin niin minkä takia teit niin ja miten toimisit jatkossa vastaavanlaisessa tilanteessa toisin?
 

Jurkus

Uusi käyttäjä
11 Syyskuu 2019
7
0
1
Tein niin koska oltiin ahtaassa tilassa ja he tappoivat kaverini. Jatkossa en hyökkää aseistettujen henkilöiden päälle.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Sinulle on annettu varoituksia/kickkejä useista eri sääntörikkeistä, mistä voimme tietää ettet vain jatka sääntöjen rikkomista jos päästämme sinut takaisin Farssille?
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Sinulle on kirjoitettu tälläinen varoitus "Seinän läpi vankilaan ostamaan ruokaa jonka jälkeen clog.". Osaatko antaa tarkempaa selitystä tuosta tilanteesta ja minkä takia teit niin?
 

Jurkus

Uusi käyttäjä
11 Syyskuu 2019
7
0
1
Käytiin hakemassa ilmaista ruokaa, koska huvikseen haluttiin testata voiko niitä ottaa.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Minkä takia kuvittelit, että se olisi järkevää? Varmaan sanomattakin selvää, että tuollainen toiminta on sääntöjen vastaista. Minkä takia jälkeenpäin lähdit vielä palvelimelta pois?
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Koska ruutuaika loppu.
Samoin loppui myös hakemuksi. Mikäli jatkossa olet kiinnostunut pelaamaan farssilla: PANOSTA UNBAN HAKEMUKSEESI. Me emme ole velvollisia päästämään sinua takaisin palvelimelle jos itse olet kussut omiin kenkiisi. Emme todellakaan ole päästämässä sinua palvelimelle takaisin, jos vastauksesi kysyksiin ovat yhden sanan fraaseja.


Hylätty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.